Lina

6.6K 247 14
                                    

En nu? Nu zit ik hier alleen zonder familie om me heen die niet weten in wat voor probleem ik zit.
Met pijn ik mijn benen loop ik de hotel uit waar naar toe? Ik pak mijn telefoon en ga door mijj telefoon lijst ik bel Soumaya op om te vragen of ik langs kan komen omdat ik haar zo heb gemist.

"Heey soum"
"Heeee i miss you"
"Ik jou ook kan ik zo langs komen"
Ze is even stil
"Euhm Lina het kan nu niet"
"Hoebedoelje? Ik ben je nichtje en je zei altijd dat je tijd voor me zou maken als ik ke nodig heb je weet niet in wat voor periode in zit Soumaya!" Zeg ik met tranen in mijn ogen en hang op.

Ik rij richting Soumaya de huis en blijf daar voor deur staan "Ik ga niet naar binnen" fluister ik ik blijf in ze auto zitten en kijk voor me uit.
Het voelt zo leeg, Te leeg.
Ik hoor de voor deur open gaan en kijk meten die kant op ik kan mijn ogen niet geloven Rayan & Soumaya lopen hand in hand het huis uit.
Ik ren mijn auto uit en pak haar strak bij d'r schouder "Wat ben jij van plan?" Zeg ik boos en pak Rayan op en ren richting mijn auto en stop hem er in met alle deuren dicht ik ren trug naar soum "Je snapt het niet" zegt ze zacht

"Jij hoeft niet meer met me te praten ja ik ken jou niet en jij mij niet!" Zeg ik boos als ik wil weg lopen zie ik van verte de auto van Jaouad.
Ik ren zo hard als ik kan richting mijj auto en stap snel in ik rij hard weg.
Ik rij richting het hotel en pak Rayan op "heb je mama gemist" vraag ik hem lief hij knikt en geeft me meteen een knuffel "mama lief" en steekt weer zijn vinger in mijn oog net als altijd.
Ik geef hem een kus op zijn mond en fluister "Mama houd van je" en zo lopen we de hotel in.
Ik sms Redouan of tie komt.
Hij stemt toe en is onderweg

Jaouad heeft Rayan niet eens nieuwe kleren gegeven, ik pak Rayans DG broek en die zijn moncler tshirt voor hem aan en zijn Jordans.
Even later hoor ik geklop op de deur ik kijk door het gaatje en zie Redouan staan ik geef hem een knuffel en kan niet stoppen met huilen achter hem staat Selim ook hem geef ik een knuffel en vallen tranen.

Ik vertel ze alles en sla niks over ze blijven stil zitten en hebben niks te zeggen.
"Weetje Lina ik geef Jaouad ook gelijk daar niet van maar hij wilt je trug hij houd van je" zegt Selim zacht.

"Hoebedoelje je geeft hem gelijk?" Hij blijft stil naar Redouan kijken.
"Niks" zegt Redouan snel in plaats van Selim "Je wel jullie gaan me nu alles vertellen jullie verbergen iets" ze schude hun hoofd "niet vandaag" zegt hij zacht en staat op "Ik ga selim blijf met haar" en met die woorden verlaat Redouan mijn hotelkamer.

Selim en ik zitten stil om ons heen te kijken wat is hij veranderd dit was eerst de Selim die niet kan stoppen met lachen & praten de selim die je alles kan vertellen, die je kon behandelen als je beste vriendin.

Maar alles is veranderd zo ook Jaouad
Het boeid hem niks dat hij mensen pijn doet De gevangenis heeft hem veranderd hij is hard geworden en behandeld iedereen het zelfde.

Ik ga op mijn bed zitten en kijk even naar Selim die in zijn telefoon kijkt "alsje moet gaan mag je gaan hoor niemand houd je tegen" zeg ik terwijl ik naar Slapende Rayan kijk.
Hij schud met z'n hoofd "nee ik blijf" zegt hij lachend.

Na een tijdtje klopt er iemand op de deur selim kijkt mij aan en ik kijk hem aan ik sta snel op en til Rayan op om hem te verstoppen bang, zenuwen die door mijn lichaam gieren bang om alles te verliezen bang om de strijd te verliezen..

Love makes blind.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu