" Mijn lieffie! " roept Redouan die mij in een omhelzing trekt.
ik trek me uit zijn omhelzing en kijk hem aan " Wij hebben elkaar lang niet gezien. " zeg ik hij knikt
" Ja had het druk zag niemand die tijd. " zegt hij ik geef hem nog een laatste omhelzing.
hij stapt zijn auto in en toetert nog naar me ik zwaai en stap mijn eigen auto in en scheur de parkeer plaats af.
als ik thuis aan kom zie ik Jaouad op de bank zitten met zn telefoon in zijn hand.
hij kijkt op en kijkt me aan " waar was je? " ik neem naast hem plaats en pak de afstand bediening.
" Boodschappen doen en kwam Redouan tegen. " hij knikt en gaat verder met waar hij mee bezig is.
Ik trek zijn telefoon uit zijn handen.
" Altijd met je telefoon he. " zeg ik en stop zijn telefoon bij mn borsten.
Hij giegeld en kijkt me lachend aan." Moet ik hem pakken? " vraagt tie ik schud met mijn hoofd.
" Nee liever niet. " hij wil net mijn zijn handen richting mijn borsten als er hard op de deur word geklopt.Ik kijk Jaouad geschrokken aan hij staat op en legt zijn vinger tegen zijn lippen " Ssht. " fluisterd hij.
Hij loopt naar de gang en opent rustig de deur " Hey broetje lang niet gezien he. " hoor ik de stem van Saiffedine ik kijk geschrokken op en loop rustig naar de trap op hopend dat hij me niet ziet.
Ik voel een hand op mn schouder.
" Maak voor ons een glaasje thee. " zegt Saiffedine." Raak haar niet aan met je smerige Poten. " sisst Jaouad naar Saiffedine.
Ik trek me los en loop met trillende benen naar de keuken.Als ik daar eindelijk aan kom leun ik tegen de deur en laat een zucht uit mn lippen vrij , ik hou me extra goed vast aan de muur bang dat ik ga vallen.
Ik leg een paar blikjes redbull op tafel in de woonkamer en neem plaats naast Jaouad die met zijn handen voor zijn gezicht houd , Saiffedine die voor het raam staat en naar buiten staard.
Jaouad haalt zijn handen voor zijn gezicht en kijkt me aan en knikt dat ik naar boven moet. Ik schud vastbesloten met mijn hoofd dat ik niet naar boven ga.. " Ik vergeef het je bro. " zegt Saiffedine terwijl hij plaats neemt en een blikje pakt.
" Heb ik gezegt dat het me spijt dan? " zegt Jaouad.
Ik pak zijn hand vast en knijp er soms in..
" Wat doe je hier? " vraag ik Saiffedine hij kijkt mij aan en lacht," Ik kom evn lang mijn broer en schoonzus. En trouwens waar is
Rayan. " zegt hij , ik kijk hem boos aan." hoe durf je Jaouad je broer noemen? Roep ik hard. Hij schrikt op zeker verbaast van mn reactie.
" Het enige wat ik wou was jij Lina.. " zegt hij Jaouad staat op ik zie de woede op zijn gezicht " Hou me tegen Lina hou me tegen. " zegt Jaouad ik pak zijn Hand strak vast.
" Kanker onze huis uit. " zegt Jaouad en wijst naar de deur.
Saiffedine kijkt ons een voor een aan.
" En anders? " zegt hij lachend.
Ik pak de pistool uit Jaouad de broek en hou hem voor me." Anders dit.. " zeg ik met woede in mn stem , Ik zal altijd mijn familie beschermen en als het moet dan moet het..
" Zou je niet durven. " zegt hij ik kijk hem lachend aan en laat Jaouad de hand los en zet een stap dichter bij Saiffedine..
" Ik was je eerste liefde en van je eerste liefde zul je altijd van blijven houden. "
Ik kijk hem lachend aan.
" Ik ben nooit je eerste liefde geweest en zal ik ook nooit zijn het is altijd Jaouad geweest hij is mn alles mn man mn vriendin jij bent alleen een ex meer niet. " zeg ik..
Ik voel de spanning.. En hier moet een einde aan komen.
JE LEEST
Love makes blind.
RandomStory of Lina & Jaouad Moet hij kiezen tussen echte broederschap of voor zijn droomvrouw