35: Channie's room

523 26 30
                                    

Tą niedzielę zamierzałam spędzić leniwie. Chodziłam cały dzień w najwygodniejszej piżamie i nie martwiłam się zupełnie niczym.

Czytałam książkę, zamówiłam sobie street food, i oglądałam dramy.

Leżałam teraz na kanapie z herbatką w kubku obserwując dalsze losy Shin Ha-ri i Kang Taemu.

Dotarłam do momentu gdzie zaczęli potajemnie przed całą firmą randkować ze sobą więc za każdą sceną jakiś czułości czy pocałunków piszczałam i cieszyłam się jak małe dziecko.

-Kocham tę dramę!- wrzeszczałam- Kang Taemu jesteś taki hot! Ty też Ha-ri, please wyjdźcie za mnie- płakałam.

Tuliłam poduszkę i wierzgałam nogami jak debilka. Ale to po prostu są emocje, których nie jestem w stanie opanować.

Kiedy zakończyłam oglądać odcinek zdecydowałam dorobić sobie herbaty i włączyć muzykę.
Połączyłam telefon z telewizorem i puściłam ,,Can't you see me?" od TXT.

-Can't you see me?!- fałszowałam zaparzając herbatę o smaku truskawkowym.

-..Say ,,belive me!"- śpiewałam dalej wchodząc tanecznym krokiem z powrotem do salonu.

Starałam się tańczyć tak samo jak zespół w teledysku, z boku śmiesznie to wyglądało ale najważniejsze, że ja się dobrze bawiłam.

Potem jeszcze załączyłam ,,Run BTS", ,,GOSSIP" od Maneskin, ,,Bones" Imagine dragons a nawet ,,Back door" od Stray Kids.

Może i nie miałam najlepszych kontaktów z zespołem ale to nie znaczy, że wciąż nie byłam fanką ich muzyki.

W trakcie refrenu nagle wideo się zatrzymało.

-No ejjjj!- wrzasnęłam sprawdzając na telefonie co się stało.

*Youtube: Łączność live na kanale Stray Kids. Czy chcesz połączyć się z telewizorem?*

-Co?- wymamrotałam zdezorientowana, ale kliknęłam ,,Tak".

Pokazał mi się pokój hotelowy, w tle grało ,,Give me your TMI" od Skz.
Przez chwilę nic się nie działo, aż za rogu nie wyłoniła się dobrze znana mi osoba.

-Hi Stay, Stay annyeong haseyo.- powiedział uśmiechnięty od ucha do ucha Chris, bo kto inny mógłby być.

Patrzyłam na jego zmarnowaną twarz. Było widać, że jest zmęczony, mimo iż starał się to ukryć.

-Good morning, or evning- mówił dalej- hello, hellooooo.
Welcome to Channie's room.

-Kurde jak to wyłączyć- klikałam przypadkowe przyciski na pilocie.

-Jak się czujecie? Jecie zdrowo?- mamrotał.

-Nosz..- denerwowałam się gdy nic nie chciało działać aż w końcu cisnęłam pilota na kanapę i zrezygnowana wlepiłam wzrok w ekran.

-Jak odczucia po koncercie, jestem bardzo ciekawy czy wam się podobało.

Przewróciłam oczami.

Czytał komentarze śmiejąc się co chwila pod nosem.

-Widzę, że wszyscy są zadowoleni. To dobrze, włożyliśmy w to dużo pracy. Jestem bardzo dumny z członków zespołu. Właśnie! Seungmin wspomniał mi, że ostatnio pytaliście o mnie.
Nie martwcie się, wszystko u w porządku. Miałem poprostu chwilę słabości.

Kłamca..

-,,Chan jak się czujesz po spotkaniu Stay ponownie?" Czuję się naprawdę szczęśliwy, nie do opisania spełniony haha..

Wymazać Z Pamięci... | Bang ChanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz