Lina

2.1K 102 21
                                    

' gaan mama & Rayan shoppen?' Vraag ik rayan met een babystem hij knikt hevig ' Jaaaa.' Roept hij dan ik stop hem in zijn kinderwagen en duw hem zo t huis uit.
' Mama let op lidiya.' Roep ik nog naar mijn moeder..

Als we in het centrum zijn gaan we eerst naar zara waar ik Rayan uit de kinderwagen haal en een paar snaps maak en plaats (Achtergrond.)

' Hij is groot geworden..' hoor ik een bekende stem achter me ik draai me meteen om en zie saiffeddine staan met een meisje die me best bekend voor komt..

' Ja gaat snel.' Fluister ik en wijs naar t buik van t meisje ' Jij word ookal vader zie ik.'
Hij knikt en legt zijn hand op haar buik waarnaar zij trots mijn kant op kijkt.
' trouwens dit is mijn schoonzus.' Stelt hij mij voor aan t meisje..
' Oh vrouw van jaouad die gisteren bij ons was?' Vraagt ze saiffeddine.
Ik kijk geschrokken op ' Euhm waar was jaouad?' Vraag ik met een trillende stem terwijl ik moeilijk door mijn woorden kom.

' Ze bedoelde een vriend van mij. ' zegt hij snel en richt zich dan op Rayan.
Saifeddine legt zijn hand op de hoofd van rayan waarnaar ik rayan van hem weg trek.
' Ik moet gaan , gefeliciteerd nog.' Zeg ik snel en ren zowat richting de kassa.
Betaal alles en loop richting de uitgang en zie saifeddine nog staan ' Saifeddine als je jaouad spreekt zeg hem dan dat hij terug moet komen.' Zeg ik hem bijna huilend en hou rayan bij zn handje vast..

Als we klaar zijn met shoppen en even langs de supermarkt lopen zie ik dat zelfde meisje weer ik ren haar kan op met rayan in de kinderwagen en pak haar bij haar arm vast.

' Ik weet dat jaouad er was , alsjeblieft alsjeblieft bel mij als hij dr weer is.. ik heb hem maanden niet gezien mijn kinderen hebben hun vader maanden niet gezien , ik ben 7 maanden zwanger ik kan niet zonder hem leven hij is mijn leven..' huil ik ze houd mn beide handen vast en geeft me dan een knuffel..
' Geef me je nummer ik bericht je als hij dr weer is , maar dit blijft tussen ons goed?' Ik knik naar haar en typ mijn nummer met trillende vingers in..

Nadat we thuis komen ga ik meteen naar mn kamer waar ik begin met huilen..
Ik mis hem gewoon zo erg ik stop met huilen als mn telefoon over gaat ik veeg mijn tranen af en ga recht op zitten.

' Ja hallo.' Zeg ik schor
' Hee met senae jaouad is nu met mohammed en saiffedine voor de deur bij mij en saiffedine.' Zegt ze snel ik kijk gesvhrokken voor me en begin ondertussen mn monclerjasje aan te doen ' sms me t adres.' Zeg ik snel en hang op voordat ik bij t auto ben krijg ik t sms binnen.
' Hmm 10 minuten rijden.' Ik stap in en rijd zo snel mogelijk richting het huis.

Als ik bij hun in straat aan kom zie ik ze al staan ik parkeer snel en stap meteen uit..
Ik zie jaouad staan met zijn rug mijn kant op hij heeft een petje op en donkergrijze moncler jasje donker grijze broek.

' Jaouad?' Fluister ik huilend terwijl ik dichterbij kom hij draait zich om en rent zowat naar mij toe ' Mijn leven..' roept hij terwijl hij me optild en zijn gezicht in mijn hals verstopt.
' wat is er gebeurd?' Vraag ik hem huilend nog steeds in zijn armen..
' Lina ga naar huis.' Zegt hij dit keer en laat me los zijn ogen zijn nattig en rood.
' Nee ik laat je niet gaan , vertel me nou maar wat er is Jaouad.' Huil ik hij schud met zijn hoofd en kijkt weg bang dat ik zijn traan zie.

' Lina ga weg aub je maakt t moeilijker dan t is.' Zegt hij schor en kijkt me nog steeds niet aan.
' kijk me aan jaouad kijk me aan.' Huil ik terwijl ik zijn gezicht vast pak en m naar mij toe draai ' Ik kan geen leven voorstellen zonder jou Jaouad , wat er ook is ik sta aan je zij zegt t mij aub.' Huil ik nu harder met nog steeds zijn gezicht in mijn handen.

' Lina ga naar je kinderen toe ze kunnen niet ook een moeder verliezen.' Hoor ik mo van achteren zeggen..
Ik schud met mijn hoofd ' Hou jij je mond nou maar je hebt niet eens een vriendin hoe wil je weten wat wij voelen.' Zeg ik boos en trek jaouad met mij mee.

' Je gaat mee naar huis.' Hij trekt zich los en duwt me mijn auto in en sluit de deur.
' Lina rijd weg.' Zegt hij gebroken.
We stoppen even als we schurende auto banden horen van ver jaouad kijkt naar  mo en mo geeft hem een teken jaouad trekt een wapen uit zijn broek en stopt zijn boven lichaam door mn raam en geeft me een kus.

' Ga naar huis nu Lina nuuuu!' Schreeuwd hij ik kijk hem bang aan en pak zijn gezicht vast en geef hem een lange kus terwijl ik huil.
' Beloof me dat je terug komt.' Fluister ik.
' Rijd weg lina.' Schreeuwd hij weer zonder antwoord te geven..
Ik stap uit en hij duwt me terug ' LINA NAAR HUIS ZEG IK DIT GAAT NIET GOED AFLOPEN LINA GA NAAR HUIS.' Schreeuwd hij ik sta vastbesloten naast hem en pak hem nu straker vast ' Als ze jou dood willen doden ze mij ook.' Zeg ik huilend tranen beginnen over zijn wangen te rollen hij legt zijn voorhoofd op die van mij ' Lina aub aub aub ga naar huis ga naar onze kindjes ik kom terug we zullen samen zijn voor altijd we gaan hier weg samen ga aub aub naar huis hij legt doe t voor mij en ons kindje in je buik.' Zegt hij schor terwijl er tranen over zijn wangen rollen hij legt zijn hand op mijn buik en bukt door zn knien om een kusje op te plaatsen hij staat weer op en start mijn moter en kijkt
Dan om zich heen ik zie t in zijn ogen dat dit verkeerd is.

' Lina ga naar huis.' Roept mo naar mij ik knik stap in Jaouad geeft een kusje op zijn trouwring en geeft m dan aan mij.
Ik kijk m voor t laatst aan en rij weg naar huis.
Ik zie wazig door de tranen in mijn ogen..

' Blijf bij me..'

Love makes blind.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu