"Ewa was het leuk bij de vrouwen" roept Mo naar mij ik begin hard te lachen en neem nog een trekje van mijn sigaret.
"Wollah he mo als het aan mij lag gaf ik helemaal geen bruiloft" mo kijkt me raar aan "wie dwingt jou" ik geef hem een schouderklopje "als je een vrouw had dan zou je het begrijpen je wil haar als een prinses behandelen" hij gooit zijn sigaret weg en zegt zacht "volgende week hebben we een zaakje kan je maklijk al dit geld trug krijgen" ik gooi ook mijn sigaret weg "ik kap er misschien mee Mo" hij kijkt mij boos "ben je gek" roept hij boos "we zijn er bijna en dan wil jij het verpesten" ik kijk naar de maan & de sterren "Ik gooi mezelf en Lina alleen naar dieper in de put als ze mij willen pakken gaan ze haar ook pakken" zeg ik zacht.
Hij schud met zijn hoofd en loopt weer naar binnen.Ik ga achter hem aan en ga richting de mannen zaal.
Ik ga aan tafel zitten waar mijn neven/vrienden zitten "jij spoort niet" fluisterd Abdel boos.
Mo heeft het ze gelijk verteld "ga je ons in de steek laten" roept Jamal mijn oom, "ik wil mijn vrouw niet ik problemen brengen" zeg ik terwijl ik naar de dj kijk.
"Jij bent gek" zegt hij boos trug.
Ik ga dood van de honger en eindelijk i het etenstijd..
JE LEEST
Love makes blind.
RandomStory of Lina & Jaouad Moet hij kiezen tussen echte broederschap of voor zijn droomvrouw