Kapitel 79.

195 12 0
                                    


Estelle.

"Kom." Cole drar med mig bort mot en av butikerna och jag stannar tvärt.
"Vad.."
"Kom, vi kollar här inne." Han ler snett åt mig och jag sväljer.
"Det... Det är en sexbutik." Viskar jag och han ler ännu bredare.
"Ja, och?"
"Men.. Men..."
"Kom nu." Han drar med mig in i lokalen och jag känner hur kinderna bränner. Det är fullt med dildosar och annat här inne och det får verkligen mig att känna mig genererad så in i helvete.
"Kan vi inte köpa en leksak?" Viskar Colin och pussar mig på halsen.
"Jag vill leka..."

Mina bröstvårtor styvnar innanför mitt linne och jag ler generat.
"Det tror jag säkert att du vill." Svarar jag hest och han skrattar innan han drar med mig bort till en monter. Jävlar... Det ligger en massa olika stavar där i, och jag sväljer nervöst.
"Ska vi köpa en? Och kanske en vibrator?" Han drar med mig längre in i butiken och när ett butiksbiträde dyker upp tror jag fan att jag ska smälla av. Jag känner mig så jävla generad att jag bara vill sjunka igenom golvet.

"Kan jag hjälpa er med något?" Hon ler mot oss och Cole vänder sig mot henne.
"Nej tack, vi kikar bara." Han ler som om det vore en Ica-butik vi står i och jag känner hur mina kinder kokar.
"Okej, säg till om ni behöver någon hjälp." Hon försvinner igen och Cole lägger armen omkring mig.
"Nå? Ska vi?" Han ler brett och jag kan inte hålla tillbaka ett leende.
"Det här är pinsamt." Viskar jag och han skakar leende på huvudet.
"Nej, det är det inte. Det är helt normalt."

Han plockar åt sig en vibrator och granskar den.
"Den har tio olika lägen... Ska vi köpa den? Jag vill prova den på dig sen." Han ser frågande på mig och jag stirrar på honom.
"Du är inte klok." Viskar jag hest och han skrattar.
"Var inte så stel. Du kommer att älska det. Vi tar den, och en stav, kom." Han drar med mig bort till montern med stavar igen och jag biter mig nervöst i läppen.
"Den här tar vi." Han ler stort när han greppar tag i en paket med något svart i och jag sväljer nervöst. Jisses..
"Kom gos." Vi fortsätter bort till kassan och jag tror fan att jag ska dö!
"Har ni några kondomer som inte har latex i sig?" Frågar han kvinnan bakom disken och hon nickar leende åt honom. Hon lägger sedan fram ett paket på bänken och han betalar för alltihop.
"Tack." Han ler emot henne när han sedan greppar tag i påsen och vi lämnar butiken.

"Nu jävlar kan jag leka med dig." Mumlar han när vi lämnar affären och jag brister ut i skratt.
"Du är så jävla sjuk i huvudet, vet du det?" Utbrister jag och han drar genast in mig i famnen.
"Ja, och du älskar mig." Han fångar mina läppar med sina och jag möter dem i en lång, het kyss.
"Kom nu, jag vill hem och knulla..." Viskar han efter att ha släppt mig, och ännu en gång brinner det i mina kinder...

~~~

Vi sitter på baksidan hemma hos mig. Vi har nyss kommit hem och mamma och pappa drog genast ut oss för en fika. Cole ser halvt missnöjd ut då detta inte riktigt var det han hade planerat när vi kom hem, men han får helt enkelt vänta.
"Ta mer paj nu Estelle, du behöver äta." Mamma ler emot mig och jag ler tillbaka mot henne.
"Jag är mätt... Vi åt glass i stan." Svarar jag och knuffar bort tallriken. Jag möter sedan Coles blick och han ser menande på mig. Han höjer flörtigt på ögonbrynet och det får mig att le.
"Jaha... Då så." Mamma reser sig upp ifrån bordet innan hon dukar av pajen, och pappa reser sig han också.
"Ska vi gå in på ditt rum, vila lite?" Frågar Cole lågt och stirrar på mig. Vila... Visst..

"Okej." Vi dukar av våra tallrikar och går sedan in på mitt rum. Jag hinner knappt stänga dörren bakom mig innan han börjar att slita i mina kläder. Jag skrattar högt åt hans iver och hinner knappt att reagera innan plaggen faller i golvet och jag står helt naken framför honom.
"Åh..." Han greppar ett hårt tag i mina nakna skinkor, klämmer på dem med sina händer och börjar sedan att knåda dem. Han fångar mina läppar med sina och våra tungor möts i en djup kyss. Han lyfter sedan plötsligt upp mig och bär bort mig till sängen.

Han verkar ha glömt sin mamma. Han har inte pratat eller sagt något om henne på hela dagen vilket känns bra. Han har inte nämnt sin pappa heller och jag antar att han försöker att hålla de tankarna borta helt just nu.
"Lägg dig på rygg och sära på dina underbara jävla ben." Han knuffar ner mig på sängen och jag andas ut i en flämtning. Jag lägger mig sedan tillrätta på kudden och möter hans blick.
"Sära..." Viskar han och jag ler generat innan jag särar på mina ben. Han ler åt mig och drar sedan snabbt av sig sina kläder. Han kryper sedan upp i sängen och ställer sig på knä emellan mina ben.

"Nu, min älskling. Nu ska jag slicka dig tills du kommer. Sen ska jag pulla sig tills du kommer igen. Innan jag knullar sig tills du skriker." Hans ord får hela min kropp att spänna sig av förväntan, och när han suger tag i mig så gnäller jag till. Han får mig sedan att komma, precis som han sa, och när han kryper upp över mig fångar jag honom med båda armarna och benen.
"Vi får leka med de nya leksakerna sen, de behövde ju laddas." Mumlar han innan han fångar mina läppar med sina och kysser mig hårt på munnen.
"Just det..." Han släpper mig igen för att kliva ur sängen, och går sedan bort till skrivbordet. Han plockar upp de nya kondomerna, tar fram en förpackning och sliter sedan upp den. Han rullar genast på kondomen över sin stenhårda kuk och kommer sedan upp över mig igen.

"Nu så..." Han lägger sig emellan mina ben och glider sedan in i mig.
"Ah..." Jag stönar till och han börjar att röra sig snabbt.
"Helvete.." Han tar mig snabbt och hårt. Med dunkande höfter stöter han in i mig och när han kommer så stönar han högt. Jag känner hur kuken pulserar inuti mig och det känns fantastiskt skönt. Jag har verkligen saknat det.
"Fuck..." Han drar sig ur mig igen, kliver ur sängen och tar av sig kondomen. Han slänger den sedan i soporna och kommer tillbaka till mig.

"Vart var vi?" Jag ler åt honom när han suger tag i min bröstvårta och smeker upp mina händer i hans korta hår.
"Jag var tvungen, jag har längtat hela jävla dagen efter din varma fitta." Viskar han och jag ler generat.
"Vilket språk." Mumlar jag och han skrittar.
"Du gillar det, jag ser det på dig." Flinar han och jag bara ler.
"Kanske det..." Han fångar mina läppar med sina och lägger sig helt över mig igen. Vi börjar sedan att kyssas hungrigt och jag flämtar till när han glider in i mig igen.
"Det är så jävla mycket skönare utan kondomen... Fuck." Han rör sig långsamt och jag håller med honom. Det känns så mycket skönare..

"Håll om mig.." Han viskar och jag lägger genast mina armar omkring honom. Han fortsätter att röra sig långsamt inuti mig och kyssarna bara fortsätter. Det hetsiga sexet går över till något mycket mer känslosamt och det känns som att mitt hjärta ska brista. För så som han kysser mig nu, hans händer som smeker mig som de gör, och hans underbara långsamma rörelser. De får mig att känna mig så fruktansvärt jävla älskad...

EstelleWhere stories live. Discover now