Lina

6.9K 273 1
                                    

Vandaag gaat Soum trouwen.
Ik heb een Witte jurk aan en een mooie kapsel mijn make up is perfect al zeg ik het zelf.
"Linaaaa snel" hoor ik mijn broer van beneden roepen "jaa ben al klaar" roep ik terug loop snel naar beneden en doe mijn Louboutins witte hakken aan.
Pak nog alles wat ik nodig heb en loop richting mijn broer Dikke auto ik weet niet hoe die er aan komt maar hij is mooi.
Mijn broer ziet er perfect uit we maken nog een gezins foto met ze Alle en rijden richting mijn tante.
"Lina wil je een eigen auto voor vandaag?" Ik kijk hem gek aan "Tuuurlijkk" hij kijkt me lachend aan en zegt "ik heb er wel een voor je" ik kijk hem blij aan.
Hij geeft me een sleutel van een Audi ik kijk naar buiten en zie hem staan "omggg" een witte Audi met open dak.
Hij staat voor de deur van mijn tante.
Ik stap uit en hou mijn jurk omhoog ik ren er naar toe en stap er in.
"Wauw" roep ik hard mijn broer maakt nog een paar foto's van mij.
We lopen mijn tantes huis in en we dansen er op los "eywaa" schreeuw ik uit "slaat oe slaaam" zingt iedereen mee ik zie Soum de trap af lopen met haar mooie bruidsjurk staat haar prachtig.
Ik loop haar richting op en geef haar een dikke knuffel "ik hou van je" fluisterde ze zacht in mijn oor.
Er rollen tranen naar beneden ik veeg ze bij haar weg en zij bij mij.
We horen getoeter buiten iedereen rent naar buiten & ik natuurlijk ook.
Buiten aangekomen is iedereen aan het zingen er staat ook een dakka.
Mijn nicht Warda trekt me bij mijn arm "kom op dansen laat de jongens wat zien" ik begin hard te lachen en dans met haar mee alle ogen van alle jongens die daar staan zijn op mij gericht.
Overal zijn dikke auto's.
Mijn broer komt mij richting oplopen en danst met mij mee.
Na het dansen lopen we naar binnen met de buidegom ik geef ze de dadels aan en melk ze geven elkaar een kus op de voorhoofd en gaan hand in hand baar buiten lopen de fotograaf maakt een paar foto's en er word gefilmd.
Iedereen stapt hun auto in.
Ik trek mijn 2 nichten mee Rihane & Warda en mijn broertje Wassim van 16 we stappen mijn auto in en doen hard muziek op.
Mijn broertje houd een Marokkaanse vlag vast en zwaait er mee.
We rijden zo richting het zaal.
Ik zie een BMW naast me rijen en kan niet naar binnen kijken door de geblindeerde ramen.
Hij wilt voor me gaan rijen maar haal hem in we houden een wetstrijd "Joejjoejjoejjoejjoejj" schreeuwd Rihane het uit.
De ramen van de BMW gaan omlaag en zie er 5 jongens in zitten en achter de stuur zit..
Jaouad? Ik kijk hem lang aan tot ik geschreeuw hoor "Let op de weg!!" Ik kijk geschrokken op en zie dat we bijna tegen de Limo aan knallen ik druk op de rem en ga voor de Limo rijden.
Bij de zaal aangekomen maken we nog een paar foto's en gaan weer los op het muziek al mijn neven staan op de dansvloer.
Dit word een lange dag..

Love makes blind.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu