Kapitel 90.

206 11 1
                                    


Cole.

När jag vaknar är sängen tom. Så jag sträcker mig genast efter min mobil för att kolla på klockan. Den är nio och morsan har ringt mig tre gånger tidigt imorse. Vafan?! Jag suckar trött, lägger bort mobilen igen och lägger mig sedan på rygg på madrassen. Jag stirrar sedan upp i taket och funderar på hur fan jag ska hantera morsan och Estelle. Sedan hon kom hit har det inte varit sig riktigt likt och jag gillar det inte. Min och Estelles relation är inte lika avslappnad som förut och jag har fått en massa dumma jävla tankar i skallen. Inte nog med det har jag nästan beskyllt henne för något som hon inte har gjort och det gjorde henne förbannad. Tänk om vi glider ifrån varandra nu, tänk om...

"Godmorgon." Jag vänder mig snabbt om och ser på henne. Hon kommer långsamt fram till sängen och jag sträcker mig genast efter hennes arm och drar ner henne över mig. Hon ler och ger mig en lätt puss.
"Nehe du, glöm det." Jag välter över henne på rygg, lägger mig över henne och fångar hennes läppar med mina.
"Cole..."
"Mmm.." Min hand tar sig in innanför hennes linne och smeker hennes hud. Fuck det här... Fuck allt!
Jag börjar att dra av henne linnet, kysser henne ner över kroppen och suger tag i hennes bröst. Hon är min. Min...
"Ah.." Hon svankar under mig och jag smeker henne ner över magen.

Mina händer greppar tillslut tag i hennes trosor och hon stannar upp.
"Cole.."
"Jag måste få dig nu." Avbryter jag och drar snabbt ner dem längst med hennes ben. Jag måste få henne. Jag måste fan få känna att hon är min. Jag lägger mig över henne, fångar hennes mun med min och kysser henne hårt.
"Äntligen." Jag glider in i henne och stönar lågt. Det är så skönt att jag knappt vet vart jag ska ta vägen.
"Gud.." Hon särar ännu mera på sina ben, drar dem bakåt och jag börjar att röra mig snabbt inuti henne. Mina läppar möter hennes igen och hon smeker mig över axlarna och upp till ansiktet. Hon ler mot mina läppar och jag ler jag också.

"Jag älskar dig." Viskar jag och håller hårdare i henne.
"Ja..." Hon tystnar av min kyss och jag ökar takten ytterligare. Min ena hand smeker sig ner till hennes bröst och när jag nyper tag i hennes bröstvårta känner jag hur hon drar ihop sig omkring mig. Jag fortsätter att leka med bröstet, fortsätter att kyssa henne med tungan och orgasmen är på väg. Så jag sluter mina ögon, tar henne hårdare och drar mig sedan ur för att tömma mig över henne.
"Fuck!" Det rycker i hela mig och jag stönar. Hon håller hårt i mig och jag bara fortsätter att tömma mig över henne.
"Cole.."
"Mmm..." Jag lägger handen om hennes nacke, kysser henne ömt och glider sedan in i henne igen. Mer, jag vill ha mer... Jag är beroende. Hon är hela hela min värld och jag måste få... Jag villhöver henne...

Jag tar henne igen, äger henne med hela min kropp och hon bara gnäller av njutning. Mina händer smeker hennes hud, mina läppar kysser henne hårt och jag bara fortsätter att röra mig inuti henne. Jag har aldrig varit med om något likande och jag tänker fan inte sluta nu. Men jag flyttar mig tillslut över henne, sätter mig på knä framför henne och drar mig ur. Hon ser genast ner emellan oss och jag följer hennes blick.

Hon är kletig på magen och jag lika så.
"Hoppsan." Viskar jag hest och hon biter sig i läppen. "Vi får duscha sen." Säger hon lågt och jag nickar. Jag drar sedan i hennes ena ben för att placera det mot min kropp, innan jag glider in i henne igen. Jag börjar sedan att röra mig, samtidigt som jag smeker hennes kön. Hon sluter genast sina ögon och jag ser hela tiden ner på henne. Hennes sexiga små gnällande ljud får mig att stöna till och öka takten ytterligare. Hon gnäller lågt, greppar tag i min handled och jag bara fortsätter.
"Kom nu älskling." Flämtar jag hest och saknar ner. Jag drar mig nästan enda ut, innan jag pressar mig in i långsam takt och det får henne att stöna. Jag fortsätter på samma sätt tills hon spänner sig under mig. Då släpper jag hennes ben, ökar takten och lägger mig på henne för att kyssa henne. Hon kommer med låga stön mot mina läppar och jag älskar det. Jag älskar att känna hur hon krampar omkring mig.

EstelleOù les histoires vivent. Découvrez maintenant