Lina

6.5K 239 21
                                    

Weken zijn voorbij en alles verliep goed, Jouad en ik hebben een hechte band maar soms? Soms komt hik boos thuis en uit hij dat op Rayan & mij.
Wat soms uit de hand loopt..

"Kom Rayan" ik til hem uit de auto en breng hem naar Soum.
"Heeeyyy" roept Soum blij ik geef haar 4 kusjes en geef haar Rayan aan.
Ze brengt hem naar binnen en blijf bij me bij de deur staan "Hoe gaat het" vraagt ze me ik knik "Gaat wel goed."

"Als er wat is bel me meteen he." zegt ze snel ik knik en zwaai nog naar dr als ik mijn auto in stap voel ik me leeg.
Ik rij richting mijn huis en stap uit ik pak mijn tas en auto sleutels.
Ik stop het sleutel in de gat en zie meteen dat Jaouad zo schattig op de bank ligt, ik loop stil zijn kant op en ga op hem liggen, zonder dat ik het heb verwacht duwt hij me van zich af.

Ik val met een harde klap op de grond met mijn rug tegen onze tafel aan.
Ik kan niet geloven dat hij dit heeft gedaan? Als ik wil opstaan krijg ik een steek in mijn buik, ik leun tegen de bank en sta zo op als ik sta zie ik bloed tussen mijn benen "Omg" fluister ik zacht ik kijk nog om en zie Jaouad verder slapen.

Mank loop ik de trap af naar onze kamer, ik bel meteen Soum op.

"Soum..?" Zegbio huilend.
"Lina? Wat is er??" Zegt ze in paniek.
"Jaouad heeft.. me geduwd ben op de grond gevallen.. en.. nu verlies ik bloed.." zeg ik huilend.
Het is even stil aan de andere kant.

"Wat denkt die kanker zwerver wel niet, ik kom je halen we gaan naar de dokter doe wat maklijks aan en neem maatverband mee" ik zeg dat het goed is en hang op ik barst in tranen uit.

Wat is dit? Als ik wil opstaan voel ik weer een steek door mijn buik gaan.
"Linaaa ik heb honger" hoor ik jaouad van uit beneden roepen ik negeer hem en pak mijn psg trainingspak en loop de douche in, weer hoor ik hem roepen.

Ik neem een douche en doe mijn psg trainingspak aan, doe wat argan olie in mijn krullen en laat het los.
Als ik de douche uit loop staat Jaouad voor de douche deur tegen de muur aant leunen "Hoor je me niet ofzo?" Zegt hij meteen hij kijkt naar mijn broek in mijn handen waar bloed op zit

"Wat is dat?" Zegt hij geschrokken als hij mijn broek wil pakken uit mijn handen "Ongesteld.." zeg ik snel en pak mijn tas "Trouwens Soumaya wacht beneden" zegt hij ik knik en pak mijn jas "Waar ga je naar toe?" Vraagt hij me terwijl hij me tegen de muur aan duwd.

Ik voel zijn adem in mijn nek "Sorry" zegt hij en geeft me een paar kusjes in mijn nek, ik trek me los en loop mank naar beneden elk stap die ik neem voel ik een steek door mijn lichaam gaan.
Pijn in mijn buik onbeschrijfelijk.

"Soum.." roep ik als soum mijn een knuffel geeft, ze legt haar hand op schouder "Niks zeggen" zegt ze.
Ik knik als jaouad naar beneden komt zijn we meteen stil.

"Waar ga je naar toe voor de 10de keer"
Ik kijk Soum aan "We gaan naar de stad." zegt ik snel hij kijkt ma lachend aan "heb je het aan mij gevraagd?"

Dit keer kijk ik hem lachend aan "Vraag jij aan mij of je naar buiten mag? Vraag jij mij of je buiten huis mag slapen?"
Zeg ik huilend hij kijkt me geschrokken aan en kom mij kant op lopen hij wil me een knuffel geven waarna ik hem weg duw, ik ren zowat het huis uit met pijn in mijn buik stap ik de auto van Soum in ik zie Soum nog met hem praten, hij maakt wat gebaren met zijn handen en kijkt mij dan aan met medelijden.

Als Soum instapt kijkt ze mij dan lang aan "Ik heb het gezegt hij zei dat als we uitslag weten dat we hem dan moeten bellen." ik knik droog en zo rijden we richting het ziekenhuis.

Als we in de wachtkamer wchten op uitslag komt de dokter aanlopen.
"Willen jullie met me meelopen?" Vraagt hij we lopen rustig mee achter hem aan als we ik zijn kamertje zitten begint hij met praten.

"Ik heb goed nieuws en slecht nieuws" zegt hij dan "Wat wil je eerst horen?" Vraagt hij ik krijg niks door mijn keel en kijk soum aan.
"Goed nieuws" zegt Soum meteen.

"Je hebt niks gebroken en het slechte is, het spijt me maar je kind is overleden" ik kijk hem geschrokken aan "Ki..nd?" Stammel ik uit.
Soum begin met huilen en houd mijn hand strak vast "Hi..J heef..t ons kind vermoord.." Zeg ik huiend.

Souk helpt me met opstaan, en zo lopen we samen richting haar auto.
Als we instappen begin ik kei hard met huilen ik sla tegen alles wat er is.
Soum houd me strak vast "Het spijt me.." zegt ze dan en geeft me een knuffel "Hij heeft mijn kind vermoord" schreeuw ik uit.

Als Soum haar auto start begint meteen het muziek te draaien.

"Dit is boef's tijd maar ik zit in proeftijd ibahesj die loert mij, voor torie's daar in koerdwijk.
Maar ik ga je schetsen mattie, al is het met stoepkrijt mij moet je niet bellen mattie, als het niet om Floes draait.
Ze willen dat ik hood blijf, maar iedereen petjes op, rappers zitten vast nu, die scene heb ik echt op slot.
Af en toe op brakka's, even wat met Mo verdienen geen punchlines, als ik sla, stoot ik cocaine standaard trainingspak, voetbalclub of lacoste patta die is eng, je vraagt je af hoeveel die lak kost"

"Vieze vuile moordenaar" schreeuw ik uit en doe meteen het muziek uit.

Mijn man heeft onze eigen kind vermoord..

Love makes blind.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu