Jaouad

3.2K 154 22
                                    

Opeens hoor ik de voicemail.
Ik kijk geschrokken naar mn beeldscherm mn hart gaat wel 200 per uur.. Ik probeer haar te bellen maar weeer hoor ik de voicemail.
Ik kijk Souf aan " Dit is mis. " zeg ik met woede " Kom we rijden richting jou osso en kijken of ze daar zijn ik knik en start mn range rover zonder wat te zeggen.

Als we voor de hek van mn huis sta stap ik uit en scan mn pasje en stap weer in het hek gaat van zelf open en rij zo het oprit op.

Van ver zie ik al dat de deur helemaal uitelkaar is ik stap uit en laat de moter aan en hoor achter mij de voetstappen van een rennede Souf.

Ik ren de woonkamer in en zie de jas van lina liggen en dr schoennen staan gewoon bij de deur ik kijk souf aan.

" Ze zijn gepakt. " zeg ik helemaal verslagen ik laat me op de grond zakken en leg mn handen voor mn gezicht.

" Ze zijn weg.. " herhaal ik souf rent naar boven en zoekt nog even in alle kamers maar geen sijn te bekennen van Lina en Rayan.

" Ja ze zijn weg. " zegt souf dit keer die ook niet weet wat er percies gebeurd hij gaat rustig op de bank zitten en kijkt voor zich uit.

" We bellen de boys. " zeg ik en sta op ik voel tranen prikken maar ik laatze niet los ik ben sterk en mn gezin is gewoon veilig zeg ik tegen me zelf.
Ik geef de hoop niet op.

" Boys ze zijn weg. " zeg ik en ze hangen op ze weten wat er te wachten staat.  Ze zijn onderweg dat weet ik meteen.

Na een kwartier gezeten te hebben en voor me uit te hebben gestaart hoor ik de bel ik druk oo de camera en zie 4 auto's voor de hek.
Ik open de hek voor ze en ze rijden allemaal de oprit in.

Ze stormen het huis in.
Zaka komt bij me staan en doet zn arm om me heen " We maken ze af. " zegt hij emotieloos.
Selim is er Redouan zelf Amir de vader van Lina die nog heel jong is.

" waar is mijn dochter. " roept hij boos.

Amir is een echte patron elke boy hier werkt voor hem hij is de gootste drugsbaron in Nl & zelf frankrijk , duitsland en verder steden in europa.

Selim en redouan gaan naast hun vader staan " Rustig pa we vinden hun wel. " hij pakt een gun uit zijn broek en laad hem. " Elke man in de weg vermoorden we geen genade. " zegt hij vastbesloten.

" Ik weet wie ze hebben. " zeg ik met een trillende stek terwijl ik naar mn trouwring kijk rond mn vinger.

" Samouel. " zeg ik sommige boys kijken geschrokken weg ze weten wat ons te wachten staan.

" Kan me niks schelen al is het pabo escobar. " zegt redouan " We bellen die boys van noord en zuid. " zegt selim dit keer die duidelijk moeite heeft dat zn tweeling is verdwenen.

" We vinden mn prinsesje en Rayan zo niet hebben jullie allemaal een probleem. " roept hij met duidelijk woede in zijn stem hij loopt mijn richting op en legt zijj hand op mijn trillende schouder " Maak je niet druk ze komen hier niet levend weg. Elke man die ons prinsesje heeft aangeraakt word 10x harder gepakt. " zegt tie serieus en geeft mij een mannelijke knuffel ik knik en hij loop zo het huis uit met een paar boys achter hem aan behalve Selim , Zakka & Souf blijven zitten.

" We maken ze af. " hoor ik een bekende stem bij de deur..
" Het is oorlog. " volgt een andere stem erna.

Wie denken jullie dat deze 2 jongens zijn?

Love makes blind.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu