"Heeft het met mijn vrouw & zoon te maken" vraag ik met een trillende stem in het frans "Nee het is goed nieuws we hebben je zaak besproken en vinden dat goed gedrag heb getoond je bent voornamelijk vrij maar vergeet niet we houden je in de gaten" zegt hij lachend en geeft me een knipoog.
Ik kan het niet geloven en struikel over mijn woorden heen."Euhm" dat is het enige wat ik uit mijn mond krijg.
"Je mag iemand bellen" zegt hij nog ik sta op en typ de nummer van Lina in.
"Hallo met Soumaya" hoor ik soumaya zeggen ik blijf even stil "Hee soum" ze schrikt "Jaouad? Wat is er? Is er iets" zegt ze snel achter elkaar "Soum je gelooft het of niet ik ben vrij" zegt ik blij ze gilt en is even stil "lina is er niet" ik lach "ik weet het wil het ook een verassing houden" ze lacht en ik merk aan d'r stem dat ze blij is.
"Is Rayan met je?" Vraag ik haar ze geeft me Rayan "Papa?" Hoor ik hem vragen die stem doet zoveel met me mijn hart maakt een sprongetje "Rayan papa is hier" ik hoor hem nog babytaal praten en zeg dat ik weg moet ik hang op en bel Mo op ik vertel hem alles en hij zo trots en blij hij komt me ophalen.Ik rond het gesprek af en ga weer op de stoel zitten.
"Je kan gaan" zegt hij lachend ik sta op en de politie agent loopt met me mee naar de uitgang ik kijg daar mijn spullen en telefoon.Ik doe de deur open, de zon schijnt scherp in mijn ogen en knijp ze even dicht..
"Free" zeg ik zacht "ewaaaaa" roept Mo blij ik geef hem een knuffel en stap bij hem in we rijen richting huis..Voor de deur hoor ik Rayan al schreeuwen ik moet lachen en loop snel naar binnen ik loop de gang in en Rayan ziet me meteen hij komt mij op rennen en gaat aan mijn been hangen.
Ik til hem op en geef hem een dikke knuffel soum komt meteen de gang in rennen en groet me met een een hand.Nu nog wachten op mijn prinses..
Na 30 minuten horen we de deur al open gaan ze loop de woonkamer in en ze ziet me nog niet zitten.
Ze kijkt op en schrikt dat ze een gil uitlaat ze rent mij kant op en springt letterlijk op me ze doet haar benen om me heen en geeft me een kus "Baby" giegeld Rayan.We gaan weer zitten en kletesen over alles en nog wat rayan komt bij mij op schoot kruipen en gaat met mijn gezicht spelen.
"Mama bis" (mama bitch) fluisterd Rayan in me oor ik begin hard te lachen "Ey dat mag je niet zeggen Rayan" zegt Lina streng ik kijk haar aan en schiet weer in de lach "Rayan lief" zeg ik met een baby stem ik probeer een beetje te slijmen en opeens zegt hij "Papa bis" ik doe nepboos en doe alsof ik huil hij kijr me zielig aan en doet zijn handen voor mijn gezicht.
"Ik hou van je Rayan" zeg ik terwijl ik hem een dikke knuffel geef.
"Trotse papa"
JE LEEST
Love makes blind.
RandomStory of Lina & Jaouad Moet hij kiezen tussen echte broederschap of voor zijn droomvrouw