"Ik ben trots op je mijn zoon" er rollen tranen over mijn moeders wangen heen van haar lippen naar haar hals ik veeg ze weg en geef haar een kus op d'r voorhoofd, "Yemma ik hou van je" mijn moeder begint harder te huilen en mijn tantes staan om ons heen "Jaouad we zijn allemaal trots op je" ik kijk mijn tantes aan met een glimlach.
"Je ziet er goed uit bro" ik geef Samir een Schouderklopje.
"Waar is Saiffedine?" Vraag ik mijn moeder mijn moeder kijkt naar de grond "hij wil niet mee" ik kijk haar geschrokken aan "kifesh hij wil niet mee?" Samir komt naast me staan "laat hem hij draaid wel weer bij"
De zenuwen gieren door mijn lijf.
We stappen allemaal de auto's in..
Ik doe de muziek harder en mijn moeder begint te dansen ik moet hard lachen "Gekke Yemma" voor haar deur aangekomen stappen we allemaal uit ik met rozen in mijn handen mijn tantes & moeder met koekjes & allemaal lekkernijen.
Mijn handen trillen door de zenuwen mijn broers geven mij een knipoog een mijn tantes een schouderklopje.
Zou hij me accepteren?
"Salaaaaammm" roept de moeder van Lina blij ik kus haar voorhoofd en loop door naar binnen ik zie haar tantes, ooms, 3 nichten, en haar broertjes ik groet ze allemaal een voor een ik ga naast Redouan zitten.
Iedereen lacht met elkaar en klets met elkaar " ze kunnen het goed met elkaar hebben hé" zeg ik tegen Redouan hij begint hard te lachen.
De woonkamer deur gaat open en kan mijn ogen niet geloven..
Ga ik met die schoonheid trouwen ze ziet er prachtig uit ze heeft een dienblad met Na3na3 thee er op ze legt het op tafel en groet iedereen.
Wanneer ze bij mij komt kijken we elkaar wel 10 minuten lang aan ik sta op en geef haar een Kus op d'r voorhoofd.
JE LEEST
Love makes blind.
RandomStory of Lina & Jaouad Moet hij kiezen tussen echte broederschap of voor zijn droomvrouw