Po nocnych seansach w kinie przenocowałam u siebie Tuan.
Wstałyśmy dopiero w południe, ale co mi tam, mamy weekend.-Chcesz kawy?- zapytałam przyjaciółki siedzącej w piżamie przy stoliku i grzebiąc w telefonie.
-Tak, jasne. Potrzebuję się obudzić- odparła.
Nalałam nam do kubków ciemnej cieczy i zrobiłam grzanki z dżemem.
Postawiłam przed nią talerzyk a ona uśmiechnęła się wdzięcznie w moją stronę.-To co? Do jakiej wytwórni piszesz najpierw na rozmowę o pracę?
-Najpierw myślałam nad Hybe labels, do satffu Lee sserafim
-A inne opcje?
-Sm Entertaiment, Aespa lub JYP, Twice.
-Oooo, to dawaj bierz laptopa, pomogę ci napisać maila.
Poszłam po komputer do sypialni i wróciłam do kuchni. Tuan pomagała mi składać zdania i ewentualnie podpowiadała koreańskie słówka z którymi miałam trudność. Pierwszy raz pisałam list motywacyjny w tym języku więc była to dla mnie trudność.
Wysłałam wiadomość do wszystkich trzech firm.-Teraz wystarczy czekać na odpowiedź
-To co robimy?
-Mam głupi pomysł- zaśmiałam się
-Dawaj, urodziłam się dla głupich pomysłów- spojrzała na mnie z chytrym uśmiechem.
-Wywalamy wszystko z mojej szafy i robimy pokaz mody- wyszczerzyłam się od ucha do ucha.
-TAAAAAK!!!! LECIMYYYY!!!- starsza dziewczyna z pozą na super man'a wbiegła do mojego pokoju.
Otworzyłyśmy szafę i dosłownie wszystko wywaliłyśmy na podłogę.
-Jaka kategoria pierwsza?- zapytałam.
-Hmmm. Może najpierw najbardziej odjebany strój?
-Zgoda!
Wybrałam na to czarną długą sukienkę na ramiączka z wycięciem na lewej nodze, które sięgało bardzo wysoko, do tego czarne szpilki.
Tuan za to wzięła śliczną fioletową rozkloszowaną sukienkę do połowy uda i fioletowe sandałki na słupku z motylkami.
Bawiłyśmy się jak nastolatki.-Omo, ale super wyglądamy!- wykrzyknęła unnie.
-Chodź zrobię ci makijaż!- zachęciłam ją gestem dłoni aby podeszła do mojego biurka.
Jej oczy podkreśliłam jasno fioletowym cieniem do powiek, do tego białe kreski, rozświetlacz na kości policzkowej i w kącikach oczu oraz białe serduszka. Na usta koleżanki nałożyłam błyszczyk.
Sobie nałożyłam ciemno brązowy cień do powiek, czarne kreski oraz brązer na policzkach. Do tego wszystkiego wzięłam czerwoną szminkę do ust.
Rozpuściłyśmy włosy i przejrzałyśmy się w lustrze robiąc sesję zdjęciową oraz śmiejąc się w niebogłosy.
-Okej teraz ja wybieram!- krzyknęłam i rzuciłam w przyjaciółkę kolorowym materiałem- stroje kąpielowe!
-Zajmuję łazienkę!- powiedziała biegnąc do korytarza.
Przysłoniłam okna w pokoju tak aby nikt mnie nie zobaczył gdy się przebieram.
Mi przypadł ciemno granatowy strój jedno częściowy w konstelacje z gwiazd,
Tuan założyła niebiesko biały strój dwu częściowy z palmami na biodrze.-Trochę kiczowaty, nie moje gusta- przyznała gdy zobaczyła swoje odbicie- ale nie jest źle.
-Wiem, przywiozłam go z Polski. Ma już jakieś 3 lata hehe.
CZYTASZ
Wymazać Z Pamięci... | Bang Chan
FanficY/N to młoda kobieta, która w pogoni za marzeniami wyjechała ze swojego rodzinnego kraju do Korei Południowej. Ma tutaj wspaniałego przyjaciela, dobrą pracę i świetny dom... Jednak... Wystarczył jeden koncert aby wywrócić jej życie o 180 stopni. Po...