Lina

5.5K 246 17
                                    

Ik gun jullie deze deel..

Goooodmorningggg "
Schreeuw ik door huis terwijl ik op Jaouad spring ik lig letterlijk boven op hem en geef hem overal kusjes hij opent rustig zijn ogen en kijkt me meteen aan " Ik heb je gemist. " zegt tie ik kijk hem raar aan " A mongool ik lag naast jou. " hij knippert met zijn ogen en wilt me net een kus geven , ik trek mn hoofd weg geef hem een kus in zijn nek ik leg mijn hand onder zijn hoofd.

" Kusje? " vraagt hij lief ik schud met mijn hoofd " No " antwoord ik en geef hem een kus op zijn borstkas " Op mijn lippen kusje? " vraagt hij net een baby weer schud ik met mijn hoofd "no"

Hij zucht " Oké Oké klaar 1 - 1 staan we mag ik nu een kus. " ik knik " Goedzo daar wachte ik op. " en geef hem een lange kus op z'n lippen hij wijst naar zijn nek ik kus hem daar en dit keer wijst hij naar z'n buik ik geef hem daar en kus hij wijst weer net onder zijn buik , ik doe net alsof ik hem een kus wil geven en trek me trug..

Hij kijkt me boos aan " Gun. " ik schud met mijn hoofd " No " ik sta op en steek mn middelvinger op " Ik zei toch dat ik je trug pak." Roep ik terwijl ik de lift in loop beneden aangekomen zie ik dat onze ontbijt al op tafel staat.

" Soum kan je Jaouad roepen? " vraag ik haar ze knikt en neemt de lift naar boven..

Een half uur later

Soumaya is nog steeds niet trug en Jaouad is niet naar beneden gekomen ik loop boos naar boven en zie dat de deur van onze slaapkamer een beetje open is ik kijk er door heen en zie Soumaya met Lidiya in haar hand en Jaouad die Lidiya kietelt ze doen zo close , ze lijken net een stel..

Ik leun tegen de muur en wacht tot ze uit de kamer lopen " Kom naar beneden Euhm Lina wacht ik moest je eigenlijk halen. " hij knikt en glimlacht naar haar " We maken het de volgende keer wel af goed? " zegt hij wanneer ze de kamer uit lopen schrikken " hoelang sta je hier al? " vraagt Jaouad

" Lang genoeg. " antwoord ik met een brok in mijn keel " Het is niet wat je denkt dat het is." Zegt hij rustig terwijl hij mijn kant op loopt hii wilt me vast pakken maar trek me los.

" Wat maken jullie de volgende keer af? " vraag ik met een trillende stem , Jaouad en Soum geven geen antwoord.

" Wat zijn jullie vieze vuile flikkers ook nog waar MIJN dochter bij is! " schreeuw ik..

" Doe rustig alsjeblieft Lina je laat Lidiya schrikken. " zegt ze terwijl ze naar de huilende Lidiya wijst.

" Jij gaat niet zeggen wat ik wel en niet mag doen! En nu roh tkowed! " schreeuw ik Jaouad kijkt me ongelovig aan en keert zijn rug de kant van Soum op " Je kan beter gaan. " zegt hij terwijl hij haar via zijn ooghoeken aankijkt .

Zonder wt te zeggen loopt ze weg , hij richt zich nu op mij " Ten eerste je weet niet wat er is gebeurd ten tweede we waren een feestje Voor je aan het voorbereiden maar jij moet weer dramatische doen. " zegt hij en wilt weg lopen ik hou hem tegen.

" weetje warom? Omdat ik je niet meer vetrouw na alles.. " hij kijkt me aan en kijkt weer weg.

" Warom heb je mn kinderen gedragen dan? Maak je met elke man die je niet vetrouwd kinderen? " zegt hij boos en loopt onze slaapkamer in en pakt zijn jas en sleutels " Aansteller. " fluisterd hij en loopt zo het huis uit ik zak door mn knie en leun tegen de deur.

Ik hou me in en probeer niet te huilen.

Ik krijg een sms binnen van Jaouad.
Wil ff tijd hebben voor me zelf.
Weet ff niet wat ik moet doen , heb spijt van alles ook spijt warom ik jou heb lerenkennen.

Nadat ik dit sms heb gelezen beginnen de tranen over mijn wangen te rollen.
" Warom? " begin ik te huilen ik pak mijn telefoon en sms hem trug.

Warom heb ik mn tijd dan verspild aan jou , ik ben verliefd smoor verliefd.

Ik leg mijn telefoon neer en richt me op Lidiya de rustig in slaap begint te vallen in mijn armen.
Voordat ik het weet krijg ik een sms binnen..

Op een ander? Wist ik wel.

Ik begin te lachen op een ander? Ik heb het over jou Jaouad ik ben smoorverliefd op jou.

Op jou :)

Sms ik kortaf trug ik sta op en ga op het bedliggen met Lidiya.

Laat in de avond word ik wakker door de sleutel in de deur ik sta op en kijk uit het raam ik zie dat het Jaouad is , ik loop naar beneden en zie hem met zijn rug mij kant op staan.

" Jaouad? " fluister ik hij draaid zich om en valt bijna om " Ik hou van je kan niet zonder je. " huilt hij ik loop zijn kant op en merk dat hij dronken is.

Ik leg mijn hand op zijn wang en begin meetehuilen " Ik kan ook niet zonder jou. " fluister ik ik leg mijn hoofd op zijn schouder en knuffel hem stevig.
Hij gaat op de grond zitten en ik doe het zelfde zijn ogen vallen steeds dicht ik duw zijn hoofd op mn schoot en aai er over heen tot dat tie in slaap valt.

En zo blijf ik de hele nacht zitten totdat ik mijn lichaam niet meer voel hij word langzaam wakker en kijkt mij meteen aan ik kus hem en fluister zacht in zijn oor " Spijt me moest eerst naar je luisteren. "

" Heb je echt spijt dat je me hebt lerenkennen? " hij kijkt me even aan en sluit dan zijn ogen " Tuurlijk niet. " fluisterd hij ik knik en geef hem een kus in zijn nek.

" Zullen we zwemmen dan koel je af? Vraag ik hem hij knikt en trekt zo zijn kleren uit en doet zijn zwembroek aan ik doe mijn bikini aan.

We nemen samen ee lift naar de zwembad als we daar aankomen ga ik er rustig in hij komt er ook in en komt gelijk tegen me aan staan ik voel zijn helelichaam tegen die van mij..

Hij draaid me om en tild me op ik sla mijn benen om hem heen en kus hem in zijn nek en laat me zo aan zijn grote lichaam hangen.

Hij houd me bij mn billen vast en knijpt er af en toe in , we zeggen geen een woord want woorden zijn op dit moment niet nodig..

Love makes blind.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu