Kapitel 62.

236 11 6
                                    


Cole.

Vad fan?!
Jag vänder mig genast om efter Estelle och börjar sedan att gå efter henne. Vem fan var det? Tänker jag sammanbitet men tror redan att jag vet det. Det måste ha varit skitstöveln Mikael. Vad fan är oddsen att träffa honom här?? Tänker jag irriterat innan jag skyndar på mina steg och följer hela tiden det långa, röda hårsvallet. Hon flyr ifrån honom och just nu flyr hon även ifrån mig.

Hon saktar tillslut ner och jag kommer ikapp henne så att jag kan greppa tag i hennes handled. Hon stelnar genast till och jag drar henne mot mig.
"Det är jävligt tur att du sticker ut som du gör. Annars hade jag fan haft svårt att följa dig." Säger jag lugnt och hon ser genast upp på mig. Hennes ögon är glansiga och hon ser inte alls ut att må bra.
"Det var.. Han..."
"Mikael." Avbryter jag och hon blinkar till.
"Ja..." Hon går genast in i min famn och jag lägger armarna omkring henne. Jag lutar mig sedan nedåt för att kyssa henne och hon andas ut.
"Skit i honom prick." Viskar jag och smeker hennes haka med min tumme. Jag kysser henne sedan igen och hon slappnar av.
"Låt honom inte förstöra för dig mer. Han har fan förstört tillräckligt och han har ju inget med ditt liv att göra längre, eller hur?" Säger jag och hon nickar åt mig.

"Ät nu." Viskar jag och plockar en churros ifrån hennes hand. Hon ler åt mig och jag lutar mig över henne för att kyssa henne igen.
"Jag älskar dig." Säger jag lågt mot hennes läppar och hon ler.
"Jag älskar dig också." Svarar hon och pussar mig en sista gång innan hon släpper mig helt. Hon äter sedan av sina churros och jag ler åt henne.
"Vad ska vi titta på nu?" Frågar jag för att få henne på andra tankar och greppar tag i hennes fria hand.
"Vi kan väl gå åt detta hållet, snälla." Svarar hon och jag nickar bara. Vi fortsätter sedan att gå ner längst med gatan och när vi kommer till slutet så vänder vi och går tillbaka på andra sidan.

Jag vill köpa något till henne.. Tänker jag och ser mig omkring. Vi har gått förbi en del stånd med smycken men jag har inte hittat något passande.
"Jag ska passa på att gå på toaletten." Säger hon när vi stannar vid en kiosk, och jag nickar.
"Jag kikar runt här lite." Svarar jag och hon försvinner in på baksidan av kiosken. Jag går runt ibland stånden och skakar på huvudet då jag inte hittar något som jag vill ha. Det finns ju fan ingenting som... Jag stannar upp då jag får syn på en kvinna som sitter vid ett bord. Hon säljer stenar och andra smycken som ligger utspridda framför henne på en duk. Jag går genast fram till henne och kikar ner på dem.

"Tycker du om lavastenar?" Frågar hon leende och jag kan inte hålla tillbaka ett leende.
"Ja." Svarar jag och fastnar med blicken på ett armband med röda och svarta stenar.
"Vad kostar det?" Frågar jag och pekar på armbandet.
"Trehundratjugonio." Svarar hon leende och jag stirrar på armbandet.
"Jag tar det." Säger jag sedan snabbt och hon ler när hon plockar upp det.
"Vill du ha det i en liten påse?" Hon pekar på en hög med små tygliknande påsar som man kan dra igen och jag nickar åt henne.
"Vilken färg?"
"En svart blir bra." Svarar jag och plockar upp min mobil. Fuck! Estelle har ringt och är antagligen klar på toaletten.

