Kapitel 27.

281 14 0
                                    


Estelle.

Hjärtat rusar på mig, det har det gjort sedan han åkte och jag har mått illa hela jävla kvällen. En konstig oro har hela tiden funnits inom mig och jag har inte kunnat släppa det. Oron att han ska vara med någon annan och tappa intresset att vilja umgås med mig. Hans vänskap har kommit att betyda så jävla mycket för mig och nu är jag livrädd att den ska försvinna.

Nu är han i alla fall på väg hit och det gör mig glad. Jag ligger och ser ut mot altandörren en lång stund i väntan på honom och sväljer nervöst. Hela kroppen vibrerar ändå av oro och jag hatar att känna såhär. Efter ungefär en halvtimme hör jag hur det krasar i gruset utanför och tillslut så dyker han upp i dörren.
"Vaken?" Frågar han lågt när han kliver in och jag sätter mig upp.
"Ja.. Stäng är du snäll, och dra ner persiennerna." Viskar jag och han gör genast som jag säger. Han kommer sedan fram till sängen och ser ner på mig.

"Jag ska bara låna toan."
"Okej." Han försvinner ut ur rummet och jag sväljer nervöst. När han sedan kommer tillbaka ligger jag tyst och ser på honom då han drar av sig alla kläder förutom boxershortsen. Han kryper sedan upp i sängen och lägger sig som vanligt bakom mig
"Du luktar rök." Viskar jag när han lägger armarna omkring mig och drar mig intill sig.
"Mmm." Hummar han och doftar på mig.
"Du luktar godis." Jag ler och slappnar äntligen av i kroppen.

"Har du haft en bra kväll?" Frågar jag och han smeker handen över min rygg.
"Hyfsat." Svarar han och pressar mig emot sig.
"Okej.. Har du..." Jag tystnar igen och biter ihop.
"Va?"
"Ne inget..." Jag vill inte veta.. Jag vill...
Han drar i mig så att jag möter hans blick innan han smeker mig över kinden. Vi stirrar på varandra och mitt hjärta rusar i bröstet på mig. Han är så jävla snygg att se på. Så jävla snygg och så förbannat jävla snäll. Den bästa killen som finns. Min bästa vän.. Min..
"Kan du sova nu tror du?" Frågar han lågt och pussar mig på hakan innan han släpper mig.
"Mmm." Viskar jag och kryper tätt intill honom. Han lägger båda armarna omkring mig och jag slappnar genast av. Han är min Cole.. Min...

~~~

Jag vaknar före honom och ligger bara och ser på honom när han sover. Skäggstubben är längre än den brukar och hans hår har växt ut en bit det också. Jag smeker honom försiktigt upp i nacken och han rör på sig.
"Du behöver klippa dig." Viskar jag och han gäspar.
"Mmhm.."
"Mmm.. Och raka dig." Jag smeker honom över hakan och han ler snett.
"Jaså? Det tycker du?"
"Mmm.. Du ser ovårdad ut." Han skrattar till och öppnar sedan ögonen.
"Tack prick, det värmer verkligen att höra dig säga det." Säger han roat och jag ler.
"Varsågod." Jag ler ännu bredare och han skrattar trött. Han vrider sedan på sig och sträcker ut sina ben.

"Vad är klockan?" Frågar han och ser på mig igen.
"Nio."
"Ah.. Okej."
"Mm... Vi har inte sovit så mycket ändå."
"Nej. Jag somna nog vid typ fyra." Svarar han och drar i täcket.
"Ja.." Jag kryper tätt intill honom och han lägger armarna omkring mig. Han snusar mig sedan i nacken och jag ryser. Jag gillar det.. Jag gillar det verkligen... Åh.. Min kropp spänner sig när hans läppar plötsligt snuddar vid min hud på halsen och jag greppar tag i hans höft.
"Du luktar så gott." Viskar han och snuddar vid mig igen.
"Godis..." Jag sluter mina ögon i samma stund som hans tungspets träffar min hud och jag darrar till i hans famn. Han håller mig hårdare intill sig och suger plötligt ett lätt tag i min hals. Hans tunga rör sedan vid mig igen och han börjar om. Åh gud.. åh jisses!

Han kysser försiktigt mig på halsen och jag får inte fram ett jävla ord. Så han fortsätter och fortsätter samtidigt som han börjar att smeka mig över ryggen. Jag försöker att andas normalt och slappnar av i kroppen. Hans läppar tar sig tillslut upp ifrån halsen och upp på mitt käkben, innan det fortsätter nedåt igen.
"Cole..."
"Mmmm..." Han suger plötsligt ett hårt tag i mig och jag klämmer hans axel med min hand.
"Vad är det prick?" Viskar han och smeker upp handen till halsen för att röra vid stället som han precis sugit på.
"Vad gör du?" Viskar jag och han ler.
"Leker.. Ojdå det syns." Säger han och jag stelnar till. Jag knuffar sedan bort honom och flyger upp ur sängen för att rusa fram till spegeln.
"Din jävel!" Utbrister jag när jag ser sugmärke på halsen och han ler mot mig i spegeln.

"Hoppsan." Säger han och rycker på axlarna. Jag blir genast kokhet om kinderna och flyger på honom för att ge honom en smäll. Men det blir inte riktigt som jag planerat då han greppar tag i båda mina armar och jag hamnar under honom i sängen.
"Din jävel, släpp mig! Du ska fan få.."
"Lugna ner dig.."
"Lugna ner mig! Alla kommer ju att se! De kommer att tro..."
"Nejdå, det är bara ett litet märke, ingen kommer att se det."
"För helvete Cole!" Jag sliter i mina armar och han bara flinar åt mig innan han placerar dem över mitt huvud och pressar ner dem i madrassen.
"Lugna ner dig. Det är ju bara ett litet sugmärke."
"Ett litet sug... Det är ju as stort!" Jag sliter i armarna igen och han inspekterar sugmärke på halsen. Paniken stiger inombords då alla kommer att se att han.. Och tro att vi...!

"Nej.. Det är inte så farligt. Jag får se.." Jag vrider på huvudet så att han kan granska halsen och flämtar när han plötsligt suger tag i mig igen. Han ler mot min hals innan han släpper mig och jag ser ilsket upp på honom.
"Du är död." Morrar jag och han ler ännu bredare.
"Jaså? Du känner så?"
"Ja, när du släpper mig så kommer jag att strypa dig med mina bara händer Cole, sedan kommer jag att dränka dig i poolen!" Morrar jag och han skrattar.
"Jaha. Då kan jag lika gärna fullborda det." Han släpper snabbt min ena arm, lägger handen mot min hals och vinklar mitt huvud åt andra hållet. Han suger sedan tag i mig på den andra sidan utav halsen och jag försöker att ta mig loss för att slå honom.
"Hoppsan." Viskar han lågt efter att ha släppt mig igen och jag stirrar bara upp på honom.

Han granskar min hals igen och ler brett.
"Ojdå... Nu ligger jag riktigt illa till. Vad ska du göra med mig nu prick?" Viskar han innan han släpper mig och jag lägger min fria hand om hans axel.
"Snälla berätta..." Han ser intensivt på mig och jag sväljer.
"Jag ska kedja fast dig i en stol, sedan ska jag ta fram en tång och dra av en nagel i taget tills du inte har några naglar kvar. Sen ska jag strypa dig tills du svimmar och dränka dig i poolen." Viskar jag och han skrattar till.
"Aoch.. Det där lät inte särskilt trevligt." Svarar han och släpper sedan min andra hand. Han ser roat på mig och jag blänger på honom.
"Det är ungefär lika trevligt som det låter." Svarar jag och han skrattar. Han vrider sedan på oss och pussar mig på käken.
"Förlåt prick... Snälla, slå mig bara istället. För det där med naglarna lät inte så trevligt." Viskar han och jag kan inte hålla mig för skratt. Jag slår till honom på axeln och han skrattar åt mig innan han drar mig intill sig och pussar mig på hakan....

EstelleWhere stories live. Discover now