Kapitel 83.

186 10 0
                                    


Estelle.

Jag orkar knappt hålla upp mina ögon så jag sluter dem och lutar mig emot bildörren. Låg musik spelas i bakgrunden och Coles morsa snarkar i framsätet. Hon somnade nästan direkt när vi började åka och Cole sitter tyst och kör bilen. Han har knappt sagt ett ord sedan vi lämnade stan och jag förstår att han måste vara kluven som fan.
"Vi är snart framme." Hans röst är låg och jag orkar inte ens svara honom. Utan jag fortsätter bara att blunda och slumrar tillslut till.

"Kom. Jag ska hjälpa dig." Jag vaknar av Coles låga röst och ser mig trött omkring. Han hjälper sin mamma ut ur bilen och jag följer dem med blicken igenom fönsterrutan. Han leder henne bort till ett rum och försvinner sedan in i det. Jag sluter trött mina ögon igen och rycker tillslut till då bildörren öppnas.
"Kom älskling." Han drar ut mig ur bilen för att placera mig i framsätet och jag följer snällt med honom. Jag ler trött när han tar på mig mitt bälte och möter hans läppar när han kysser mig.
"Är du så trött?" Viskar han mot min mun och jag nickar tyst. Han kysser mig igen innan han släpper mig och stänger dörren.

