Na dat we veel dingen hebben gehaald lopen we richting parkeer plaats.
"Wanneer gaan we dingen regelen voor onze bruiloft die al over een maand is?" Vraagt ze vragend.
"Maak je niet druk" zeg ik kortaf ik ga een verassing voor haar houden ze hoeft nik te regelen en haar ouders ook niet heb Soumaya gesproken en zij gaat me helpen.
"Hmm oke" zegt ze vaag.
Ze stapt haar auto in en doet haar raam omlaag die auto staat haar gruwlijk.
ik steek mijn hoofd door de raam en leun met mijn armen tegen de auto aan "boussa?" (Kusje) vraag ik haar met opgetuiten lippen en ogen dicht.
"Beslama" zegt ze lachend en rijd hard weg.
Ik blijf daar lachend staan en stap mijn auto in "hahaha gekke vrouwtje heb ik" zeg ik hard op "ja klopt" hoor ik naast me ik kijk geschrokken naast me en zie daar Nadia zitten na 2 jaar is ze trug.
"Schrok je?" Zegt ze met een lief stem.
Ik kijk haar boos aan "stap mijn auto uit" ze kijkt me lachend aan.
"Nee hij zit zo lekker hoe kom je aan dit geld? Doe je nog steeds aan drugs?" Ik kijk haar vies aan.
Ik stap uit en doe de deur open aan haar kant ik trek haar uit de auto en ga achter de stuur zitten.
Ik piep nog naar haar en rij langs haar weg steek mijn middelvinger haar kant op en geef haar een fake smile.
hoe kan ik 1 jaar lang een reltie hebben met deze zieke meisje ze heeft een zieke geest..
JE LEEST
Love makes blind.
RandomStory of Lina & Jaouad Moet hij kiezen tussen echte broederschap of voor zijn droomvrouw