Lina

5.6K 235 97
                                    

" Goodmorning " hoor ik een ochtendstem van Jaouad Omg wat houd ik daar van , ik draai me naar hem toe en kijk hem met een glimlach aan " Je bent prachtig. " fluisterd hij ik schiet in de lach " hou op pest me niet zo. " zeg ik lachend , ik ga recht zitten en leg Jaouads hoofd op mijn schoot en speel met zijn haar hij sluit zijn ogen en geniet er van.

" Je maakt me verliefd. " fluister ik zodat hij me niet hoord " Ik ben eenmaal verliefd. " antwoord hij schor.

Ik hou van zulke momenten en koester ze " Jaouad? " zeg ik lief " Ja Hyati? " antwoord hij terwijl hij me aankijkt.

" Mag ik mn haar blond verven? " vraag ik hem hij kijkt me even aan " Nee. " antwoord hij " Ik doe het toch. " zeg ik hij kijkt me lachend aan " Doe maar dan noem ik je domblondje. " ik trek aan zijn haar en duw hem van me af.

" ik ga lekker doei. " ik poets mn tanden en doe een rode strakke jurkje aan waar je mn figuur in ziet en doe mn krullen los en pak mn tasje doe mn schoennen aan en ga de deur uit zonder wat te zeggen bij de kapper aangekomen verft ze mn haar blond en stijlt ze het voor me met een beetje slag , na dat ik klaar ben zie ik een spiegel in de gang staan en maak snel een foto ( Zie omslag ) ik stuur die naar Jaouad op app ik krijg meteen een antwoord trug Kom naar huis.. Antwoord hij.

Als ik thuis kom zie ik Jaouad al staan  " hier komen " zegt hij ik kijk hem vragend aan en loop naar hem toe zonder dat hij iets zegt geeft hij me een kus op mijn lippen en knijpt hij me in mijn bil " Je ziet er goed uit. " fluisterd hij hij kust me in mijn nek en zucht.
" je maakt me gek man. " lacht hij.

" Maar lieffie ik moet me omkleden moet weg. " zegt hij en doet zijn kenzo trui aan en zijn gescheurde broek met Gucci riem ik kus hem en zwaai hem uit..

Nadat hij weg rijd gaat mn telefoon af ik kijk op beeldscherem en zie Koena staan haar naam is Loebna maar ik noem haar koena Jaouad mag haar niet omdat ze de grootste slet is maar ze is lief en gezellig.

: Heey Lieffie
Loebna: Haiiii wijffie gaan we vandaag wat doen?
: Uehm zoals?
Koena: Uit duhhh
Roept ze overdreven hard.
: Ja is goed ik zie je daar.
Koena: YEEEYY bye

Ik hang op en maak me klaar doe wat rose lipglos op en doe wat mascara ik pak mn tasje en doe mijn matt zwarte Louboutin hakken aan nadat ik klaar ben ga ik de deur uit even langs Soumaya daarna gelijk naar Koena.

Als ik bij Soum kom belt Jaouad me.

: Ja?
Jaouii: Wat ja?
: Ben bij Soum
Jaouii: Is goed wou ff melden ik kom later ja schatje.
: Ja bye.
Jaouii: Sinds wanneer zeg je dat? A koena de 2de
: Hahah grapje
Ik hang op en bel bij Soum aan.

" Hey lieffie. " groet ik haar en loop naar binnen en geef Rayan een dikke knuffel " Jij ziet er goed uit. " roept Soum ik lach en knuffel haar stevig en fluister meteen in haar oor dat ik uitga.

" Weet Jaouad dat? " ik schud met mijn hoofd " Nee. " ze knikt

We drinken nog wat , rond de 10 uur avond rijd ik naar de club/shishalounge..

" Heey wijffie. " roept Koena als ze me ziet ze geeft me een klap op mn bil.
" je ziet er weer goed uit hoor! " ik bedank haar en krijg meteen een schuldgevoel als ik de lounge binnenloop doe ik iets verkeerds? Bedrieg ik Jaouad? Een keer mag het toch wel? Ik negeer dat kutgevoel en neem plaats met Koena we nemen een shisha er word hard muziek gedraaid ik word meegetrokken op de dansvloer we dansen erop los totdat ik aan mijn arm word getrokken ik zie Mohammed geschrokken kijken " Ga naar huis Lina nu!! " roept hij boos over de muziek heen " Nee? Warom zou ik? " vraag ik hem " Omdat Jaouad hier is. " ik hoor niet wat hij zegt " he? Wat zei je? "

" Hij zei dat ik hier was. " hoor ik Jaouads boze stem in mijn oor ik draai me naar hem toe en krijg meteen een stomp tegen mijn gezicht zonder dat ik het weet trekt Jaouad me uit de club of eerder gezegt Sleurt hij me de club uit.

" Vieze vuile kanker hoer!! Wat doe je hier a kanker slet!! " schreeuwd hij zijn ogen zijn rood van de boosheid en zijn lippen zijn paars ik zie zijn aders in zijn nek en dat is een teken dat ik mn mond moet houden.. Maar dat doe ik niet.

" Jij bent de flikker we zitten allebei fout en niet alleen ik. Je had me beloofd om bij me de blijven en bij onze kinderen maar dat doe je niet! " schreeuw ik met een brok in mijn keel hij hijst zijn vuist op en wilt me net hoeken als mo hem tegen houd.

" Loop weg Lina. " zegt mo rustig Jaouad duwt hem weg en loopt mijn kant op hij pakt me bij mijn haren en sleurt me zo de auto in Mo probeert hem tegen te houden maar lukt niet
" Lina hij is dronken doe niks verkeerds dat hem nog bozer maakt. " roept mo nog " Hou jij je kanker bek. " roept Jaouad trug naar Mo.

Jaouad stapt in en raced de snelweg op..

Eerlijk wie zit er fout volgens jullie?

Love makes blind.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu