Jaouad & Lina

3.9K 174 12
                                    

Ik zeg je eerlijk het was een top weekend samen met mn vrouwtje in een hotel. Ik kijk naar Lina die dromerig uit het raam kijkt ik leg mn hand op dr boven been en kijp er in.
' je denkt zeker aan je lekkere man. ' vraag ik lachend ze schiet in de lach en kijkt me lachend aan ' Mocht je willen. '

Ik doe muziek wat harder en hoor haar meezingen met het liedje van boef.
' sow sow boef fan. ' zeg ik ze begint te lachen en zingt expres wat harder mee.

Als we voor het huis van mn schoonmoeder zijn aangekomen stappen we beide uit ik hou haar hand vast en geef haar een snelle kus op dr lippen als we voor de groote witte deur staan die mooi versiert is met goude versieringen.

De deur word opengemaakt door de huisvrouw ' hey ' zegt ze blij terwijl ze de deur open trekt.

' Mama papa. ' roept rayan blij die ons kant op rent.

Lina:

Jaouad bukt en tild hem op en geeft hem een kus op zn lippen.

' Ey kleine ' zegt tie terwijl hij rayans gucci petje van zn hoofd haald.

' Heee lieverds. ' zegt mn moeder die aankomt lopen ik geef haar een kus op dr wang en een dikke knuffel.

' Is tie stout geweest? ' vraag ik haar mn moeder begint te lachen ' Nee hoor hij was braaf. ' zegt ze terwijl ze rayan een knipoog geeft.

We lopen de woonkamer binnen waar ik mn tantes zie zitten eerst groet ik mn tante amina ' Genoten? ' fluisterd ze in mn oor ik begint zacht te lachen.

Daarna groet ik me andere tantes Najat , Ouafa & Hayat.

Jaouad komt ook meteen binnen en geeft ze allemaal een hand.
' Meiden avond? ' vraagt hij lachend mn tantes knikken allemaal lachend.

Na dat we gezellig hebben gezeten en thee gedronken geeft jaouad me een knikje dat we gaan ik knik terug en sta op.

' We gaan mama. ' zeg ik en geef dr een kus en zwaai nog naar mn tantes.
Rayan rent zowat richting de deur.

' geef je oma geen kus? ' vraag ik hem hij rent naar zn oma en geeft haar een dikke zoen.

Jaouad pakt rayan bij zn hand en zo lopen we richting onze auto.
Jaouad doet boef op en rayan begint mee te rappen.

' Kleine rapper. ' zegt jaouad lachend ik maak wat snaps met zn 3e wat er schattig uit zag rayan met zn gucci petjes op en jaouad met zn canada goose petje.

' Ik zet jullie thuis af en dan moet ik even snel wat doen. ' zegt jaouad ik kijk teleurgesteld weg en kijk stil uit het raam ik voel zijn hand op mn boven been ' Sorry moet wel , ben een weekend weg geweest moet alles inhalen moet dingen doen voor werk.' Zegt tie terwijl die in mn boven been knijpt.

Ik knik begrijpend. Als we voor onze hek zijn gaat de poort open en rijden we naar binnen ik stap zonder wat te zeggen uit en pak rayan bij zn handje en laat rayans gucci weekendtas liggen die jaouad lekker zelf mag pakken.

' Waarom zo boos weer? ' hoor ik hem roepen ik draai me half om en steek mn middelvinger op ik hoor hem zacht lachen. Die lach maakt me gek ik voel de vlinders in mn buik of eerder een hele dierentuin.

Ik loop onze huis binnen die ik zo heb gemist alles ruikt lekker en alles is wit.
' wat gaan we doen. ' vraag ik Rayan. Hij tild ze schouders op en rent zo wat richting zn speelhoekje.

Ik laat me op het bank vallen en kijk wat voor me uit en denk na wat we kunnen gaan doen. Ik word uit mn gedachten gehaald door harde geklop op het deur. Ik kijk rayan geschrokken aan die meteen mijn kant op komt rennen.

Ik geef hem een teken dat tie stil moet zijn en loop rustig richting het deur als ik op een knopje druk en het camera aan gaat kijk ik op het beeldje en zie ik een paar mannen staan. Hoe de fuck komen ze door onze hek.

Ik pak rayan bij zn hand en ren zowat richting onze lift het duurt te lang en ren met rayan richting het tuin waar ik snel mn telefoon uit mn zak haal.

Ik toets de nummer van Jaouad in na een paar keer overgaan word er niet opgenomen. Ik ren richten het hek die om onze tuin gaat jammer genoeg is de hek te hoog ik ren weer naar binnen en neem de trappen met rayan achter me aan ik til hem snel op zodat we wat sneller zijn als ik langs alle kamers ren kom ik in een logeerkamer terecht en verstop me ik een inloopkast tussen de kleren. Beneden hoor ik de deur die word ingetrapt en hoor voetstappen op onze tegels ik hoor rayan snikken en houd mn hand voor zn mond. ' Mams is met jou. ' fluister ik in zijn oor.

Oh my lieve Rayan mama doet er alles voor om jou te beschermen..

Love makes blind.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu