Lina

7K 231 15
                                    

We zijn nu al 4 maanden verder en zitten nog steeds in frankrijk.
Ben 2 dagen geleden achter gekomn dat ik 4 maanden zwanger ben.
Jaouad is nog steeds niet vrij en zien? Dat mogen we ook niet.
Met moeite stap ik mijn bed uit.
Vandaag heb ik een afspraak bij de dokter om te gaan kijken of ik een meisje of een jongen heb.
Zonder jaouad elke keer als ik zijn naam hoor rollen er tranen naar beneden ik mis hem zo.
Ik doe een zwarte armani vest aan en er onder grijze broek met scheurtjes.
"Linaaa ben je klaar" roept soumaya van beneden ja soumaya mijn steun & toeverlaat.
"Jaaaa" roep ik trug we lopen samen de deur uit en stappen mijn auto in we rijden richting het ziekenhuis en parkeren naast een audi.

"Mevrouw El Saidi" ik sta op samen met Soumaya en lopen haar achterna naar een kamertje.
"Gaat u maar liggen mevrouw" zegt ze vriendelijk in het frans.
ik ga liggen en doe mijn vest uit.
Doe mijn ogen dicht en droom dat Jaouad nu naast me staat en mijn hand vast houd.
"Nou mevrouw u hebt een zoontje" ik ga recht zitten en voel tranen prikken "omgggg Soumayaaa" schreeuw ik uit soumaya springt me om mijn hals we doen samen een vreugde dansje en lopen het ziekenhuis uit "zou jaouad gelukkig zijn als hij hoord dat hij papa word?" Vraag ik haar terwijl ik mijn handen op mijn buik leg.
Ze doet haar arm om mij heen en we schieten allebei in de lach tot er een meisje aan komt lopen.
"Nounou ik zie dat je zwanger bent nou ik ook en volgens mij hebben onze kinderen de zelfde vader" zegt ze met een lach "aangenaamd ik ben Nadia"

Ik blijf stil staan en pak haar bij haar haar ik gooi d'r op de grond en ram er op los ik zie niks meer en sla gewoon door.
"Kanker hoer" schreeuwd ze ze geeft me een stomp onder mijn oog ik voel mijn knokken prikken en stop met slaan zonder nog wat te zeggen spug ik in haar gezicht en laat haar daar liggen "soumaya stap in" soumaya kijkt me geschrokken aan je knokken en je gezicht ik kijk in de binnen spiegel en zie inderdaad een rode vlekje net naast mijn oog en mijn knokken zijn al helemaal naar de klote.
"Ik maak een foto van je en stuur het naar Mo" zegt soum (omslag) ik hou mijn knokken voor mijn neus.
Ze maakt een foto en stuurd hem naar Mo..

Love makes blind.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu