Jaouad

6.2K 277 13
                                    

"Yo bro" ik loop Saiffedine de kant op en geef hem een hand "waar was je" vraagt hij mij terwijl hij in zijn telefoon kijkt, "was gewoon met mo jij dan?" Hij kijkt me aan"gewoon wat eten" ik weet dat hij tegen mij liegt ik weet dat hij wat voore verbergt "met wie?" Ik zie dat hij twijfeld.
"Gewoon" met die antwoord weet ik genoeg hij liegt!
"Was je met Lina?" Hij kijkt weg, en kijkt weer in zijn telefoon "antwoord dan?" Vraag ik boos "praat!" Schreeuw ik hard.
"Ja" Antwoord hij kort "ik kijk hem boos aan en pak hem bij zijn kraag.
Ik duw hem tegen de muur aan "Jij bent mijn broertje niet gozer ik herken je niet meer" siss ik.
Ik geef hem een paar stoten in zijn gezicht en 2 trappen ik heb mijn broertje nog nooit zo geslagen.
Mijn eigen broertje naait me.
Ik spuug in zijn gezicht "fuck you" ik loop richting mijn auto en stap in sla een paar keer tegen mijn stuur "fuck man wat is dit man!" Mijn eigen broertje flasht mij.
Wat een kankerlijer ik Rij richting huis en ga in mijn bed liggen.
Ik app Lina: 'wat ben jij erg man lekker date met mijn broertje'.
Ik verstuur hem en leg mijn tel onder mijn kussen.
Doe mijn oordoppen in en luister naar paar liedjes.
Ik kijk op mijn telefoon en zie een paar appjes Lina: 'Date? Ik weet niet wat jij date noemt kwam hem gewoon tegen meer niet'.
Stop met die bullshit ik weet alles al..

Love makes blind.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu