Lina

6.6K 264 9
                                    

Na wat foto's te hebben gemaakt en wat gedanst lopen we weer naar boven voor een andere jurk het lijkt wel alsof ik trouwe hahah maar dit moest van Soum, Soum neemt afscheid van nadir en loopt de kleedkamer binnen ik loop haar achterna en pak mijn jurk uit mijn koffer.
Een mooie roze jurk de zelfde kleur als Soum, ben een soort bruidsmeisje.
Ik trek mijn jurk aan en Soukaina doet weer mijn make up nu doe ik mijn haar los..
We eten nog wat bestila en kletsen nog wat tot dat Soukaina de tel af gaat ze draaid haar tel om en zie Jaouad staan hmm toevallig misschien haar broer of vriend wie weet maar ze ziet er niet echt uit dat ze aan vriendjes doet.
Ze neemt op "Salaam Jaouad" zegt ze vrolijk "ja hamdoullah met jou" ze kijkt me lachend aan "ja klopt voor werk ben nu een bruidje Aan het opmaken en har nichtje" ze knikt en loopt richting de gang "Raar" zeg ik nog Soum moet lachen "je ziet er prachtig uit Lina" fluisterde ze "jij nog mooooier" we schieten allebei in de lache na 10 minuten komt Soukaina binnen "nou dames jullie moeten naar beneden Nadir wacht al op de bruidsjurk stoel" ze verteld ons nog wat we moeten doen.
Ik hou de hand van Soum strak vast en zo lopen we de trap af "joejjoejjoejjoejj" begint iedereen weer ik voel dat Soum in mijn hand knijpt er worden foto's van ons gemaakt van elke hoek en er word gefilmd.
Ik voel alle ogen prikken en ook die van Jaouad nu staan alle jongens in de zaal want ze gaan haar optellen ( in een soort mooie stoel weet niet hoe je het moet uitleggen 😂)
Ik loop met haar mee en geef haar aan haar man ik geef Nadir nog een knuffel en ga met ze op de foto.
Zo worden begeleid naar de 3amaria en worden zo opgeteld.
Na dat ze dat hebben gedaan gaan ze weer op het bankje zitten nu ga ik helemaal los.
Ik sta in mijn eentje op de dansvloer en ga helemaal losss iedereen maakt een kring om me heen ook de jongens.
Ze gaan allemaal op hun hurken zitten en klappen in hun handen er worden foto's van me gemaakt.
Jaouad word de kring in geduwd door paar nichten & zijn moeder.
Hij komt mijn kant op lopen en doet alsof er niks aan de hand is ook Saiffedine zie ik staan..
Hij kijkt ons lachend aan en klapt in zijn handen ik speel maar mee en ga los op het muziek.
Na gedanst te hebben is het al tijd voor de bruidsjurk..

Love makes blind.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu