Kapitel 59.

251 11 2
                                    


Estelle.

Jag vaknar av att Cole suger tag i mitt bröst och vrider lite på mig i sängen.
"Ligg still." Mumlar han mot min hud och börjar sedan att gå lös på mig. Jag ler trött när hans hand klämmer tag om bröstet, och när han nafsar på min bröstvårta gnyr jag till.
"Vad gör du? Jag sover ju." Mumlar jag sedan trött och känner hur han ler mot min hud.
"Nej, du är vaken." Svarar han och kysser mig över kroppen.
"Mmhm..." Jag andas ut när han suger tag i min bröstvårta igen och hans fria hand börjar att smeka den andra. Han ligger på mig, fast lite längre ner på kroppen och jag öppnar mina ögon för att möta hans.

"Godmorgon prick." Viskar han med ett flin på läpparna och jag ler åt honom.
"Godmorgon.." Jag sträcker lite på mig och ser mig omkring i rummet. Det är ljust ute nu och fåglarna kvittrar utanför.
"Vad är klockan?" Frågar jag och ser på honom igen.
"Sju." Han svarar snabbt och suger sedan tag i bröstet igen. Jag skakar roat på huvudet åt honom och lyfter handen för att smeka honom över axeln. Jag ser tyst på honom när han leker med mig och han kikar hela tiden upp på mig. Han ser så jävla nöjd ut och det får mig att le.

"Vad är det?" Frågar han efter att ha släppt min bröstvårta och jag smeker honom upp över kinden.
"Du är söt." Svarar jag och det får honom att flina brett.
"Bara söt?" Frågar han och kryper upp över mig.
"Snygg, sexig, het." Han ler bredare och bredare åt mina ord innan han kysser mig mjukt på munnen.
"Och du är helt jäva underbar, min." Han kysser mig igen och våra tungor möts i en lång, het tungkyss. Jag känner hans stånd emot mig och han flämtar mot min mun.
"Jag älskar dig Estelle." Viskar han och jag blir alldeles varm inombords.
"Jag älskar dig också." Svarar jag och det får honom att le lyckligt.

Vi börjar sedan att kyssas igen och jag smeker honom över kroppen. Han är så varm, så len och så jävla skön att röra vid. Min pojkvän..
En stark glädje väller in över mig när jag tänker på det och jag börjar att le lyckligt mot hans läppar. Han ler han också och tillslut så börjar jag att fnissa.
"Vad är det?" Frågar han leende och jag skakar bara på huvudet innan jag kysser honom igen.
"Jo, säg.." Han lägger handen om min kind och jag ser in i hans ögon.
"Jag är bara så jävla lycklig." Viskar jag och lägger min hand om hans nacke.
"Jag med." Svarar han hest och ser intensivt på mig.

"Du.. Du.. Fan." Han kysser mig hårt och jag lägger armarna omkring honom i en hård kram.
"Du är det finaste jag har." Viskar han efter att ha släppt mig och det får mig nästan att börja att gråta.
"Jag menar det fan Estelle. Jag hoppas att du vet det?" Han ser allvarligt på mig och jag nickar. Jag möter sedan hans läppar igen och vi ligger kvar en lång stund och bara kelar i sängen.

