Kapitel 24.

252 12 0
                                    


Cole.

Vad fan ska jag göra nu? Låtsas som ingenting?
Jag ser ner på Estelle som sover i min famn och hör hur fåglarna kvittrar utanför fönstret. Solen skiner och det är morgon. Jag har sovit som en stock och hon har legat i min famn hela natten, även fast vi inte skulle göra så och jag kan fan inte sluta att röra vid henne..

Jag biter ihop och ser ner på henne. Hon kommer att fly... Hon kommer tillslut att säga tack och hej, men nej tack Cole och då kommer jag att rasa. Jag vet att hon kommer att göra det. Jag kan till och med höra henne säga det. Det går inte längre Cole. Vi kan inte vara vänner för du är kär i mig och... Bla bla...
"Fuck det." Viskar jag och smeker upp min hand i hennes hår för att väcka henne. Hon rör lite på sig och jag fortsätter att smeka henne tills hon vaknar till och ser på mig. Jag lägger genast handen över hennes mun och hon ser förvånat på mig.

"Tänk inte ens tanken på att sluta umgås med mig." Säger jag kort och hon stirrar på mig.
"Tänk inte ens tanken att säga att det här inte går och att vi inte kan ses mer." Fortsätter jag och hon spärrar upp ögonen ytterligare.
"Alla fina fraser som du har legat och kokat ihop inatt kan du glömma för jag tänker inte ens lyssna på dem. Vi är vänner och vi ska fortsätta att vara det också, okej?" Jag ser allvarligt på henne och hon nickar tillslut, så jag släpper hennes mun och ler åt henne.
"Bra. Godmorgon prick. Sovit gott?" Frågar jag och hon nickar tyst.

"Jag med. Väldigt..." Jag lägger mig mot väggen och sträcker på mig. Hon ser oroligt på mig och jag lägger mig mitt emot henne igen.
"Vad är det?" Frågar jag och ska precis smeka henne i ansiktet när jag kommer på mig själv och stannar upp. Nej...

"Så hur gör vi nu?" Frågar hon hest och ser på mig.
"Ingenting prick.. Ingenting. Allting är precis som vanligt." Svarar jag och hon lutar huvudet mot min bröstkorg. Mitt hjärta slår hårt där inne och jag sväljer. Be mig inte att gå.. Snälla... Be mig fan inte att gå!
"Okej." Viskar hon tillslut och jag slappnar av. Jag knuffar sedan ner henne på rygg och hon ser genast upp på mig.
"Om du inte vill visa tuttarna för mig igen då." Säger jag skämtsamt för att lätta upp stämningen och hon ler generat samtidigt som hon slår till mig på armen.
"Lägg av."
"Vadå? Du gjorde ju det." Flinar jag och hon blir ännu rödare i ansiktet.

"Är du prickig där också? Jag hann inte att se. Du kan väl visa?" Driver jag och hon frustar till.
"Om du visar kuken." Utbrister hon och jag blir genast generad.
"Se, så kul var det." Ler hon överlägset och jag skrattar till.
"Okej. Jag får se dig naken först så visar jag mig naken för dig sen." Svarar jag och hon blir kritvit i ansiktet. Jag skrattar högt åt henne och hon kastar sig plötsligt över mig för att börja att bråka med mig. Vi knuffas och drar i varandra och tillslut så hannar hon på rygg under mig.
"Hoppsan." Viskar jag och hon ser storögt upp på mig.
"Cole..."
"Mmm..." Jag pressar mitt hårda stånd emot henne och hon flämtar lågt.

"Se vad du gör med mig när du håller på så." Viskar jag hest och hon blir röd om sina kinder.
"Förlåt." Viskar hon och jag släpper hennes handleder som jag pressat ner i madrassen. Jag ler åt henne och hon lägger plötsligt armarna omkring min hals. Hon ser upp mot mig med glittrande ögon och jag sväljer ansträngt.
"Du är rätt så snygg underifrån." Viskar hon och det får mig att le.
"Du med... Fast uppifrån." Svarar jag roat och hon skrattar generat.
"Speciellt med ditt hår som ligger utspritt på kudden." Fortsätter jag och hon blir ännu rödare i ansiktet.

Hon lägger plötsligt sin hand över mitt lejon på bröstet och ser på den. Hon är blyg nu, orolig och vet nog inte vad hon ska göra. Så jag gör det lätt för henne och flyttar på mig. Jag lägger mig på sidan bredvid henne och möter hennes blick.
"Jag menade vad jag sa igår Estelle." Säger jag allvarligt och hon ser intensivt på mig.
"Jag vet." Viskar hon och smeker mig upp över axeln.
"Bra... Så vad ska vi hitta på idag?" Frågar jag och låtsas som ingenting. För det är precis så vi ska hantera det här. Allting ska var som vanligt. Tills hon förhoppningsvis ändrar sig... Tänker jag och bannar mig själv för hoppet som aldrig dör.
"Jag vet inte.." Viskar hon och jag smeker henne i ansiktet.
"Ska vi kolla med Elias om han villa följa med hem till mig och spela ps5?" Frågar jag och hon nickar leende.
"På ett villkor." Viskar hon sedan och jag ser frågande på henne.
"Vadå?"
"Om allting verkligen kan vara som vanligt emellan oss."
"Vad menar du?" Frågar jag och rynkar ögonbrynet åt henne.
"Jag menar att vi ska fortsätta som förut. Att vi ska..." Hon biter sig i läppen och smeker mig upp på axeln. Åh...
"Du vill att vi ska fortsätta att kramas och röra vid varandra?" Frågar jag och hon nickar. Jag ler åt henne och tänker ta me fan inte protestera. Aldrig i livet. Jag tänker inte fråga henne varför heller för det är inte så svårt att räkna ut, hon gillar det.
"Okej. Då gör vi det." Svarar jag kort och hon ler nöjt.

EstelleDonde viven las historias. Descúbrelo ahora