Jaouad

7.4K 291 2
                                    

Ik voel haar hart klopping tegen mij aan.
Ze trekt zich uit mijn omhelzing en loopt weg ik moet wat doen ik moet met haar trouwen en niemand anders ze is mijn vrouwtje en geen een ander jongen is haar mannetje.
"Ik hou van je Lina snap dat dan" fluister ik in me zelf ik stap mijn auto in en bel Redouan voicemail.
Ik rij richting haar huis en bel aan Een jonge vrouw met een hoofddoekje naar achter doet open "Redouan is niet thuis" zegt ze met een glimlach ik kijk haar lief aan "ik kom niet voor Redouan maar voor Lina ik hou van Haar galti wollah ik wil haar als mijn vrouw en als u wilt ga ik nu al met haar trouwen" ze kijkt me met tranen in haar ogen aan "Ben jij Jaouad?" Ik knik en zie dat er een Lach verschijnt op haar gezicht "Galti alstublieft" ze kijkt me met tranen in haar ogen aan "kom binnen"
Ik loop naar binen en doe mijn schoenen uit, ze trekt me aan mijn hand de woonkamer in "Salaam" zeg ik tegen een man die in de woonkamer zit en een jongen.
"Salaam" antwoorden ze vriendelijk trug.
Ik geef ze allbei een hand.
"Dus jij bent Jaouad" vraagt de jongen ik knik "ik ben Younes half broertje van Lina" ik gun hem een glimlach.
"Mijn zoon weet jij waar Lina is?" Vraagt haar moeder met tranen in haar ogen.
"Galti warom doen jullie haar dit aan? Ze houd van mij en van niemand anders Galti alstublieft Ena ken Bghiha" ik begin tranen te krijgen en leun met mijn gezicht in mijn handen, haar moeder komt naast me zitten en doet haar arm om mij heen "Weldi ga haar zoeken alsjeblieft naar jou luisterd ze vraag haar om trug te komen naar huis" ik kijk haar met rode ogen aan.
Haar vadet heeft tranen in zijn ogen en Geef me een Knipoog ik sta op "wanneer kom je met je ouders langs" zegt haar moeder met een glimlach ik glimlach trug "binnenkort Galti binnenkort" ik loop richting de deur en Younes komt mij achterna "Jaouad Geef je nummer ik app je" ik knik en geef mijn nummer haar moeder zwaait me uit.
Ik stap mijn auto in en doe muziek wat harder..
Ik ga met Lina trouwen niemand anders..

Love makes blind.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu