Kapitel 70.

229 10 0
                                    


Cole.

Jag vaknar med armarna omkring Estelle och blåsan trycker på som fan. Jag måste pissa och det nu! Så jag tar mig loss ifrån henne, smiter försiktigt upp ur sängen och går sedan ut på toaletten. Det är ljust ute nu och jag har inte en aning om vad klockan är.

När jag kommer tillbaka till rummet lyfter jag upp hennes mobil för att se på klockan. Den är halv sex på morgonen och vi har inte sovit speciellt länge. Jag plockar upp min egen stendöda mobil för att lägga den på laddning, innan jag kryper ner bakom henne igen. Jag drar henne sedan intill mig och snusar henne i håret. Godis... Jag ler och en välbekant värme sprider sig inuti mig. Kärlek, stark, jävla kärlek. Hon sover djupt nu och jag ger henne en puss på huvudet, innan jag drar täcket över oss och somnar om..

~~~

Nästa gång jag vaknar är sängen tom. Jag rör trött på mig och tackar ännu en gång mig själv för att jag inte drack mer än vad jag gjorde igår. För bakfyllan är nästan obefintlig och jag kommer inte att få en skitdag idag.

Dörren öppnas plötsligt med ett lågt gnissel och jag ser genast bort emot den.
"Godmorgon." Estelle kommer in med en handduk om kroppen och mina ögon ser genast storögt på henne.
"Kom hit." Säger jag direkt och sträcker ut armen efter henne. Hon ler mot mig innan hon greppar min hand, och jag drar genast ner henne över mig.
"Hej på dig." Mumlar jag och lägger händerna om hennes skinkor. Hon ler bara tyst åt mig och jag knådar skinkorna utanför handduken. Jag börjar sedan att dra i den för att få av den och hon aktar lite på sig så att jag kan göra det.
"Mmm..." Jag kysser henne på halsen och hon smeker mig upp över axeln.

"Rid mig." Viskar jag lågt innan jag biter henne i läppen och hon ser storögt på mig.
"Va?"
"Rid mig. Jag villhöver.." Jag pressar upp mina höfter emot henne och hon skrattar förvånat.
"Villhöver.. Det gjorde du verkligen inatt." Hon möter mina läppar i en kyss och jag flinar mot hennes mun.
"Jag villhöver alltid dig. Alltid." Mumlar jag och juckar uppåt med mina höfter. Hon ler bara åt mig och när hennes tunga möter min i en lång kyss pirrar det inombords.

Jag drar i hennes höfter, gnider mig emot hennes kön och hon flämtar mot min mun. Min hand letar sig upp till hennes ena bröst och jag börjar genast att smeka det.
"Rid mig." Säger jag igen och hon andas ut. Hon flyttar sig sedan över mig och när hon sjunker ner över min kuk stönar jag nöjt. Jag älskar det här.. älskar att vara inuti henne och känna hennes värme...

Hon börjar att röra sig över mig och jag lägger händerna om hennes skinkor.
"Nöjd?" Viskar hon och jag möter hennes blick.
"Som fan.." Jag möter hennes höfters rörelser med mina och hon lutar sig över mig för att kyssa mig. Hon fortsätter sedan att röra sig och när hon kommer omkring mig känns det så förbannad jävla underbart. Hon fortsätter att rida mig och jag håller hårt i hennes höfter.
"Du får gå av mig nu." Flämtar jag tillslut och hon reser sig upp. Jag kommer över min mage och hon kliver upp ur sängen.
"Fuck." Jag sjunker tillbaka emot kuddarna och hon sträcker fram handduken till mig.

"Mår du bra idag?" Frågar hon sedan och tar fram ett par trosor ifrån byrån.
"Mmm.. Faktiskt."
"Så bra.. Hade du kul?" Hon vänder sig mot mig och jag ser på henne. Hon har enbart stringtrosor på sig och är sexig som fan. Kuken styvnar igen och jag suckar åt min egen jävla besatthet utav henne. Det är fan pinsamt!
"Ja." Svarar jag innan jag sätter mig upp och lägger handduken på golvet.
"Så bra.." Hon ser avvaktande på mig och jag tycker mig se något i hennes blick, osäkerhet.

"Sara och ett par av hennes kompisar dök upp senare på kvällen. Det var jag lite irriterad över. För du fick ju inte följa med. Då slutade jag att dricka för jag ville ta mig hem hit. Jag ville vara hos dig." Jag sträcker handen efter henne och greppar tag i hennes handled. Jag drar henne sedan mot mig och får ner henne i mitt knä. Hon grenslar mig och jag smeker genast hennes skinkor.
"Jo, jag vet att de kom. Sara skickade en Snap till mig om att det var tråkigt att jag inte kunde komma." Säger hon kort när jag kysser henne ner över axeln.
"Ja, Ella frågade mig vart du var och då svarade jag att du inte kunde komma, killfest du vet. Men hon sa nog inte det till Sara." Jag kysser henne upp på halsen och hon lägger armarna om mina axlar.

"Ella." Viskar hon och jag nickar. Jag suger sedan tag i hennes hals och klämmer hårdare om hennes skinkor.
Jag knådar dem och det värker i kuken på mig.
"Fuck!" Hon ser frågande på mig och jag suckar.
"Jag vill knulla dig igen. Alltså helvete." Jag pressar mig uppåt och hon ser bara roat på mig.
"Du är störd." Mumlar hon och jag smeker händerna upp över hennes rygg.
"Nej, bara kär och kåt." Mumlar jag och kysser henne på munnen. Hon besvarar kyssen och jag måste fan få henne igen. Så jag välter över henne på rygg, sliter av henne trosorna och hon tjuter till innan hon börjar att skratta. Jag lägger mig sedan över henne och glider in i henne med en hård stöt.
"Ah..." Jag tar henne hårt och snabbt den här gången och hon gnäller under mig.

Jag kommer tillslut över hennes mage och fångar hennes läppar i en kyss. Jag placerar mig sedan helt över henne och hon andas ut mot min mun.
"Oj, du får nog duscha igen, tillsammans med mig." Viskar jag leende och hon flinar.
"Ja, oj." Svarar hon lågt och jag skrattar. Jag kysser henne sedan igen och smeker upp handen i hennes ansikte.
"Och bara så att du vet så tänker jag sätta på dig i duschen också." Viskar jag och hon skrattar..

