Loop de trap af richting kleedkamer om mijn jurk te verwisselen en kapsel & make up dit keer ga ik voor een zwarte jurk met goud.
Ik probeer mijn jurk aan te doen maar krijg hem niet aan door mijn kapsel ik doe de deur op een kiertje open en kijk of er iemand is die me kan helpen "kan ik je helpen" ik herken die stem uit duizende ik zie Jaouad voor me staan "nee niet nodig" hij kijkt me lachend aan hij duwd de deur open en daar sta ik dan in mijn donker roze bh en donker roze slipje ik pak mijn jurk en hou hem voor mijn lichaam.
"Met wat moet ik je helpen?" Ik kijk hem aan "krijg mijn jurk niet aan" zeg ik verlegen hij kijkt me lachend aan "typisch jij" zegt hij lachend "draai je om" zegt hij zacht ik draai me rustig om hij houd me vast bij me heupen ik voel zijn warme handen hij leunt tegen mij aan en geeft mij een kus op mijn achterhoofd "ik heb je gemist" fluisterde hij.
Ik voel die kriebels in mijn buik.
"Ik jou ook" fluister ik trug hij draaid me rustig om en geeft me een kus op mijn lippen hij houd zijn handen op mijn kont hij duwd me tegen de muur aan en geeft me een kus in mijn nek "Ik hou van je" fluister ik..
Hij haalt zijn handen van me af 'n draaid zich op "dit kan niet Lina het spijt me" met die woorden loopt hij de kamer uit ik blijf daar geschrokken staan ik zak door mijn knieën en voel de tranen op mijn wangen ze rollen naar beneden "wat doet hij met mij?" Fluister ik zacht de deur gaat open en zie Soum daar staan met de negafa "Lieffie" zegt ze zacht ze komt bij me zitten op de grond en pakt mijn hoofd vast "Het heeft met en te maken he" zegt ze rustig ik knik "zal ik je make up ff opnieuw doen schat?" De negafa helpt ons staan en helpt me met mijn jurk en make up ze doet mijn kapsel opnieuw.
"Je ziet er prachtig uit" zeggen Soum en de neggafa tegelijk "trouwen ik heet Soukaina" zegt ze lief ik herken haar ergens van maar laat het maar zo "Lina aangenaamd" zeg ik maar lief trug.
Na dat ik klaar ben met mijn make up is Soumaya ook klaar ze heeft een prachtige Licht blauwe jurk aan "wil je met hand in hand met mij naar beneden lopen?" Ik kijk haar lief aan "bij de volgende jurk dan hebben we de zelfde kleur jurk aan" zeg ik lachend "Ow ja klopt" ik loop achter haar aan naar beneden alle ogen zijn op ons gericht alle jongens en mannen staan bij de deur ook Jaouad staat daar maar doe alsof ik hem niet zie..
JE LEEST
Love makes blind.
RandomStory of Lina & Jaouad Moet hij kiezen tussen echte broederschap of voor zijn droomvrouw