Estelle.Jag vaknar av att det är fruktansvärt varmt och ser mig trött omkring. Teven är fortfarande på och Cole har sina armar omkring mig. Åh... Vad fan är klockan? Jag sträcker mig efter mobilen och spärrar upp ögonen, 02:45. Shit! Vi har tydligen somnat båda två och han sover fortfarande.
Jag lirkar mig loss ifrån honom och smiter sedan ut på toaletten för att kissa. När jag sedan kommer tillbaka till mitt rum stannar jag på mattan och ser på honom. Han ser så harmonisk ut när han sover. Så snygg att varenda jävel i stan måste kasta ett extra öga på honom när han går förbi, alla utom jag. Eller hur... Jag blir het om mina kinder då jag vet att jag ljuger för mig själv. Jag tycker om honom som fan men vill fan inte erkänna det. För jag är rädd, rädd för kärleken och jag vill inte hamna där jag var med Mikael igen. Han krossade mitt hjärta, och min förmåga att lita på någon annan kille igen..
Jag kryper upp i sängen bredvid honom och han rör lite på sig. Han fångar sedan in mig igen och jag ler inombords. Han är beroende av min närhet och han kan inte sluta att röra vid mig när vi ses. Jag gillar det, det gör jag verkligen men jag kommer inte att tillåta honom att gå längre. För hur vet jag att han faktiskt menar allvar? Hur vet jag att han inte är som Micke?
"Cole?" Viskar jag och han rör lite på sig.
"Mm.." Mumlar han sedan och jag knuffar på honom.
"Klockan är rätt så mycket, du kanske borde gå hem?" Han öppnar trött sina ögon och ser på mig.
"Hur mycket?" Frågar han trött och jag ler snett.
"Typ tre."
"Shit." Han sätter sig upp och jag drar åt mig täcket.
"Eller har du tänkt att sova över?" Frågar jag och han ser genast på mig."Ehmm..."
"Du får göra det om du vill. Du har ju redan sovit här typ halva natten ändå." Fortsätter jag och kryper ihop under täcket. Han ser på mig med intensiv blick och jag biter ihop.
"Sova över. Inte sluka mig hel." Muttrar jag menande och han blir genast rosig om sina kinder.
"Asså jag..." Jag flinar åt honom och han ler innan han knuffar ner mig på rygg i sängen.
"Du är taskig."
"Nej. Jag är bara ärlig. Så antingen får du acceptera det, eller.."
"Jag accepterar det, det vet du!" Utbrister han och ser ingående på mig.
"Det vette fan, du är rätt så..."
"Nej.." Han drar mig intill sig och jag ler åt honom.
"Jag gillar bara att kramas." Fortsätter han och jag skrattar lågt.
"Säkert."Jag ser upp på honom och hjärtat börjar att slå fortare i bröstet på mig.
"Bara du inte inbillar dig något." Viskar jag hest och han skakar på huvudet.
"Nej. Jag vet.. Du har sagt det så många gånger nu." Han smeker min mage med sin hand och jag höjer på ögonbrynet åt honom.
"Ja, det har jag. Men du är lite för klängig för att bara vara en kompis." Säger jag och han ler.
"Det beror väl på hurdana kompisar man vill vara eller?" Svarar han och jag skrattar igen.
"Så du menar att vi ska vara kompisar som är lite mer?"
"Ja, varför inte? Vi kan göra allt förutom... Ja." Han ler och jag flinar åt honom.
"Inga kyssar och inget sex menar du?" Viskar jag och han smeker upp handen i mitt hår.
"Ja... Snälla?"Jag skakar på huvudet åt honom och släpper honom med blicken.
"Blir det verkligen bra?" Frågar jag lågt och han håller om mig.
"Varför inte?" Svarar han och fortsätter att kela mig i håret. För att du vill ha mer, Tänker jag men säger,
"Okej... Men du får inte röra mig överallt. Inte på känsliga delar."
"Självfallet.. Inget sådant."
"Okej..." Jag kryper in mot hans kropp och han smeker mig hela tiden i håret. Han lägger den andra armen omkring mig också och doftar på mitt hår.
"Ska du sova med jeans?" Frågar jag och han stannar upp.