~~~

Vi har legat ute på hennes baksida idag i solen. Klockan är tre på eftermiddagen nu och jag behöver dra och hämta min bil.
"Prick följer du med mig till Liam? Jag måste hämta min bil. Vi kanske kan åka och köpa glass efteråt?" Säger jag och hon ser genast upp på mig ifrån sin solbädd.
"Okej. Nu?"
"Ja, det är väl fan lika bra. Sen sover du hos mig." Svarar jag och hon höjer roat ögonbrynet åt mig.
"Jaså? Det gör jag?"
"Ja. Det gör du." Jag sträcker ut armen mot henne och smeker hennes vad med min hand. Hon flinar åt mig och jag ler snett.

"Vill du inte sova hos mig gos?" Viskar jag och hon ser länge på mig innan hon skakar på huvudet. Jag blir genast besviken och håller om hennes vad.
"Ska vi sova här då?" Frågar jag och hon flinar åt mig.
"Det såg precis ut som om du nyss fick reda på att tomten egentligen är din pappa." Säger hon och jag ler snett.
"Det kändes typ så."
"Här ligger ni och har det bra." Vi ser båda två upp på Jonas, och Estelle ler.
"Mmm..."
"Så bra... Jag och mamma åker in till stan, Elias är hos My."
"Okej, vi ska strax också dra. Vi ska hem till Cole." Säger hon och jag släpper hennes vad igen.
"Okej. Då får ni ha en fin eftermiddag."
"Ni med." Han lämnar oss och jag reser mig upp.

"Ska vi dra då?" Frågar jag och hon sätter sig upp på solbädden.
"Mmm.." Jag granskar hennes kropp och möter sedan hennes blick.
"Du är så jävla snygg." Mumlar jag och sträcker mig efter henne. Hon ser förvånat på mig och jag drar upp henne i famnen.
"Så jävla snygg och du är min." Fortsätter jag innan jag kysser henne hårt på munnen.

EstelleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum