Estelle."Är du trött?"
"Mmm..." Jag gosar in mig mot hans kropp och andas ut i en trött suck. Vi har hållit på att smeka och smaka på varandra i flera timmar nu, och jag är helt jävla slut.
"Klockan är bara nio."
"Mmhmm.." Han drar lite i mitt hår och jag ser trött upp på honom. Han ler mot mig och jag ler matt tillbaka.
"Du är söt när du är trött och gosig." Viskar han och smeker mig i ansiktet.
"Jag trodde att jag alltid var söt." Svarar jag lågt och han ler ännu bredare.
"Det är du." Han kysser mig mjukt på munnen och jag sluter mina ögon igen. Kyssen utvecklas snabbt till hångel och jag klamrar mig trött fast på honom. Hans hand smeker mig ner över höften och greppar tillslut tag i min skinka. Vi ligger sedan tyst och kelar en lång stund, tills jag inte orkar mer och somnar i hans famn...~~~
Jag vaknar plötsligt av att Cole tar sig loss ifrån mig och kliver ur sängen.
"Vart ska du?" Mumlar jag trött och känner hur han pussar mig på kinden.
"Toa." Svarar han sedan lågt och försvinner ut ur rummet. Jag vrider mig till sidan och öppnar sedan ögonen. Det är mörkt i rummet och teven är fortfarande på. Vad fan är klockan?Jag sträcker mig efter min mobil som ligger på nattduksbordet och ser att den är två på natten. Shit...
Jag lägger ner den igen och suckar trött i samma stund som Cole kommer tillbaka in i rummet.
"Har du inte somnat än?" Frågar jag när han glider ner bredvid mig.
"Nej." Svarar han lågt och drar mig intill sig. Han kysser mig sedan på munnen och lägger armen omkring mig. Han smakar mint och han luktar underbart.Jag blir genast sugen på att röra vid honom igen och börjar att dra i hans boxer som han tagit på sig. Han hjälper mig av med dem och han är redan hård. Jag ler mot hans läppar när jag greppar tag i honom och börjar sedan att smeka honom långsamt. Hans hand börjar att röra vid mig också, och han tar såklart sikte på mitt bröst. Det pirrar i kroppen på mig och kärleken jag känner för honom gör mig både otroligt lycklig, och rädd på samma gång.
"Gos..." Han nyper tag i mig och jag ler mot hans mun.
"Mm.." Jag rör handen lite snabbare och han flämtar.
"Estelle.." Han stönar till och jag kysser honom hårt på munnen.
"Kom hit." Han drar plötsligt i mig så att jag hamnar ända intill honom och jag lägger mitt ben över hans höft för att komma så nära som möjligt. Jag smeker sedan hans kuk emot mig själv och han flämtar igen.
"Helvetet... Fan."Jag fortsätter att gnida honom emot mig, och vi kysser varandra om och om igen. Jag är jävligt våt emellan benen och när hans ollon träffar min klitoris gnäller jag till. Jag fortsätter sedan att gnida honom mot mig där, och han lägger handen om min rumpa. Han juckar sedan lite med sina höfter och jag gnäller mot hans mun.
"Snälla ge mig." Viskar han bedjande och jag andas ut.
"Helvetet Estelle.. Snälla ge mig." Han rör på sina höfter och mitt hjärta börjar att rusa. Han vill ha sex men jag..
"Snälla... Snabbare." Åh.. Han vill komma...
Jag ökar takten på min hand och han kommer tillslut på mig. Han stönar ut sin orgasm och kysser mig hårt på munnen, samtidigt som han sprutar sin sats mot min kropp. Jag stönar jag också och fortsätter sedan att gnida honom emot mig. Jag vill komma och jag vill göra det mot hans kuk.Han verkar fatta vad jag är ute efter för han börjar att röra på sina höfter igen. Han knådar min skinka med sin hand och jag börjar att flämta. Jag känner hur orgasmen är på väg och när jag börjar att andas ännu tyngre kysser han mig hårt på munnen. Jag kommer med mina läppar emot hans och han ler nöjt.
"Mm..." Hummar jag nöjt och han släpper rum rumpa för att lägga handen om min nacke istället.
"Jag vill komma inuti dig." Viskar han hest och kysser mig hårt på munnen.
"Jag vill sjunka in i dig och fylla dig med min kuk Estelle..." Han kysser mig ner över halsen och jag håller honom hårt intill mig. Jag vet att han vill det. Jag vill det jag också men just nu... Jag sväljer nervöst och han säger ingenting mer. Han fortsätter bara att kyssa mig som om det vore sista gången och jag klamrar mig fast vid honom.
"Snart." Viskar jag tillslut och han håller hårdare i mig.
"Ja, snart." Svarar han innan han plötsligt pressar in två fingrar inuti mig och jag stönar till utav njutning...~~~
"Se." Jag ler stort mot Cole och håller upp en liten nyckelring. Han ler snett åt mig och granskar den noga.
"Fin." Säger han sedan och jag skrattar. Han är inte direkt road utav att vara här men jag rycker att det är jävligt mysigt.
"Kom." Jag drar honom med mig till nästa stånd och han håller mig hela tiden i handen. Hans pappa och Alma går för sig själva någonstans, och vi har bestämt att vi ska ses om ungefär en timma.
"Jag vill köpa ölkorv, kom." Han drar mig rakt över vägen och jag ser mig omkring medans han handlar. Det finns massor utav saker här och jag vet fan knappt vart jag ska gå."Så." Han ler när han stoppar ner plånboken i fickan och jag möter leende hans blick.
"Nu är min kväll räddad." Fortsätter han och jag skrattar bara åt honom.
"Vad ska vi se på nu?"
"Jag vet inte. Vi fortsätter väl ner här då?" Svarar jag och han nickar. Han lägger sedan armen omkring mig och vi börjar att vandra ner längst med gatan. Precis som han sa igår så är det mest smycken, nyckelknippor, godis och annan skit som de säljer, och jag älskar att glo på varenda jävla grej. Men jag hejdar mig lite då jag vet att han kanske inte gör det."Churros." Säger han leende och jag ler brett när jag får syn på bilen.
"Jag vill ha!" Utbrister jag och han skrattar lågt.
"Ja. Jag ska köpa till dig. Kom." Han drar med mig bort till vagnen och vi ställer oss i den långa kön. Jag ser mig sedan omkring på allt folk och stelnar genast till. Åh nej! Jag sväljer ansträngt och vänder mig snabbt emot Cole igen och lutar mig mot honom. Han lägger båda armarna omkring mig och jag mår genast illa. Vad i helvete gör han här?"Vill du ha nutellla på?" Coles röst får mig att lyfta på huvudet och han möter min blick.
"Vad är det?" Frågar han direkt och jag förundras över hur jävla bra han kan läsa av mig.
"Inget." Jag ler falsk och han granskar mig noga innan han nickar.
"Okej... Vill du ha det?" Frågar han och lutar sig sedan över mig för att kyssa mig. Jag kysser honom tillbaka och han slappnar genast av igen.
"Mmm." Svarar jag och kysser honom igen.
"Okej..." Han släpper mig tillslut för att beställa, och när jag ser mig diskret omkring så är killen borta. Phu...."Här gos." Cole räcker fram churrosen till mig och jag tar leende emot dem. Jag ler även åt det nya smeknamnet som han tydligen har gett mig, men kommenterar det inte.
"Tack hjärtat." Svarar jag bara och han ler snett. Han betalar sedan för churrosen och vi börjar att gå ner längst med gatan.
"Smaka?" Frågar jag leende och sträcker fram en churros till honom. Han öppnar genast munnen för att ta ett bett och jag ler åt honom.
"Det är fan gott alltså." Mumlar han och jag ler ännu bredare.
"Ja, visst är det." Svarar jag och biter genast av en bit. Jag vänder mig sedan om för att fortsätta att gå och går rakt in i en kropp.
"För helvete.. Åh.. Estelle?" Jag spärrar upp mina ögon när jag möter hans blick och får inte fram ett ord.
"Fan vad sjukt! Vad fan gör du här?" Mikael ler brett emot mig och jag stirrar bara på honom som om han vore ett spöke.
"Inget." Svarar jag sedan kort, innan jag vänder mig om och rusar bort ifrån både honom och ifrån Cole...
YOU ARE READING
Estelle
Teen FictionVad fan gör hon med mig? Den frågan snurrar hela tiden runt i mitt huvud. Känslorna hon väcker går inte att förklara eller förstå. Det är som om jag har blivit förhäxad av flickan med det röda håret och de gröna ögonen. Och så har det varit sedan ja...