Kapitel 51.

268 14 4
                                    


Estelle.

"Kom hit!" Jag drar i Cole och han ler mot mig när jag klänger mig fast på honom i vattnet. Våra läppar möts direkt och när Liam busvisslar på oss ler vi båda två. Hans tunga möter sedan min, och jag känner mig så förbannat jävla lycklig.
"Du smakar precis lika jävla gott som du luktar, godis." Mumlar han och klämmer mig på rumpan.
"Mmmm." Hummar jag och vägrar att släppa hans läppar med mina. Jag är beroende, besatt och jag älskar det.
"Akta!" En boll kommer farandes och träffar Cole rakt i bakhuvudet. Han skrattar förvånat och släpper mig för att sträcka sig efter den.
"Förlåt." Säger Elias leende och Cole slänger tillbaka bollen till dem.
"Lugnt." Han lägger sedan händerna omkring mig igen och börjar att gå i vattnet. Han tar oss längre ut, bort emot bryggan och jag hamnar tillslut med ryggen emot den.

Jag ser upp på honom och möter hans läppar när han kysser mig.
"Får jag röra vid dig ikväll?" Viskar han och jag blir genast nervös.
"Röra vid mig?" Frågar jag hest och han kysser mig ner över halsen.
"Mmmm.. Röra vid dig." Svarar han och suger tag i min hals. Han släpper mig sedan igen för att viska i mitt öra.
"Jag vill smeka dig, smaka på dig och få dig att skrika i extas när du kommer.." Jag ryser över hela kroppen och flämtar när han kysser mig på halsen igen.
"Snälla Estelle..." Jag sväljer hårt av nervositet och kramar om honom hårdare.
"Kanske." Viskar jag sedan och känner hur han ler emot min hud.
"Kanske?"
"Ja, kanske." Jag flämtar ut det då han nafsar mig i nacken, och det drar genast ihop sig emellan mina ben.

Han släpper mig sedan för att se på mig och jag möter hans blick.
"Jag vill ha dig." Säger han rakt och jag stirrar på honom. Jag harklar mig sedan innan jag viskar,
"Jag vill ha dig också.." Det får honom att le brett och han fångar mina läppar i en kärleksfull kyss.
"Men Cole jag..."
"Jag vet älskling.. Jag vet..." Avbryter han och jag förstår att han är så rak som han är på grund utav Mikael. Han är ärlig, vilket han alltid har varit och jag uppskattar det som fan. Det gör jag verkligen, även om jag är livrädd...

"Ska ni stå där och hångla länge till eller?" Vi flinar åt Liams röst och Cole ser upp emot stranden.
"Ja, har du problem med det?" Frågar han och Liam skrattar.
"Nej, inte direkt." Svarar han och Cole skrattar han också innan han ser ner på mig.
"Vi får väl gå upp till dem, jag får fortsätta att förföra dig senare." Säger han och klämmer mig på rumpan.
"Förföra?" Frågar jag roat och han flinar.
"Japp, förföra. För tog det en månad att få dig att bli tillsammans med mig så måste jag ju börja att förföra dig redan nu. Har jag tur så kanske jag får till det innan jul." Säger han skämtsamt och jag slår genast till honom på axeln. Han skrattar åt mig innan han kysser mig, och börjar sedan att gå uppåt mot stranden. Jag släpper honom tillslut med mina ben och vi fortsätter hand i hand upp till de andra.

"Cole? Är det okej om jag hoppar grillningen? Jag tänkte ta med mig My hem." Säger plötsligt Elias och jag ser förvånat på honom. Han ler och han ser lätt generad ut. Åh..... Han gillar henne. Han har hittat en tjej!
"Självklart." Svarar Cole och ser menande på mig. Han slukar mig med blicken och jag flinar generat. Han är så jävla besatt och jag klagar inte, för jag är lika besatt utav honom. Han är bara lite mindre blyg än jag. Eller rättare sagt, inte blyg alls. Han vet vad han vill och han är jävligt tydlig med att visa det. Han känner mig och vi har trotts allt varit med varandra i en månad.

Vi badar och umgås en lång stund innan vi börjar att plocka ihop för att sedan gå hemåt. Vi går allihop tillsammans och när vi kommer ut ur skogen så stannar Cole för att plocka upp en cigg. Jag ser äcklat på honom och han ser frågande på mig.
"Vad?"
"Nu får du inte kyssa mig mer idag." Säger jag och han tar ett bloss, innan han blåser ut röken.
"Lycka till med att försöka att hindra mig att göra det." Svarar han sedan och jag flinar. Vi fortsätter sedan att gå och jag snackar en del med Sara. Elias och My pratar för fullt, och Liam går bredvid Cole. De är helt inne i ett samtal om bilar, då Liam tydligen ska köpa en ny.
"Jag är glad för eran skull." Viskar plötsligt Sara och jag ser på henne.
"Han är värd det. Han är värd all kärlek han kan få."
"Ja." Svarar jag lågt och klämmer Coles hand. Han ser genast frågande på mig och jag möter hans blick. Han är den finaste jävla killen jag någonsin har träffat och han är även min bästa vän. Min pojkvän som jag vet att jag kommer att vilja ha i mitt liv för evigt.

