Lina

2.2K 104 28
                                    

Ik zit al een week in deze nouja, 'luxe gevangenis'. Ik heb Jaouad nu al de hele week niet gezien. Ik ben maandag ook begonnen met school. Jaouad heeft dus blijkbaar voor een nanny gezorgd die op de kinderen past zodat ik kan gaan zonder me zorgen te maken. De school en opleiding bevallen me wel. Ik zit met hele gezellige mensen in de klas. Het voelt weer aan als vroeger toen ik zonder zorgen naar school ging. Alleen nu word ik gebracht door een chauffeur omdat de dood me op de hielen staat in plaats van zorgeloos met vriendinnen in de bus.

Ik heb al twee maatjes in de klas ik kan echt super goed met ze overweg. Soufiane en Souraya. Het voelt goed om weer mensen om je heen te hebben die je alleen opvrolijken. Ik heb tegen niemand gezegd dat ik een 21 jarige moeder ben van bijna drie kinderen. Ze denken namelijk dat ik getrouwd geweest ben en zwanger ben van mijn eerste kindje. Ze hebben al een naam bedacht voor me hier op school lekkere krullie. Blijkbaar hebben ze nooit een meid met krullen gezien, maarja als dit bij jaouad in de oren valt mag ik zoizo niet meer na school.

'Hee lina' hoor ik soufiane me roepen van een afstand. Heel de aula kijkt naar mij. 'Je bent bedankt souf nou weet heel de school me naam'. 'Maakt niet uit toch , mooie meisje mooie naam'. Ik schoot in de lach om zijn domme opmerking. 'Ja youre right'.'Hoelaat begint les' vraagt soufiane. 'Nou goed nieuws, Souraya appt me net dat onze lessen vandaag uitvallen'. 'Tfoeee zeg wollah ik ben voor niks opgestaan. Ik kon nog verder slapen'. Ik schoot in de lach om zijn teleurstelling. 'Ik heb hongerr' zeg ik. 'Bolle jij, altijd'. 'Wat gaan we eten souf'. 'Kom ik weet een gezellige tentje met lekkere eten'.

We liepen naar zijn auto. Een mercedes amg E-63, ik herkende het gelijk aangezien Jaouad dezelfde heeft. Ik wist niet dat hij zoveel geld had. 'Mooie auto hoor'. 'Dankjewel zina, stap in'. Ik twijfelde heel erg straks ziet Jaouad mij of iemand dan ben ik echt dood maar dan ook echt dood. 'Stap in, ik ga je echt niet ontvoeren of verkrachten wollah ik zweer het' zei die waarna hij vervolgens tufte tussen twee vingers (je weet wel wanneer je vroeger moest zweren en je vingers in een peace moest zetten en er in moest tuffen).

'Iewll, soufiaanee ik stap al in je hoeft echt niet te spugen'. Hij schoot in de lach 'vind ik lekker'. Ik keek hem vies aan en stapte in. Hmm dit geurtje heeft Redouane ook altijd op. Ik zette me gordel vast en sukkelde wat met de radio. Net op dat moment deed soufiane zijn hand bij de radio. Zijn hand streelde de mijne, hij keek me intens aan zijn ogen zijn altijd gesloten boek. Het leek er even op dat hij ze liet gaan. Dat hij dichterbij kwam ik haalde hand snel weg 'rij dan sukkel ik heb honger'. Even keek hij verward naar de radio en startte vervolgens de auto. Mijn hart klopte letterlijk in mijn kont dat had niet mogen gebeuren, straks denkt hij dat hij nog wat kan proberen bij mij dan hang hij echt jaouad zal hem levend villen.

Hij stopte even bij de stoplicht en ik deed de muziek harder en ging helemaal los met mijn hoofd. Hij kwam niet meer bij van het lachen. 'Je bent echt spastisch, helemaal op'. Ik lachtte met hem mee 'laat me is'. Er kwam een auto naast ons die ook stond te wachten op de stoplicht ik keek om en zag dat mo in de auto zat. O mijn god, ik ga dood als hij me ziet. Hij keek me even aan en ik deed alsof ik bezig was met me schoenen. 'Wat doe je daar beneden eh weirdo'. 'Niks even me veters'. Hij keek me ongeloofwaardig aan want me veters waren al gestrikt en gaste weg van de stoplicht.

'Dit was echt zo lekker' zei ik terwijl ik me laatste hap nam. 'Ik zie het je hele bord is leeg ' zei soufiane lachend. Hij pakte een servetje en veegde mijn mondhoek af. Naar mijn gevoel heel traag en iets te intens.

In me ooghoek zag ik een jongen richting onze tafel lopen. Het was mo, als hij maar niks verkeerds ging zeggen. 'Hee lien kom je mee, iedereen zocht je maar je nam niet op'. 'Euh, ja me telefoon is uitgevallen'. 'Soufiane dit is mo mijn neef, Mo dit is Soufiane mijn klasgenoot'. Ik zag dat soufiane wat beledigend opkeek bij het woord klasgenoot maar wat kon hij zeggen mijn zogenaamde neef stond voor hem.

'Ik zie je morgen souf was heel gezellig' zei ik en pakte me tas. Mo liep snel naar voor en duwde met zijn hand op me onderrug naar de uitgang.

'Lina serieus souf , was gezellig? waar de kanker ben je mee bezig. 'Laat mij is jullie zijn zo irritant net wanneer ik even denk dat ik weer normaal kan leven komen jullie alles weer verpesten.' Lina je moet je snel gaan gedragen je bent getrouwd verdomme' zegt mo op een sissende toon. Ik liep sneller naar zijn auto ik had dus helemaal geen zin in zijn gezeur namelijk. 'Ik praat tegen je Lina niet zo kk stoer doen en stop met lopen'. ' Wat is jou probleem bemoei je met je eigen zaken, mischien wil ik helemaal niet getrouwd zijn mischien wil ik zelfs graag vreemdgaan mischien heeeeel mischien wil ik gewoon een normale leven wat niemand van jullie me gunt!' Zei ik schreeuwend tegen mo. Hij keek me heel even gekwetst aan of ik verbeelde me dat maar ik heb nu al spijt van me woorden. Hij knikt naar een persoon achter me en loopt weg.

Ik hoop dat ik niet denk dat hij is wie ik denk dat hij is (mindfuck zin). 'Dus, misschien wil ik zelfs vreemdgaan he' hoor ik jaouad op een eng kalme manier zeggen. Ik reageerde niet. Hij pakte me pijnlijk bij mijn arm. ' je wilt je als een hoer gedragen, dan wordt je maar behandeld als een hoer..

Love makes blind.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu