"JOEJJOEJJOEJJOEJJOEJJ Wakker wordennn" soumaya springt op mijn bed en trekt mijn deken van me aff.
"Hmm laat me verder slapen" ze zucht "Jaouad komt straks" na het horen van zijn naam maakte mijn Hart een sprongetje.
Ik sta op en neem een douche, wat zal hij nu aan het doen? Zal papa komen? "E izannn kom er uit moet nog je haren doen" ik begin hard te lachen "Okeoke ben al klaar rustig maar" ik loop de douche uit.
Soumaya duwd me op een stoel en begint mijn haren te stylen, na een uur zucht ze luidruchtig "Eindelijk klaar" zegt ze ze kijkt me lang aan "Lina staat je prachtig" haar ogen beginnen vochtig te worden.
Er rold een traan langs mijn wang..
"Niet huilen" fluister ik naar Soum.
"Kom ik doe je makeup" ik gun haar een echte lach ze veegt mijn tranen weg en doet wat mascara voor me op "niet te veel Jaouad houd daar niet van" ze knikt en gaat verder ze doet wat blush "klaar is kees" roept ze ik kijk in de spiegel en eerlijk ik zie er prachtig uit ze geeft me mijn Marokkaanse jeleba aan met versiering er op doe hem aan met mijn Louboutins hakken.
"WAAUUW" Schreeuwt ze uit.
Redouan & Selim komen geschrokken mijn kamer binnen "wat is e.." ze maken hun zin niet af en kijken mij geschrokken aan "Je ziet er prachtig uit" Zegt selim zacht Redouan blijft mij 10 minuten lang aan kijken "wauw" zegt hij lachend hij loopt mij kant op en geeft me een kus op mijn voorhoofd!
Ze lopen mijn kamer uit en doen de deur dicht achter ze.
"Ik zei het je toch je ziet er prachtig uit"
JE LEEST
Love makes blind.
RandomStory of Lina & Jaouad Moet hij kiezen tussen echte broederschap of voor zijn droomvrouw