Ik maak een teken met mijn buik maar hij snapt het niet Je word vader Jaouad vader hoe kan je me alleen laten.
Met tranen in mijn ogen loop ik de gevangenis uit..
ik stap mijn auto in en blijf daar een half uur zitten "Jaouaaaddd" schreeuw ik hard "je word vader snap dat dan"
Ik voel aan mijn buik en hij is best gegroeid hoe kan hij dat niet zien? Met hart pijn en tranen in mijn ogen rij ik richting huis.
Thuis aangekomen is soumaya er en Mo "hoe was het heb je het hem verteld" vraagt Mo mij nieuwsgierig ik ga verslagen zitten en doe mijn handen voor mijn gezicht "ik wou het zeggen maar de tijd was om" hij zucht "dit was jou enige kans Lina jou enige" zegt hij terwijl hij met zijn handen in zij haar zit.
"Kom we maken er een leuke dag van" zegt Soumaya vrolijk we lopen samen naar boven en maken heel wat foto's ik doe mijn paris tshirt aan en maak mijn lippen donker rose.
Ik pak een wapen die van Jaouad was en hou hem recht voor me soumaya maakt een foto (omslag) "waauw echt een leuke foto" we horen voetstappen op de trap en Mo komt geschrokken met de laptop aan rennen "jaouad heeft een track gemaakt dat hij rapt hij is kanker dik" we bekijken de flimpje en alles wat hij zgt is gewoon de waarheid
"So naar mijn vrouwtje Lina, Mo, Kippie" doet Soumaya hem na ik moet lachen en geef haar een speelse stomp hij denkt aan me en gebruikt mijn naam er in ben trots op hem.
Jaouad houd van rappen al zijn hele leven.
Ik ga op mijn bed zitten met mijn oordoppen in ik doe het liedje van Jaouad op en luister het wel tien keer totdat ik hem uit mijn hoofd ken."Lina ik probeer m'n best te doen maar als het me niet gaat lukken komt het door het bengen voor ieder die wat voor me belemmerd laat de laatste druppel vallen in men emmer tegenwoordig loop ik altijd met een hammer maar ik kan veel verliezen maakt ni uit ik ben er." Rapt jaouad snel achter elkaar.
"Ik ben met djoeni blacka money teller of ik ben met sontje really voor wathever ben met saabi alles hier is kanker maniak maghrabi ik wil sloten bewerken zit ik binnen word er never onderhandeld met de gene die me binnenzet mattie dat is nep never real als je het aan mij gaat vragen bro dan is het nep" ik doe mijn oordoppen uit en denk na over vandaag is ze echt zwanger van Jaouad? De trannen beginnen te prikken.
Niet huilen om die bitch niet huilen ze verdiend geen tranen dat weetje Lina.
Het lijkt wel alsof ik gek begin te worden ik leg mijn handen op mijn buik "ik hou van je kleintje" fluister ik zacht "mama houd van je"(Sorry voor het woordje kanker)
JE LEEST
Love makes blind.
RandomStory of Lina & Jaouad Moet hij kiezen tussen echte broederschap of voor zijn droomvrouw