Lina

7.8K 289 1
                                    

"Wat doe je me aan Lina" hoor ik Jaouad zeggen met een trilende lip ik kijk hem zonder emotie aan..
Hij pakt me strak bij me arm vast "Jaouad" piep ik van de pijn..
Hij ziet er niet goed Uit ik herken de oude Jaouad niet meer waar zijn z'n mooie blauwe ogen gebleven? Het enige wat ik zie zijn 2 pik zwarte ogen.
Zijn mooie zachte volle lippen zijn nu 2 paarse droge lippen.
Waar is zijn mooie style? Hij heeft een Real traingspak niet dat het hem niet staat ofso.
Ik kijk hem vies aan en loop weg ik zie aan zijn blik dat hij in tranen wil uitbarsten.
Is Jaouad echt zo? Heeft hij toch een Zachte kant? Alles word wazig door mijn tranen ik hou me aan een Bankje vast en ga door mijn knieen.
Ik voel een steek door mijn hoofd.
Wat is dit? Ik pak mijn hoofd vast met mijn beide handen..
"Lina?" Ik kijk op en zie Younes staan ben zo blij om hem te zien "Younes" piep ik.
Hij tilt me op en legt me in zijn auto.
"Ik wil naar mijn moeder" Younes kijkt me lief aan en legt zijn hand op mijn bovenbeen "ik breng je nu" hij rijd richting mijn huis, bij ons thuis aangekomen vraag ik hem om naar binnen te gaan "neenee andere keer" ik kijk hem dankbaar aan "Dankjewel" zonder om te kijken loop ik naar de voordeur.
"Benti" mijn moeder doet de deur open en houd me in haar armen vast.
We beginen allbei hard te huilen we zakken allebei door onze knieen.
Daar zitten we dan mama die haar man mist en ik die haar vriend mist..
Zal ik het hem ooit vergeven? Mijn moeder begint heen en weer te schommelen soumaya komt de gang in lopen en gaat op d'r knieen zitten.
"Saffi saffi" fluisterd ze ze geeft ons een dikke knuffel en fluisterd "Alles komt goed Inshallah Saffi" Soumaya kijkt op en kijkt mij geschrokken aan.
"Salaam" hoor ik achter me die stem herken ik nee dat kan niet? Alsjeblieft laat het niet waar zijn?

Love makes blind.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu