Kapitel 4.

230 12 0
                                    

Cole.

Jag är besatt...
Mina tankar har de senaste dagarna hela tiden varit på bruden i skogen. Tjejen med det långa mörka håret, fräknarna och kroppen som fick min att längta efter hennes. Hon fick mitt inre att vibrera och jag vet fan inte varför. Jag såg henne knappt, jag var full som fan men ändå har jag inte kunnat sluta att tänka på henne. Jag har till och med för fan gått ut i skogen mitt på dagen för att se om jag kunde få stöta på henne igen. Men det har jag inte och varenda kväll har jag gått upp till stenen och hoppats på att få se henne jogga förbi. Men nej... Ingen brud och det fick mig fan att tro att jag sett i syne på fyllan.

Men nu..
Nu dök hon fan upp framför mig, mitt i korridoren till parkeringshuset på gallerian och jag kunde fan inte sluta att stirra på henne. Hon är för i helvete rödhårig, hennes ögon är gröna och hon är het som lava. Helvete! Jag sväljer och mitt hjärta slår hårt i bröstet på mig av att bara tänka på henne. Hon är så jävla förbannat het och jag vill ha henne. Jag vill ha henne som fan och jag vet inte varför. Jag vet bara att jag måste få henne. Jag måste.. Estelle....

Jag plockar genast upp min mobil för att söka efter henne på Facebook och i samma stund dyker Liam upp bredvid mig.
"Tja!"
"Hej." Jag ser snabbt upp på honom och han ler ner mot mig där jag sitter på en bänk mitt i gallerian.
"Redo?"
"Mm... Strax." Jag fipplar med mobilen och ler då jag faktiskt hittar henne. Estelle Lee...
"Vad fan flinar du åt?" Frågar Liam och jag lägger ner mobilen igen.
"Inget speciellt." Svarar jag avvaktande och han ser frågande på mig. Han behöver inte få reda på henne. Hon är min... Tänker jag och blir genast förvånad över mina egna tankar. Vad fan...?
"Nehe... Kom." Jag reser mig upp ifrån bänken och följer sedan efter honom bort till butikerna. Men jag är inte riktigt med. För mina tankar faller hela tiden tillbaka på henne, den prickiga flickan Estelle...

~~~

Hon kommer inte. Klart som fan så kommer hon inte och varför i helvete skulle hon? Hon känner inte mig och hon verkar inte direkt intresserad utav att göra det heller. Jag har skickat en vänförfrågan till henne på Facebook innan idag men hon har inte svarat på den. Och när jag prata med henne så var hon inte direkt intresserad. Men jag vill...
"Fan vad du verkar off ikväll." Säger Liam bredvid mig och jag ser på honom.
"Tja.. Typ."
"Varför? Är det din farsa och Alma?"
"Nej..."
"Nehe.... Vad är det då?" Han suger på sin cigg och jag rycker bara på axlarna.
"Jag är rastlös." Svarar jag då det är precis så jag känner. Jag kan inte sluta att tänka på Estelle och jag vill veta mer om henne.
"Du behöver fitta." Säger han och jag ser på honom.
"Nja.."
"Jo.. Det behöver du. Du behöver slappna av."
"Det vette fan.." Jag ser mig omkring över stranden och tar ett bloss på min cigg. Fitta... Mhmm... Hennes.. Jag vill ha hennes.. Fuck!

"Det är ju bara att ragga på någon, du vet ju att det finns brudar som vill knulla."
"Mm..." Men problemet är att jag inte vill ha dem! Tänker jag och sneglar upp mot skogen. Jag vill prata med fröken prickig... Jag vill ha henne. Varför i helvete vill jag ha henne?!
"Cole?"
"Va?" Jag ser på honom igen och han granskar mitt ansikte.
"Vad fan är det med dig?"
"Jag vet inte." Jag suckar frustrerat och fimpar min cigg.
"Jag går en sväng." Säger jag sedan och börjar att gå upp mot skogen. Jag hamnar tillslut på slingan och går bort mot stenen. Det börjar att mörkna ute nu och jag sätter mig på den innan jag tänder en ny cigg. Jag ser mig sedan omkring och suckar. Kan du inte bara komma förbi?

"Idiot." Mumlar jag och rättar till min keps. Att sitta här varenda kväll i hopp om att hon ska komma joggandes förbi är ju fan inte klokt. Men ändå så gör du det... Idiot!
"Fuck..." Jag reser mig upp igen för att gå ner mot sjön men stannar sedan upp då jag plötsligt hör ett ljud bakom mig. Jag får plötsligt panik då jag inte vet vad fan jag ska säga om det är hon. Hon kommer ju att undra vad fan jag gör här! Jag smiter snabbt in bakom ett stort träd och gömmer mig bakom det. Jag kikar sedan fram och sväljer hårt när jag får se en siluett utav en människa framför mig. Det är hon... Det är fan hon!

Hon kommer joggandes emot mig och jag andas så ytligt jag kan. Hela kroppen spänner sig av spänning och jag står så still jag bara kan. Hon närmar sig fort och saktar ner när hon kommer fram till stenen som jag nyss satt på. Hon lägger upp benet på den för att stretcha och jag bara stirrar förtrollat på henne. Helvetes jävlar! Hon är så förbannat jävla sexig och jag blir hård av att bara se på henne. De långa benen är bara då hon enbart har ett par korta shorts på sig och på överkroppen bär hon en kort topp.
"Ska du stå där och glo länge till?" Frågar hon plötsligt och jag stelnar till. Fuck! Jag sväljer nervöst innan jag kliver fram och hon ser roat på mig.
"Ehm... Hej." Viskar jag hest och hon skakar bara på huvudet åt mig.
"Vad gör du här?" Frågar hon kort och sträcker ut det andra benen emot stenen.
"Vi är vid sjön." Svarar jag dumt och granskar henne.
"Jaha... Men vad gör du här?" Hon ser intensivt på mig och jag fattar inte varför hon får mig att bli så jävla mesig och osäker.
"Jag gick på en promenad." Svarar jag och hon skrattar till.
"Visst." Hon ställer sig rakt, lossar knuten i sitt hår och börjar sedan att fläta det.

"Varför svarade du inte på min vänförfrågan på Facebook?" Frågar jag och hon ser avvaktande på mig.
"Varför skulle jag göra det?" Svarar hon sedan och sträcker på sig.
"Varför inte? Du är ju nyinflyttad och jag tänkte att du kanske behöver en vän?"
"Pff.. Nej tack. Jag klarar mig." Svarar hon och jag biter ihop.
"Jaha..."
"Mmm..." Hon granskar mig igen och jag stirrar bara på henne.
"Bor du här i närheten?" Frågar hon tillslut och jag rycker på axlarna.
"Typ en kvart härifrån." Svarar jag och går närmare henne. Hon står kvar på samma ställe och jag ställer mig precis framför henne.

"Aha..."
"Mmm..." Vi stirrar på varandra och mitt hjärta slår snabbare och snabbare i bröstet på mig. Jag förstår fan inte varför men jag kan inte sluta att se på henne. Hon är så jävla snygg, så jävla sexig och jag vill fan ha henne!
"Hur gammal är du?" Frågar hon och jag sväljer.
"Nitton."
"Åh.. Okej.."
"Du?"
"Arton.." Hon står fortfarande kvar på samma ställe och jag tar ytterligare ett steg närmare henne. Hon ser sig omkring och fastnar sedan med blicken ner mot sjön.
"Ska du inte gå tillbaka till dina svin till vänner?" Frågar hon kort och jag ser frågande på henne.
"Svin till vänner?"
"Ja, svin till vänner. Ni grisar ju ner som om stranden vore en jävla svinstia varenda kväll." Säger hon kort och jag ler snett.
"Jaså?"
"Mm... Svin."

Hon backar ett steg innan hon sätter i den ena hörluren i örat igen och jag ser hela tiden på henne.
"Vi ses väl igen antar jag." Säger hon sedan kort innan hon pillar med mobilen och börjar att jogga igen. Jag vänder mig genast om för att följa henne med blicken och sväljer hårt. Ja, det gör vi pricken.. Tänker jag när jag sedan börjar att vandra ner mot sjön igen. Jag ska se dig igen, och jag ska fan få röra vid dig.. För du ska ta me fan bli min...

EstelleWhere stories live. Discover now