Jaouad

6.6K 283 33
                                    

Met een goed gevoel loop ik mijn cel weer in "Rayan" zeg ik lachend.
Ben gewoon vader ben een trotse vader, ik wil bij ze zijn.

Het is eindelijk tijd om te doucen.
Ik loop de doucheruimte in en zie daar mijn neef staan die dus levenslang vast zit ik geef hem een hand en vertel hem snel over Rayan hij is blij voor me "je moet hem wel vertellen over zijn oom Ali" zegt hij trots ik knik lachend en steek mijn duim op.

Na 5 minuten moeten we weer onze cel in ik heb mijn verjaardag gevierd Zonder familie en vrienden ben nu al 20 en mijn prinsesje in nu al 19.
De tijd gaat snel en voor dat ik het weet ben ik hier uit en lig ik bij mijn playertje in bed.

Kan niet wachten op dat momment dat ik wakker word gemaakt door mijn vrouwtje & zoontje dat ik hun warmte voel en dat we gaan stoeien.
Echt een papa's prins ik koop alles voor hem wat hij ook wilt als hij een wapen wil dan koop ik die letterlijk alles!
Ik haal die jaar in..

Ik val in slaap op die harde matras met Rayan, Lina & misschien Soukaina in mijn gedachten.

De volgende dag word ik wakker door een agent die mijn cel binnen komt.
"Mee komen" zegt hij streng ik loop met hem mee en merk dat we richting de kantoor lopen van de directeur.
We lopen naar binnen en ik neem plaats "Nou Jaouad waar moet ik beginnen?" Zegt hij streng ik blijft stil zitten bang dat ik slecht nieuws krijg.

Comment & stem Love ❤️

Love makes blind.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu