Kapitel 50.

266 16 1
                                    


Cole.

Jag kan inte få nog. Vi har legat i hennes säng i säkert en timme nu och bara kyssts och kelat. Jag rör vid henne hela tiden och att jag ens får göra det så fritt är helt jävla otroligt. För jag trodde inte det, inte än. Jag vet ju att hon är oskuld och jag vet också att hon har problem med tillit. Men hon låter mig fan smeka henne som jag vill och det får mitt hjärta att skrika av glädje. Hon litar på mig...

Min mage kurrar plötsligt då jag börjar att bli hungrig som fan, och hon ler åt mig.
"Mat?" Viskar hon och jag nickar.
"Snart." Jag kysser henne igen, smeker henne och släpper hennes läppar för att ta mig ner till hennes bröst. Jag suger sedan tag i det och hon kelar mig i nacken.
"Du sticks." Mumlar hon och jag ser förvånat upp på henne. Hon smeker mig leende över min skäggiga haka och jag suger tag i henne igen.
"Lev med det." Svarar jag kort mot hennes hud och hon skrattar.
"Jag tycker om det.. Alltså inte att det sticks men jag tycker det är fint. Jag gillar det verkligen. Du är.. Het." Jag ler stort åt henne innan jag flyttar mig över henne för att ge henne en lång, mjuk kyss. Hon möter den och hela min kropp vibrerar. Hon är min nu.. Hon är äntligen min!

"Ska vi äta frukost då? Jag är också hungrig." Viskar hon och smeker mig i nacken.
"Mmmh..." Hummar jag och kysser henne ner över halsen. Jag känner hur hon ryser när jag suger tag i henne, och hon spänner sina kropp under mig. Jag vill inte kliva av henne. Jag vill inte gå upp ur sängen över huvud taget, inte nu när hon är så nära som hon är.
"Måste vi?" Frågar jag och ser besviket på henne. Hon flinar bara åt mig och jag smeker hennes bröst.
"Ja, vi kan mysa mer sedan." Svarar hon och det får mig att le.
"Vi ska till Edet med Elias." Säger jag och hon ler åt mig.
"Och My?" Frågar hon. Jag nickar åt henne och kysser henne emellan brösten.
"Sara och Liam med." Mumlar jag och börjar att kyssa henne över kroppen. Jag fångar sedan hennes läppar och hon lägger armarna om min nacke.
"Ah..." Våra tungor möts och det känns som att kuken ska explodera på mig.

"Ta inte det här fel nu, men jag vill verkligen, verkligen..." Hon tystnar mig med ännu en kyss och ler stort emot mina läppar.
"Jag vet det..." Svarar hon lågt och jag pressar mig emot henne. Hon flämtar mot min mun och jag morrar nästan av upphetsning.
"När?" Frågar jag och kysser henne ner över halsen.
"När Estelle?" Mina händer smeker henne upp över kroppen och hon flämtar.
"När får jag sätta på dig?"
"Jag vet inte... Jag.." Jag kysser henne hårt på munnen innan jag släpper henne och möter hennes blick.
"Jag vill att du ska veta att jag vill ha sex med dig och jag vill ha det snart." Säger jag allvarligt och hon ser storögt upp på mig.
"Det är lika bra att du förbereder dig för det nu. Jag tänker ta dig, så snabbt som möjligt. För jag älskar dig och du ska bli min, okej?" Jag fortsätter att se allvarligt på henne och hon sväljer nervöst, innan hon nickar. Jag ler åt henne och kysser henne sedan mjukt på munnen.

"Du har vetat att jag vill sätta på dig sedan vi sågs i skogen och det är fan ingen idé att hymla med det nu. Eller hur?" Viskar jag och hon ler generat.
"Nej..."
"Precis... Så det är bara att sära på benen och ge mig.." Skämtar jag och skrattar högt när hon slår till mig på axeln. Jag fångar sedan hennes läppar igen och kysser henne hårt på munnen.
"Förlåt prick, jag jävlas bara med dig.." Viskar jag efter att ha släppt henne och hon ler.
"Nej, det gjorde du inte alls." Svarar hon och jag skrattar igen.
"Jo, delvis..."

Vi ler båda två och ser lyckligt på varandra. Hon smeker mig i ansiktet med sin hand och jag ser bara tyst på henne. Hon är så vacker, så jävla het och så förbannat jävla underbar.
"Jag älskar dig." Viskar jag och hon stannar upp med sin hand.
"Jag vet att du gör det." Svarar hon sedan och jag sväljer.
"Vet du verkligen det?" Frågar jag och hon nickar.
"Ja Cole, det vet jag.."

~~~

När vi lämnar hennes sovrum går jag in på toaletten för att pissa, och hon fortsätter bort i hallen för att gå ut till köket. Jag tvättar mina händer och går sedan in på Elias rum för att dra på mig mina shorts. Han är inte där så jag antar att han redan har gått upp. Jag plockar åt mig min mobil och ser att jag har fått ett sms utav farsan. Han frågar om vi vill komma hem och grilla hos oss idag, och jag svarar honom att det kan vi säkert göra. Jag stoppar sedan ner den i fickan och lämnar rummet.

När jag kommer ut till köket så är det ingen där, så jag fortsätter ut igenom vardagsrummet och precis som jag trodde så sitter både Elias och Estelle där ute. De pratar med varandra och jag går genast ut till dem.
"Godmorgon." Säger jag till Elias och han ler åt mig.
"Godmorgon." Svarar han sedan och jag sätter mig i stolen bredvid Estelle. Hon sträcker sig genast efter min hand och jag greppar tag i hennes.
"Jag förstår att ni har löst det." Säger Elias och jag ler.
"Ja, din syster är tydligen rädd för åskan." Svarar jag och det får honom att le.
"Rädd? Snarare vettskrämd." Mumlar Estelle innan hon släpper mig för att ta en smörgås.
"Jo, det kan man lugnt säga." Säger Elias och ser på mig.
"Så hur blir det med.. Alltså.." Jag ser på honom och han ser osäker ut.
"Vadå?" Frågar jag och han rycker på axlarna.
"Inget.. Jag antar att.."
"Vi ska till Edet Elias, och sedan ska vi hem till mig och grilla." Avbryter jag honom. För jag förstår att han tror att nu när jag och Estelle är sams igen så kommer jag inte att vara med honom, men där har han fel. Han är fortfarande min vän och jag gillar honom. Jag vill även få ihop honom med My, för hon har en del bra kompisar som jag hoppas på att han kan få träffa igenom henne.
"Åh... Okej."
"Mmmm..."

Jag vänder mig mot Estelle och hon ser på mig.
"Sover du hos mig inatt?" Frågar jag och sträcker mig efter henne.
"Mmhmm," Svarar hon innan hon sväljer och jag drar i henne för att ge henne en puss. Hon stelnar till innan hon slappnar av och jag ler emot hennes läppar.
"Det var la fan på tiden." Estelle släpper mig snabbt och blir rosenröd om sina kinder då hon ser på sin pappa med uppspärrade ögon.
"Ja, hon var segövertalad." Svarar jag och han skrattar. Estelle slår till mig på axeln och jag drar henne genast intill mig för att kyssa henne hårt på munnen.
"Vi är bara vänner.." Ellys röst får mig att skratta och Estelle knuffar på mig.
"Vi VAR det!" Utbrister hon generat och vi skrattar allihopa åt henne. Hon plutar surt med läppen mot mig och jag lägger armen omkring henne.
"Ja prick, det var vi faktiskt." Jag ger henne en puss på kinden och hon blänger på mig.
"Jag är så glad att se det här, det är jag verkligen." Säger Elly och vi ser båda på henne. Hon ler emot Estelle och Estelle ler tillbaka mot henne. De är glada allihop, men den som är gladast, det är nog ta me fan jag....

EstelleWhere stories live. Discover now