Han sätter sig sedan i förarsätet och startar bilen. Jag lutar mig trött emot bildörren, och när hans hand greppar tag i min flätar vi samman våra fingrar. Jag sluter sedan mina ögon och somnar igen...

~~~

"Kom gos." Jag vaknar av att Cole kysser mig på munnen och ser mig trött omkring.
"Vi är hemma." Han lägger armarna omkring mig och drar sedan i mig så att jag kommer ut ur bilen. Han låser den bakom oss och lägger sedan armen omkring mig igen för att leda mig bort till min altan. Jag låser snabbt upp dörren och går sedan raka vägen bort till sängen. Klänningen åker av, och jag kryper ner under täcket.
"Äntligen." Mumlar jag trött och sluter mina ögon. Jag hör hur han rör sig i rummet, och när han tillslut glider ner bredvid mig kryper jag in i hans famn.

"Förlåt." Viskar han och smeker upp handen i mitt hår.
"Mmm.." Hummar jag då jag knappt orkar säga något alls. Han kysser mig mjukt på munnen och börjar sedan att smeka mig ner över kroppen.
"Estelle?"
"Mmm.."
"Jag.." Han tystnar men jag orkar inte fråga vad han ville. Utan jag burrar bara in mig mot hans kropp. Han drar i mitt ben, drar det över sig och hans hand smeker mig ner över rumpan.
"Snälla säg att jag får." Han viskar lågt och hans röst är hes.
"Estelle snälla.."

Han greppar tag i min skinka och jag ler.
"Snälla..." Han vill sätta på mig, och han väntar på att jag ska ge honom mitt godkännande för att få göra det. Söt...
"Mmm." Hummar jag knappt hörbart och han fångar genast mina läppar med sina. Han sliter sedan till min förvåning sönder mina trosor, och jag flämtar när jag känner hans stånd som pressas emot mig. Hans hand greppar tag i mina skinka igen och han knådar den samtidigt som han kysser mig.
"Jag måste få..." Han pressar ner mig på rygg i sängen innan han placerar sig emellan mina ben och smeker med handen över min öppning. Jag särar bredare på benen och andas ut när han rör sig över mig. Jag hör prasslet av en kondom, känner hur han tar på sig den och stönar lågt när han glider in i mig.

Jag känner mig helt jävla oduglig. För jag orkar inte engagera mig i det här men han verkar inte bry sig. För han rör sig långsamt inuti mig och när hans läppar fångar mina så lägger jag armarna trött omkring honom.
"Jag älskar dig." Viskar han emellan kyssarna och placerar handen om min nacke. Han drar sedan i mitt huvud, kysser mig hårt och flämtar mot min mun.
"Helvete vad jag älskar dig." Han ökar takten på sina höfter och jag flämtar mot hans mun. Han börjar att bli mer desperat i sina rörelser och jag lägger mina ben omkring honom.
"Mm.." Han hummar nöjt, suger tag i min tunga och kommer tillslut inuti mig.

Han saktar sedan tillslut ner, innan han drar sig ur mig och fortsätter att kyssa mig på munnen.
"Nu ska du få sova." Mumlar han och jag ler trött.
"Vad generöst av dig." Viskar jag och det får honom att skratta. Han kliver sedan upp ur sängen och jag vrider på mig till sidan. Jag är så jävla trött nu att jag knappt orkar lyfta ett finger.
"Kom hit." Han lägger sig bakom mig, drar in mig mot sin kropp och lägger handen om mitt bröst. Jag ler när han smeker det och när han kysser mig på halsen ryser jag.
"Sova." Mumlar jag trött och han skrattar.
"Förlåt.. Men du är ju så... Min." Han nyper tag i min bröstvårta och jag rycker till.
"Cole..."
"Mmm.." Han lägger armen omkring mig och kysser mig en sista gång på halsen.
"Jag älskar dig prick." Viskar han och jag skakar roat på huvudet åt honom.
"Vadå? Jag gör ju det." Han smeker mig upp över magen och greppar sedan tag i mitt bröst igen.
"Du är så jävla besatt." Mumlar jag och han skrattar.
"Säger du det?" Viskar han och drar plötsligt i mitt lår.

"Mmm.." Han lirkar plötsligt ner handen emellan mina ben och när det plötsligt börjar att vibrera öppnar jag mina ögon. Han lägger vibratorn mot mig och jag flämtar till. Åh...
"Godnatt då." Viskar han medans han rör vibratorn över mig och jag greppar tag i hans hand. Det känns så skönt och jag börjar att flämta.
"Jag tänkte väl det." Han kysser mig på halsen och det börjar att värka av längtan emellan mina ben.
"Cole.." Jag gnäller, gnider rumpan mot honom och han släpper mig för att lägga sig tillrätta bakom mig. Han glider sedan in i mig innan han placerar vibratorn över mig igen, och jag gnäller.

Jag känner hur han ler mot min hals och börjar att skratta lågt åt honom. Han skrattar han också och kysser mig sedan igen.
"Du är lika jävla kåt som jag Estelle, eller hur?"
"Mmm... Ah.." Jag rycker till då det blir för intensivt och han flyttar på vibratorn. Han börjar sedan att cirkulera med den över mig och jag håller hårt i hans hand. Jag koncentrerar mig till max, och det tar knappt en minut innan jag kommer med ett högt stön. Han fortsätter att röra sig inuti mig och när jag slappnar helt av igen drar han sig ur mig. Han kliver sedan upp ur sängen och lägger bort vibratorn.
"Upp på alla fyra." Mumlar han och jag gör trött som han säger. Han prasslar med en kondom bakom mig och drar tillslut i mina höfter.

"Mm.." Mumlar han när han smeker mig över rumpan och det får mig att le. Han placerar sig sedan i min öppning och tränger in med en hård stöt. Åh... Hans händer greppar tag i mina höfter, innan han börjar att röra sig hårt och snabbt. Han kommer tillslut med ett stön och när han drar sig ur mig sjunker jag ner på sängen. Nu orkar jag fan inte vara vaken mer..

~~~

När jag vaknar är sängen tom. Cole är inte i rummet och hans kläder är borta.
"Cole?" Jag sätter mig upp, sträcker mig efter mobilen och ser att jag har fått ett sms.
"Godmorgon världens underbaraste. Jag har åkt till motellet för att träffa morsan. Hon hörde av sig i morse då hon ville ses och jag känner att jag behöver prata med henne. Hör av mig senare, älskar dig mest av allt i hela världen." Jag lägger bort telefonen igen, kryper ner under täcket och andas ut. Klockan är tio på förmiddagen och jag känner mig fortfarande helt slut.
Han sliter fan ut mig... Jag ler när jag tänker på det och jag tänker inte klaga. För jag älskar honom så jävla mycket. Jag älskar att han är så beroende utav mig och jag känner precis som han. Jag kan inte vara utan honom, jag vill inte vara det men nu tänker jag fan passa på att sova lite till. Sen tänker jag göra det som jag inte gjort på ett par dagar nu. Ta en joggingtur i skogen. Bara han inte glömmer av att vi ska till ungdomsmottagningen i eftermiddag.. Tänker jag förstrött, innan jag kryper ihop under täcket igen..

EstelleWhere stories live. Discover now