Jag får genast en klump i halsen när jag tänker på det och jag vet att det är sant. Mitt hjärta slår så otroligt hårt för honom och när jag tänker på det så blir jag så jävla rädd. För tänk om han lämnar mig? Tänk om..
"Vad är det?" Cole stannar plötsligt upp och jag ser upp på honom.
"Inget." Svarar jag hest och han granskar mitt ansikte.
"Säkert?" Frågar han och jag nickar. Men blicken han ger mig säger att han inte tror på mig, och jag vet att han kommer att fråga mig igen när vi är ensamma.
"Mmm.." Jag ler ansträngt och vi börjar sedan att gå igen.

"Vi ses i morgon." Säger Elias när de svänger av och vi säger hej då till dem.
"Kom Sara, vi går hem. Jag behöver dig." Säger Liam och Sara ler generat. Cole flinar åt dem och skakar roat på huvudet.
"Vi hörs." Vi lämnar dem och fortsätter att gå hela vägen hem till honom. Vi stannar sedan utanför och han drar in mig i famnen. Han fångar sedan mina läppar med sina och smeker upp händerna i mitt hår. Jag ryser av hans beröring och kramar genast om honom.
"Kom.. Vi går upp en stund." Mumlar han och drar med mig in i huset.
"Hallå?"
"Här inne!" Vi följer Jonas röst bort till rummet bredvid hans sovrum och stannar till i dörröppningen.
"Åh.. Hej." Han ler mot oss och jag ser på honom och Alma.
"Vad gör ni?" Frågar Cole och Jonas ser genast nervös ut.

"Vi väljer tapeter." Säger han sedan och Cole ser frågande på dem. Alma ser oroligt ner i golvet och jag förstår precis vad de håller på med. Frågan är bara hur Cole kommer att reagera på det.
"Jaha? Ska ni tapetsera om?" Frågar han och Jonas nickar.
"Ja, vi tänkte.."
"Är det inte bättre att vänta tills ni vet könet?" Frågar Cole och Jonas slappnar genast av. Alma ser upp på Cole och han lägger sin hand om min höft.
"Jo, kanske det..." Svarar Jonas och ser på Alma.
"Vad tror du?" Hon nickar åt honom och han ler.
"Den grå är fin annars. Den passar väl till båda." Mumlar Cole och pekar på en utav tapeterna i boken.
"Ja, det var den jag också tyckte." Viskar Alma och Cole ler.
"Se där ja. Ta den." Jonas ser leende på Alma innan han kysser henne på pannan och Cole greppar tag i min hand.
"Vi går upp på mitt rum. Ni kan väl ropa när det är mat?"
"Jadå.."

Cole nickar mot dem innan han drar med mig ut ur rummet och upp för trappan till övervåningen. Vi går sedan in på hans rum och han stänger genast dörren bakom sig.
"Klä av dig naken." Säger han och jag stirrar storögt på honom. Han börjar genast att skratta innan han greppar tag i mig för att dra mig intill sig.
"Du är så söt när du ser ut sådär, skräckslagen men sugen på samma gång." Viskar han och sniffar mig i nacken. Jag ler generat åt hans ord och lägger armarna omkring honom.
"Säg nu." Viskar han innan han kysser mig på halsen.
"Berätta vad det var med dig innan. Jag såg att det var något, berätta Estelle. Du måste berätta allt för jag vill fan att du ska vara ärlig emot mig. Det måste du okej?" Han möter min blick och jag sväljer nervöst innan jag nickar.
"Så? Vad var det?" Han drar med mig till sängen och vi sätter oss båda på sängkanten. Hans hand flätas samman med min och jag ser oroligt på honom.
"Jag är orolig..." Viskar jag och han lyfter sin fria hand för att smeka bort mitt hår i ansiktet.
"För vadå?" Frågar han sedan och möter min blick.

"För att du ska lämna mig." Viskar jag och han stannar upp med sin hand.
"Ah.." Han lutar sig framåt för att kyssa mig och jag möter genast hans läppar.
"Det kommer jag inte.. Det är nog snarare du som kommer att lämna mig." Säger han sedan och jag skakar på huvudet.
"Nej.." Jag håller hårdare i hans hand och han kysser mig igen.
"Lova mig att vi alltid ska vara vänner Cole, vad som än händer." Flämtar jag och han möter min blick igen.
"Ja prick, jag lovar." Viskar han och jag andas ut. Jag sluter sedan mina ögon och vi kysser varandra om och om igen. Hjärtat slår så fruktansvärt hårt i mitt bröst och det känns nästan som att det ska gå sönder.
"Jag älskar dig." Viskar han innan han drar i mig så att vi hamnar liggandes i sängen.
"Jag älskar dig som fan...."

EstelleDonde viven las historias. Descúbrelo ahora