"Ska vi gå upp?" Frågar jag tillslut då jag börjar att bli riktigt hungrig och han nickar åt mig.
"Visst.. Efteråt." Svarar han och tar sig ner över min kropp.
"Efteråt...? Åh!" Han suger plötsligt tag i mig och jag spänner mig genast under honom.
"Mm... Efteråt." Han kysser mig där nere igen och jag sluter mina ögon för att bara njuta. Som vanligt får han mig att komma och efteråt så ger jag såklart honom det han behöver.  Han får ju inte gå utan....

~~~

"Jag tänkte jogga en sväng sen, du kan väl umgås lite med Elias?" Jag ser frågande på dem båda över köksbordet och de ser leende på varandra.
"Självklart." Svarar Cole och jag tar ett bett av min smörgås i samma stund som hans mobil börjar att ringa. Han lägger ifrån sig sin egen smörgås för att plocka upp sin mobil och svarar genast i den.
"Hej Farsan." Jag dricker ur mitt kaffe och ser på Cole när han lyssnar på sin pappa.
"Imorgon? Tja.. Jag kan fråga henne." Han ser upp på mig och vinklar lite på telefonen.
"Det är tydligen någon marknad imorgon och farsan undrar om vi vill följa med dem dit." Säger han till mig och jag ler.
"Marknad?"
"Ja, marknad. En sån där det står en massa jävla folk som säljer en massa skit." Svarar han och jag skrattar.
"Ja, jag är på. Om du vill?" Säger jag och han ser halvt nöjd ut när han svarar sin pappa.
"Vi följer med. Estelle sover hos oss inatt."

Jag ser menande på honom och han ler bara åt mig. Han har ett dominant sätt när det gäller mig och jag har förstått att han gillar att ha den makten. Han vill gärna bestämma.. Eller rättare sagt visa att jag är hans. Han gillar hårda tag... Jag sväljer och det drar plötligt ihop sig emellan mina ben.
"Vi ska med på marknaden imorgon." Säger plötsligt Elias och jag ser på honom.
"Jaså?"
"Mmm. My ville ha med mig dit"
"Jaha. Vad kul." Jag ler åt honom och han blir plötsligt rosig om kinderna.

"Hur går det för er?" Frågar jag och sneglar på Cole när han lägger ner sin mobil i fickan igen.
"Bra... Väldigt bra." Han ler och jag är så jävla glad för hans skull.
"Jag är glad för din skull." Säger jag till honom och han nickar åt mig.
"Jag med.." Han reser sig sedan upp ifrån stolen och lägger in sin tallrik i diskmaskinen.
"Jag väntar på mitt rum." Säger han till Cole och Cole nickar åt honom innan han försvinner.
"Marknad.. Jag har inte varit på marknad på flera år." Viskar jag leende och Cole ser på mig.
"Halsband, godisstänger, läder och nyckelknippor. Det är väl det som de säljer. Skit." Säger han halvt roat och jag skrattar.
"Mm och churros. Jag älskar churros! Jag har inte ätit det på flera år!" Svarar jag exalterat och han skrattar. Han lutar sig sedan emot mig och ger mig en mjuk puss.
"Jag ska köpa det till dig imorgon." Viskar han och pussar mig igen.

"Vad händer imorgon?" Mammas röst får Cole att luta sig tillbaka igen och jag ler mot henne.
"Vi ska åka på marknad med Coles pappa." Svarar jag och ser på honom när han slukar den sista biten av sin smörgås.
"Åh. Vad trevligt."
"Mmm.." Jag dricker upp mitt kaffe och reser mig sedan upp ifrån bordet.
"Jag ska bara byta kläder sen joggar jag ett varv." Fortsätter jag och Cole nickar åt mig. Han reser sig han också och vi säger båda hej då till mamma för att sedan gå tillbaka till mitt rum. Han stänger dörren bakom sig och fångar genast in mig i sin famn.
"Kyss mig." Viskar han hest och jag ler när jag möter hans läppar med mina.

"Måste du jogga?" Frågar han och smeker in händerna innanför mitt linne.
"Mmm.. Jag måste röra på mig. Träna du vet." Ler jag och han flinar mot min mun.
"Det finns andra sätt man kan träna på prick." Viskar han och greppar tag i mitt bröst.
"Jaså?" Jag flämtar fram orden och han nyper tag i min bröstvårta.
"Ja.." Våra tungor möts i en hård kyss och han lägger sin andra arm omkring mig.
"Och det är fan så mycket roligare än att jogga." Han lyfter plötsligt upp mig och jag skrattar till när han bär mig bort till sängen. Han hamnar sedan över mig i den, och mina kläder åker av innan jag hinner att blinka. Han går sedan lös på mig, och jag kan inte göra annat än att ligga och flämta upphetsat under honom.

"Så jävla het...." Han rör vid mig, kysser mig och smeker mig över hela jävla kroppen. Jag andas tungt under honom och när han börjar att kyssa mig och smeka mig emellan benen stönar jag lågt. Han får mig ännu en gång att komma, innan han lägger sig över mig och fångar mina läppar med sina.
Vi ligger sedan tyst och kysser varandra en lång stund, innan han börjar om igen..

EstelleWhere stories live. Discover now