"Ehhm... Nej."Jag flyttar på mig och han kliver ur sängen. Han lägger av sig plånboken tillsammans med mobilen på mitt nattduksbord och drar sedan av sig sina jeansshorts. Han tar av sig T-shirten också och kryper sedan upp i sängen igen. Oh.... Han drar mig intill sig igen och jag ryser när jag möter hans bara hud. Vi ser hela tiden på varandra då vi ligger mitt emot varandra nu, och han smeker handen upp över min kropp. Han för sedan in den i min nacke och börjar genast att gosa med mitt hår igen.
"Jag tycker om ditt hår." Viskar han hest och jag ler snett.
"Jo, jag har förstått det." Svarar jag och petar honom på hans piercing i ögonbrynet.
"Gjorde den ont?" Frågar jag och han skakar på huvudet.
"Inte direkt."Han fortsätter att kela mig i håret och jag lirkar in mitt ben emellan hans.
"Klarar du verkligen av det här Cole?" Viskar jag och han ser intensivt på mig innan han nickar.
"Lovar du?"
"Ja.."
"Bra... För jag gillar fan dig och jag vill verkligen att vi ska vara vänner." Säger jag och menar det. Jag tycker om honom och jag trivs med honom. Han är fan den första människan som jag faktiskt har gjort det med.
"Jag gillar dig också." Svarar han hest och ser ner på mina läppar.
"Cole..."
"Jag vet..." Han sväljer hårt och jag biter mig i läppen. Han vill ha mer. Jag vet att han vill det men.. Fan..."Godnatt prick." Viskar han hest och jag möter hans blick igen.
"Godnatt." Svarar jag leende och vänder mig om. Han lägger genast armarna omkring mig och drar mig tätt intill sig så att han skedar mig. Hans hand placeras sedan på min mage igen och jag ler. Jag har verkligen inte ont utav att sova såhär... Verkligen, verkligen inte...~~~
"Cole?" Jag knuffar på honom men han flyttar sig inte.
"Cole? Du ligger på mig."
"Mmmhm?"
"Cole." Han rör på sig och jag andas ut då han inte lägger tyngden helt på mig längre.
"Du ligger på mig." Viskar jag igen och han öppnar sina ögon.
"Åh..."
"Mmm.." Han flyttar på sig men drar med mig till sidan istället. Han placerar sedan armen omkring mig och det pirrar i min kropp. Len hud smeker min och det känns... Skönt, så jävla skönt. Fan....
"Förlåt." Gäspar han och möter min blick.
"Lugnt..." Jag lutar huvudet mot hans bröstkorg och sluter mina ögon igen. Håll om mig... Håll bara om mig..."Jag gillar att sova med dig." Viskar han plötsligt och smeker mig upp över ryggen.
"Det gör du säkert." Svarar jag lågt och försöker att spela oberörd fast jag inte är det. Jag gillar honom, gillar att hålla honom nära. Det pirrar i magen på mig igen men jag försöker att ignorera det. Vi är inte tillsammans. Vi är bara vänner och vi ska inte göra något annat än att bara ligga såhär. Det känns tryggt. Det får mig att känna mig trygg.
"Fuck!" Han stönar till och jag ser frågande upp på honom. Hans kinder är röda och jag ler snett.
"Vad är det med dig?" Frågar jag och lirkar in mitt ben emellan hans.
"Inget." Väser han hest och jag flinar. Han är stenhård emellan benen och det kanske inte är så konstigt. Han är upptänd, kåt och det roar mig.
"Sluta..." Viskar jag och han biter ihop.
"Jag kan tyvärr inte riktigt styra att den.. Att... Fuck!" Han sluter sina ögon och jag släpper honom med blicken igen för att se ner på hans bröstkorg och mage.Han är så jävla fin att se på och jag gillar honom verkligen. Väldigt, väldigt mycket. Vänner...
Ja, vi ska förbli vänner. Och han ska fan bli den bästa vännen som jag någonsin har haft... Den bästa, och den enda...
ESTÁS LEYENDO
Estelle
Novela JuvenilVad fan gör hon med mig? Den frågan snurrar hela tiden runt i mitt huvud. Känslorna hon väcker går inte att förklara eller förstå. Det är som om jag har blivit förhäxad av flickan med det röda håret och de gröna ögonen. Och så har det varit sedan ja...