Ik stap de auto uit en ren weg, weg van de problemen weg van Jaouad.
Ik voel een hand om mijn arm ik draai me geschrokken om en zie Saiffedine hij kijkt me bezorgd aan "Lina wat is er?" Ik begin hard te huilen ik voel zijn sterke armen om mij heen ik voel me veilig.
"Je kan alles bij me kwijt Lina ik weet dat het om een jongen gaat vertel me Lina alsjeblieft ik wil je niet zo zien wat heeft die jongen gedaan ik vermoord hem" we gaan samen op een bankje zitten.
"Lina ik geef om je wollah je doet me pijn laat geen tranen vallen voor iemand die dat ook niet voor jou zou doen" Mijn telefoon gaat af en zie dat Soumaya me belt ik druk weg en doe mijn telefoon uit.
"Saiffedine ik hou van hem hij zag mij met mijn half broertjes hij dacht dat het gewoon jongens waren hij schold me uit en zei dat hij me nooit meer wil zien Saiffedine weetje hoeveel pijn dat doet?" Ik kan niet verder praten ik stik gewoon in mijn eigen tranen "Niet huilen Lina ik weet hoe dat voelt ik hou van een meisje die me niet eens zag staan ze heeft een vriend" hij kijkt naar de grond en wil net opstaan ik hou hem tegen "alsjeblieft niet weg gaan Saiffedine" zeg ik met tranen in mijn ogen.
"Sorry ik kan dit niet" hij trekt zijn arm weg en loopt naar zijn vespa toe.
Iedereen laat me zitten..
JE LEEST
Love makes blind.
RandomStory of Lina & Jaouad Moet hij kiezen tussen echte broederschap of voor zijn droomvrouw