"Då blir det trehundrafemtio." Säger kvinnan och jag betalar snabbt för armbandet.
"Tack." Säger jag sedan leende till henne och lämnar henne igen. Jag ringer upp Estelle och går bort mot kiosken. Jag får syn på henne i samma stund som hon svarar och lägger snabbt ner armbandet i min ficka. Hon ska få det sen.
"Jag ser dig." Säger jag kort när hon svarar, och lägger sedan på och greppar tag i henne.
"Hittade du något?" Frågar hon leende och jag skakar på huvudet.
"Jag har ju min ölkorv." Säger jag oskyldigt och hon skrattar.
"Okej, ska vi?" Hon nickar ner mot gatan och vi börjar sedan att gå. Som tur var missar hon kvinnan med lavasmyckena, och det får mig att le nöjt. Hon har inte sett dem, och förhoppningsvis kommer hon inte att göra det heller...

~~~

"Gud vad söta!" Estelle ler stort emot Alma som visar upp bebiströjorna som hon har köpt på marknaden.
"Eller hur. Man blir helt galen. Se på dessa." Hon plockar upp ett par stickade bebis strumpor ur påsen och det får till och mig att le, om än motvilligt..
"Åh.." Estelle smeker strumporna med sin hand och jag flinar.
"Vad vill ni ha till kvällsmat?" Frågar farsan och ser på oss igenom backspegeln.
"Det spelar ingen roll. Något snabbt." Svarar jag då jag vill hem fort. Jag vill hem och gosa med Estelle.
"Jaha... Vad säger ni andra?"
"Det spelar ingen roll." Svarar Alma och pappa ler snett.
"Då får du bestämma Estelle." Säger han och hon ser genast på honom.
"Jaha..."

"Ta något snabbt." Mumlar jag lågt och klämmer på hennes lår.
"Jag vill hem." Jag smeker henne upp på benet och hon blir genast rosig om sina kinder.
"Ehmmm.. Burger king?" Svarar hon hest och farsan ler.
"Det blir bra." Vi sitter sedan och småpratar på vägen dit och när vi har beställt maten så käkar vi på vägen hem i bilen. Det värker som fan i mina fötter efter dagen på marknaden och jag vill verkligen fan bara hem! Jag ska ge Estelle armbandet... Tänker jag och sneglar på henne. Hon pratar för fullt med Alma om bebisen och jag stoppar ner handen i min ficka för att känna efter påsen. Den ligger där och väntar på att få öppnas.

"Ja, det var ju en härlig dag. Hoppas att ni är nöjda." Säger farsan när han parkerar utanför huset och vi nickar emot honom alla tre.
"Bra." Vi kliver ur bilen och lastar ur den på all skit som vi har köpt.
"Kom." Säger jag sedan till Estelle och tar med henne upp på mitt rum. Jag lägger sedan ifrån mig påsen på soffan och fångar in henne i min famn.
"Äntligen." Mumlar jag innan jag kysser henne och hon ler mot mina läppar när jag lirkar in händerna innanför hennes klänning. Hon är som vanligt så len att röra vid och jag får fan aldrig nog.

Mina läppar möter hela tiden hennes och jag får tillslut av henne klänningen. Jag backar henne sedan bakåt mot sängkanten och hon sätter sig på den. Jag sätter mig på knä framför henne på golvet, och smeker sedan av henne bh-n. Hon smeker upp sina händer i mitt korta hår i nacken, och jag greppar tag i hennes nu nakna bröst. Mina läppar vandrar över hennes hud och jag kysser en stig ner över hennes hals. Jag fortsätter sedan ner till det ena bröstet och börjar sedan att suga på det. Hon fortsätter att smeka mig i håret och hjärtat slår så hårt inom mig. Jag är så kär i henne och jag kan fan knappt fatta att hon faktiskt äntligen är min.

Jag kysser henne uppåt igen och hon möter mina läppar med sina. Jag lägger sedan handen omkring hennes hals och håller henne hårt intill mig. Hon suckar mot min mun och jag lägger min andra arm omkring henne och drar i hennes kropp så att hon kommer ända ut emot mig.
"Min." Mumlar jag när jag nyper tag i hennes bröstvårta och hon ler emot mina läppar.
"Jaså det säger du?"
"Mmm.. Bara min, för evigt." Jag håller om henne hårt och kysser henne om och om igen. Hon ler bara åt mig och lägger tillslut benen omkring mig. Jag släpper hennes läppar igen och kysser henne ner över halsen. Jag suger sedan tag i hennes där och hon flämtar lågt. Hon luktar som vanligt godis och jag drar in ett djupt andetag innan jag kysser henne igen. Mina händer vandrar hela tiden över hennes nakna kropp och jag greppar tillslut tag i kanten på hennes trosor. Hon släpper mig med benen och jag får tillslut av henne dem, innan jag drar henne intill mig igen. Hon är helt naken nu och jag tänker njuta av henne hela jävla kvällen. Njuta av att hon är min...

EstelleWhere stories live. Discover now