Lina

7K 281 8
                                    

Ik stap de woonkamer binnen met trillende benen, ik voel de ogen prikken.
Ik leg de dienblad neer en groet iedereen als ik Bij Jaouad kom blijf ik even staan..
Hij ziet er Perfect uit met zijn Armani Blousje en zijn Hermes riem hij is naar de kapper geweest wauw!
Hij staat op en geeft mij een Kus op mijn voorhoofd wat voelt dit goed hij kijkt me met zijn schattige pretoogjes aan.
Er worden een paar foto's van ons gemaakt en ga weer naast Mijn schoonmoeder zitten "Tbarkellah benti je ziet er prachtig uit" ik bedank haar en geef haar een kus op d'r hand.
Ik zie dat Jaouad stiekem naar me kijkt..
Ik hoor een paar keer gekuch ik kijk op en zie dat de oom van Jaouad aan het woord is "Jaouad? Wil je niet even alleen praten met Lina?" Jaouad knikt "Ga maar samen naar de tuin" hoor ik mij moeder blij zeggen.
Hij staat op en knipoogt naar mij ik sta ook op en loop de tuin in.
We gaan allebei op de schommelbankje zitten.
"Lina ben echt blij met jou" begint hij ik kijk hem verliefd aan "Wil je mij als je man? Wil je mij als de vader van je kinderen?" Ik kijk hem lachend aan "Duuuuuhh Jaouad" roep ik hard volgens mij was het te hard dat ze me zelfs binnen horen.
We schieten allebei in de lach.
"Jaouad?" Hij kijkt me aan en houd mijn hand vast "ja?" Antwoord hij "waar is je vader eigenlijk?" Ik zie dat hij bij het woord vader schrikt..

Love makes blind.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu