Lina

6.7K 267 4
                                    

Met een barstend koppijn word ik met moeite wakker ik pak mijn telefoon erbij en kijk hoelaat het is 10:40.
Ik sta met moeite op en pak al mijn douche spullen bijelkaar.
Neem een warme douche en loop onze kamer binnen Jaouad slaapt nog steeds meskien.

Ik pak mijn zwarte broek met 2 scheuren bij mijn knie en een rode raulph lauren polo doe argan olie in mijn krullen en mijn zwarte enkelsokjes aan en ren naar beneden ik kijk in de koelkast en zie dat er niks ligt.

Ik app Jaouad snel maar voordat ik wat typ zie ik die foto ik sla hem op en pak hem later wel trug.
Lina: ik ga boodschapjes doen.
App ik hem snel ik pak mijn Nike huaraches in het zwart en rood en ga op de trap zitten doe ze aan en ren de deur uit richting mijn auto.

In de supermarkt aagekomen krijg ik pas een appje van Jaouad trug.
Jaouad: Ik heb honger
Ik moet hard lachen en iemand achter mij begint mee te lachen ik draai me om en zie daar Mo staan.
"Wat doe je hier zo vroeg" vraagt hij lachend "wat denkje zelf" vraag ik hem droog "eeuhm boodschapjes doen" zegt hij met een amsterdams accent.
We lopen samen de supermarkt binnen en pak alles wat ik nodig heb En mo moet natuurlijk het karretje duwen.

Maak nog een paar snaps van hem en stuur ze naar Jaouad.
Jaouad stuurd een snap trug dat hij met zijn barca trainingspak op de schommelbankje zit in de tuin.
"Hoe is het hetrouwde leven dame" vraagt Mo met een bekakte stem.

"Hahahhahaha goedgoed" antwoord ik terwijl we richting de kassa lopen.
Ik wil net betalen als Mo me voor is ik geef hem een blik van: beter leg je dat geld weg voor dat ik jou hier ga hoeken.
Hij kijkt me lachend aan en gaat verder met betalen..
Jaouad geeft het hem toch al trug.

Love makes blind.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu