"Jaouad azem tahwat" roept me moeder "mama doe jij gewoon open" ik hoor haar lachen.
Helemaal in mijn telefoon hoor ik mijn moeder iemand uitbundig groeten.
Ik herken die stemmen.
Ik hoor 3 voetstappen de woonkamer in lopen ik kijk op en zie daar Lina staan dat meisje die mij zo verliefd heeft gemaakt.
ze kijkt verlegen naar haar Louboutins.
"Groet je je verloofde niet" hoor ik mijn moeder zeggen verloofde? Ik speel mee en sta op loop haar richting op en geef haar met moeite een kus op haar voorhoofd ik fluister nog snel "Dit is gespeeld" ik zie dat ze met moeite haar tranen in houd.
"Mohiem ik ga" zeg ik nog snel en loop de schuur in pak mijn mp3 (moter) en rij een paar rondjes ik zie alle ogen van jongen & meisjes.
Na paar rondjes parkeer ik mijn moter voor de deur en zie de zelfde BMW nog staan ik loop mijn huis in en hoor ze nog steeds praten.
"En jij Lina welke neggafa ga jij doen" net op dat moment loop ik de woonkamer binnen ze zijn alle 3 gelijk stil " je bent net op tijd Jaouad" Lina staat op en kijk mijn moeder aan "smehli Galti we gaan" mijn moeder kijkt ze raar aan ze lopen de deur uit en ik kijk ze nog aan die BMW staat haar zo stoer.
Ik kijk nog snel naar de kenteken en herken die kenteken.
Samir?
JE LEEST
Love makes blind.
RandomStory of Lina & Jaouad Moet hij kiezen tussen echte broederschap of voor zijn droomvrouw