Als ik van mijn schoonouderd thuis kom ga ik meteen liggen op de bank.
Ik merk niet eens of iemand thuis is
"Hallo?!" Roep ik door het huis ik hoor mijn ego een paar keer achterelkaar.Als mijn telefoon gaat neem ik met moeite op "Hmm" zeg ik droog.
"Hee weet je het al? De politie heeft Jaouad hard aangepakt ze wouden hem arestren maar hij wou niet mee werken dus ze hebben hem hard toegetakeld." Hoor ik Soum snel en geschrokken praten.Ik begin het warm te krijgen en kan niet uit mijn woorden komen.
"Wat?! Nee.. euhm.. wa..t hebbe..n ze gedaan wa..at heeft tiee.." zeg ik zacht."Zijn hele gezicht zat onder het bloed en hij kon moeilijk opstaan ik stuur je de video wel via app" ik blijf even stil en antwoord dat het goed is.
Ik hang op en wacht op de video die ze me zou sturen."Ping" ik kijk op mijn beeldscherm en durf het video niet te openen ik druk hem met trillende vingers aan.
De tranen beginnen over mijn wangen te rollen typisch Jaouad zo stoer doen tegen over de politie.Ik kijk toe hoe ze mij man op de grond gooien met 6 man ze zitten met ze alle op hem en zijn gezicht zit onder het bloed, en hoor allemaal jongens/mannen schreeuwen dat ze rustig met hem moeten doen.
Ik druk het video weg en meteen bel ik Mo op die na een paar keer pas opneemt.
"Mo?.." Vraag ik onzeker "Jaa we zijn onderweg, ze hebben hem zonder reden opgepakt ze dachten dat hij iemand anderd was het was een kanker vergising" zegt hij boos.
"Die kanker joden" zegt hij nog en hangt op na een paar uurtjes gaat de deur al open, ik ren richting de deur en zie daar Mo staan met jaouad achter hem met een blauwe oog en bloed uit zijn neus en paarze lippen en nog wondjes.Ik ren geschrokken naar hem toe en neem hem in mijn armen.
"Prinsesje" fluisterd hij ik help hem richting de woonkamer wat met moeite lukt "Die kanker joden hebben me verwisseld met iemand anders" zegt hij boos en kreunend van de pijn.Hij gaat liggen met zijn hoofd op mijn schoot en veegt mijn tranen weg.
"Prinsesjes huilen niet" zegt hij schor ik schiet in de lach door mijn tranen heen.
"Ik hou van je ziels veel" zegt hij dan en pakt mijn hoofd vast die hij naar beneden trek en me een lange kus geeft op mijn lippen ik voel zijn warme opgezwolle lippen tegen die van mij."Het lijkt onze eerste kus wel" zegt hij lachend ik begin zachtjes te giegelen.
"Euhm hallo ik ben er ook" zegt Mo oeps ben hem helemaal vergeten ik word rood en steek mijn tong uit zijn kant op..De bel gaat een paar keer, ik knik Mo dat hij open moet doen want Jaouad is inmiddels al in slaap gevallen.
Ik hoor Soum & Rayan Rayan komt de woonkamer ik rennen en als hij Jaouad ziet liggen schrikt hij is hij meteen stil en loopt hij heel zachtje en rustig zijn kant op "Paaaa paaa" fluisterd hij.Als hij ziet dat hij niet antwoord gaat hij bij hem staan en geeft hem een paar tikken op zijn borst Jaouad doet rustig zijn ogen open en als hij Rayan ziet krijgt hij een moeilijke lach uitgeperst "Kleintje" zegt hij terwijl hij hem optild
Dit is nog niet alles, we dachten dat we de gelukkigste stel waren maar nee! Schijn bedriegd! Zoals ze zeggen Liefde maakt blind...
Kort maar krachtig vind je niet? Blijf stemmen & Reageren volg me.
JE LEEST
Love makes blind.
RandomStory of Lina & Jaouad Moet hij kiezen tussen echte broederschap of voor zijn droomvrouw