' Mo heb je zijn gegevens?' Vraag ik mo terwijl ik een sigaretje rook.
' Ja man alles word opgestuurd.' Antwoord hij en geeft me een ipad.. na 10 minuten gewacht te hebben krijgen we een bericht binnen.' Soufiane Ayarie.' Ik stop bij zijn naam en begin te lachen ' Soufiane ay7arie dus. Deze zemmer probeert het te spelen via mijn vrouw.' Ik maak hem dood hij heeft gewoon aan mijn vrouw gezeten, mo heeft me alles in detail vertelt. Hoe hij met haar lachtte bij de stoplicht
' Mo gooi zn adres.' Roep ik naar hem hij typt t adres in mijn telefoon we stappen beide in en rijden richting t adres.Als we voor zijn huis aankomen , blijven we in de auto zitten wachten.
We zien een auto aankomen ' Ja man dat is m in die auto zag ik ze.' Zegt mo snel ik klem hem met mijn auto waardoor hij niet rechtdoor kan.
Soufiane maakt van zijn ogen spleetjes om te zien wie in de auto zit.. jammer voor hem heb ik een geblindeerde auto met donkere ramen.Ik stap uit en loop naar zijn auto toe. Hij stapt uit en kijkt me aan met een scheve glimlach aan. 'Luister vriend ik ben hier niet om met je te lachen, ik waarschuw je 1 keer en dat is ook gelijk de laatste keer'.
' je komt niet in haar buurt , Je kijkt niet naar mijn vrouw , je lacht niet naar haar je raakt haar niet aan en je praat niet met haar en als dat toch gebeurd..' zeg ik boos en rits mijn jasje open zodat hij mn wapen ziet hij kijkt erna en lacht dan even.
' Jou wifey walgt van je ze vertelde me niet eens dat ze getrouwd is en dat ze de vrouw is van Jaouad , Ze schaamt zich voor jou.' zegt hij dit keer.Ik geef hem een vuist op zijn neus waar door zijn hoofd naar achteren vliegt hij veegt de bloed van zijn gezicht met zijn hand en lacht dan ' Heb je nog wat te zeggen.' Siss ik en duw hem tegen zijn auto aan..
' ik heb jou gewaarschuwd Soufiane , Next time is t een andere verhaal snap je dat?' Roep ik
' Ja of nee? Begrijp je t.' Schreeuw ik dit keer hij knikt en trekt zich los en stapt zijn auto in zonder nog wat te zeggen rijd hij achteruit zijn straat uit..' Die gaat mensen halen.' Zegt mo ik begin te lachen en stop mijn handen in mijn zakken.
' Komt goed , mag die doen kan ze wel aan man.' Lach ik naar mo en geef hem een sijntje naar de auto en stappen in.
' Luister jaouad wat doen we met lina.' Vraagt mo mij ik haal mijn schouders omhoog
' Ze blijft in de vila , ze mag naar school als iedereen maar weet dat ze de vrouw van Jaouad is , we kennen daar boys toch?' Zeg ik terwijl ik muziek wat zachter zet.
' Ja man genoeg ik meld ze wel.' Zegt mo en pakt zijn tel te voorschijn.' Papa.' Roept Rayan die me bij de deur ziet staan van hun slaapkamer.
' Hee gangster.' Zeg ik terwijl ik hem optil.
' Ga je met mij mee?' Vraag ik hij knikt hevig en wijst dan naar Lina die op t bed zit.
' Moet ik t mama vragen?' Hij knikt weer
' Mama mag ik Rayan meenemen?' Vraag ik Lina lachend.' Ja als tie maar veilig is..' zegt ze ik zie dat ze t niet fijn vind en geef haar dan een knipoog ik leg rayan op t bed en ga dan naast Lina zitten.
' Wat is er?' Vraag ik haar ze schud met haar hoofd dat er niets is en kijkt dan richting t raam , ik pak haar hand vast en vraag t haar weer ' Jaouad hoelang moeten we hier nou zitten?' Vraagt ze met een trillende stem.' Lina vraag dat niet weer je weet zelf toch hoelang we hier blijven.' Zeg ik boos.
' Tot we ze kwijt zijn.' Ze knikt even en pakt mij bij mijn wangen vast ' Je komt veilig thuis toch met Rayan?' Zegt ze zacht ik knik.
' Tuurlijk.' Zeg ik en geef dr een kus en sta dan op ' Kom Rayan.' Roep ik naar hem.Rayan rent zowat achter mij aan de winkel in waar hij speelgoed mag uitzoeken.
Hij kiest een mini autotje ik maak een foto en stuur m op naar Lina ( Achtergrond.)Als rayan wat dingen heeft uitgekozen lopen we naar de kassa waar iemand me opvalt.
'Hee jaouii.' Zegt ze zacht ik draai me naar haar om en begin te lachen ' Yoooo.' Roep ik terug.
'Allesgoed?' Vraagt ze en richt haar blik naar Rayan haar blik veranderd.
' Ja gaat prima soukayna.' Zeg ik maar snel
' Papa.' Zegt rayan dan en wijst naar een autotje ik knik en hij loopt er naar toe.
' Papa dus..' zegt ze dan haar blik veranderd meteen , ik knik ' Ja ben een papa van bijna 3 kinderen.' Zeg ik snel en haal mijn petje van mijn hoofd en kom dichterbij ' Nooit gedacht heh.' Fluister ik in haar oor en trek me terug.
'22 jarige leeftijd..' zegt ze zacht en lacht er een beetje achterna ' Hou van mijn vrouw.' Zeg ik dan en draai me om richting t kasse en betaal en loop met de spullen en rayan richting de auto en gun haar geen enkel blik meer.
Denken dat ze mij kan krijgen haha dacht t niet lach ik in mezelf..Als we thuis aankomen rent ik zowat onze slaapkamer in naar mijn Lina.
' Your hero is er.' Roep ik naar haar als ik haar voor t spiegel zie staan.
Ze loopt mijn kant op en slaat haar armen om mijn nek ' Was t leuk?' Vraagt ze me liefjes met haar mooie groene ogen.
Ik knik ' super gezellig maar nu wil ik t gezellig hebben met jou.' Zeg ik schor en duw haar op t bed en ga dan op dr liggen.' Lina voor jou zal ik alles blind doen want jij bent mijn wereld jij en de kinderen.' Zeg ik zacht en leg mijn hand op haar buik..
' Liefde maakt blind lina , liefde maakt blind.'
JE LEEST
Love makes blind.
RandomStory of Lina & Jaouad Moet hij kiezen tussen echte broederschap of voor zijn droomvrouw