Kapitel 58.

243 15 0
                                    


Cole.

Vi är tillbaka nere vid sjön och Estelle sitter som innan emellan mina ben. Jag har händerna omkring henne och hon lutar huvudet mot min axel. Det är svalare ute nu och många har begett sig hemåt. Låg musik spelas fortfarande ifrån en högtalare någonstans, och vi sitter i en ring och småpratar med ett par andra. Eller rättare sagt, jag pratar med ett par andra. Estelle sover.
"Trött?" Liam ler mot mig och nickar mot Estelle.
"Mm.. Det verkar så." Svarar jag och smeker henne ner över höften.
"Jag är glad att se dig så lycklig bro." Viskar han och det får mig att le. Jag pussar sedan Estelle på pannan och kramar om henne hårdare.

"Fuck, snart skola." Frustar en av de andra killarna, och vi övriga håller med. Fast detta året så kommer det inte att bli lika jobbigt, jag har ju Estelle nu. Jag lutar mig nedåt för att kyssa henne på kinden och hon rör trött på sig.
"Älskling, vakna." Jag kysser henne igen och hon vrider på sitt huvud för att möta mina läppar.
"Ska vi gå hem?" Viskar jag och hon hummar bara trött åt mig.
"Ska vi gå hem och lägga oss?"
"Va?" Hon öppnar sina ögon och jag ler åt henne.
"Hej prick. Du har sovit lite." Hon blir lätt rosig om sina kinder och ser sig sedan omkring.

Jag smeker henne uppåt längst med sidan och hon möter min blick igen.
"Ska vi gå hem?" Frågar jag igen och hon nickar. Jag ger henne sedan en lätt kyss innan jag släpper henne och vi reser oss upp.
"Vi drar hem." Säger jag till Liam och han ler.
"Ska vi också gå?" Frågar han Sara och hon nickar. Vi börjar sedan att plocka ihop våra saker och jag greppar tag i Estelles hand.
"Vi ska hem till henne så vi går upp igenom skogen." Säger jag till Liam och han nickar.
"Kom Sara, vi drar."
"Hej då Estelle." Sara ler mot Estelle och hon vinkar tillbaka mot henne. Vi börjar sedan att gå och jag lägger armen omkring henne.

"Trött?" Frågar jag och hon nickar.
"Som fan.."
"Mmhm?"
"Mm.." Hon lutar sig emot mig och jag ler.
"Prick?" Viskar jag och håller henne hårdare om höften.
"Mm.."
"Jag älskar dig." Jag kysser henne i tinningen och hon stannar upp för att se på mig.
"Jaså? Gör du?" Frågar hon roat och jag flinar. Jag har nog sagt det typ femhundra gånger idag.
"Ja. Bara ifall du har missat det." Svarar jag och hon skrattar. Hon lägger sedan båda armarna omkring mig och kysser mig mjukt på munnen.
"Jag vet hjärtat." Svarar hon och det får mitt hjärta att volta i bröstet.

Vi kysser varandra en lång stund innan hon släpper mig och vi börjar att gå igen. Hon gäspar trött och jag ler åt henne.
"Synd att du inte ska få sova när vi kommer hem." Säger jag leende och hon ser frågande på mig.
"Du ska ligga naken under mig i sängen, med benen brett isär." Fortsätter jag och det får henne att bli rosig om kinderna.
"Det tycker du säkert att jag ska." Svarar hon och jag skrattar.
"Tycker? Du ska." Jag drar henne intill mig igen och hon fnittrar till när jag greppar tag i hennes skinkor och börjar att knåda dem.
"Jag ska fan sluka dig hel." Mumlar jag och nafsar henne på halsen. Hon skrattar ännu högre och jag blir alldeles varm inombords. Jag älskar att höra hennes skratt, det är fan det underbaraste ljudet som finns!

"Du är så jävla besatt." Viskar hon och jag ler.
"Ja, och? Stör det dig?" Frågar jag och nyper tag i rumpan igen.
"Nej." Skrattar hon och greppar tag i min ena handled.
"Men nu vill jag hem och..."
"Ligga naken under mig med benen brett isär." Avbryter jag och drar med henne längst med slingan. Hon skrattar åt mig och jag kan inte sluta att le.

Vi kommer tillslut ut på berget och fortsätter ner till hennes altan.
"Ska vi hänga upp grejerna?" Frågar jag efter att ha släppt henne och hon nickar. Hon gäspar sedan igen och öppnar dörren in till sitt rum.
"Jag ska bara gå på toa." Mumlar hon innan hon försvinner in i huset, och jag plockar av mig min ryggsäck för att sedan ta upp badkläderna och hänga dem på tork. Jag går sedan in till henne och stänger dörren bakom mig.
"Redan klar?" Frågar hon när hon kommer in i rummet och jag nickar. Jag går sedan genast fram till henne och smeker upp händerna innanför hennes linne.

"Naken sa jag ju." Viskar jag och hon flinar. Hon backar sedan bort ifrån mig för att krypa upp i sängen och jag ler åt henne.
"Jag ska bara gå och göra mig iordning." Säger jag till henne och lämnar rummet. Jag gör mig snabbt klar på toaletten innan jag går tillbaka till henne och drar av mig mina kläder. Hon ligger nedpackad under täcket och jag kryper genast upp bakom henne. Hon flyttar på sig så att hon hamnar på rygg och jag flinar när jag lyfter på täcket för att lägga mig över henne. Hon är naken och hon ler åt mig.

Mmm...
Hud mot hud. Len och varm, underbar...
Hon lägger genast armarna omkring mig och vi börjar att kyssas mjukt. Jag greppar tag i hennes bröst med min ena hand och börjar sedan att kela med henne. Jag älskar att ligga såhär. Älskar att röra vid henne och höra hennes små upphetsade ljud. Jag vill så gärna ligga med henne och jag längtar så förbannat jävla mycket efter att hon ska låta mig. Men jag vill inte stressa henne, jag vill att hon ska vara redo och att hon ska ta initiativet till det. Hon bestämmer när det blir och tills dess...

Jag drar av oss täcket och hon ser upp på mig. Jag ler bara nöjt åt henne innan jag tar in hennes underbara jävla kropp. Jag älskar den, älskar henne och kan fan inte få nog.
"Blunda... Njut." Viskar jag och börjar sedan att smeka henne över kroppen. Jag kysser henne överallt där jag kommer åt och klämmer och smeker hennes bröst. Jag suger sedan tillslut tag i hennes bröstvårta och hon gnäller under mig. Jag fortsätter sedan nedåt och nafsar på henne på vägen ner. Hon spänner sig under mig när jag gör det, innan hon flinar. Jag suger tillslut tag emellan hennes ben och hon stönar lågt. Min kuk värker efter att få sjunka in i hennes värme och jag andas ut. Jag för sedan in två fingrar inuti henne och börjar att kyssa henne igen.

Hon kommer snabbt och när hon krampar omkring mina fingrar känner jag mig som vanligt mäktig.
"Ah..." Hon andas ut och jag kryper upp över henne för att kyssa henne på munnen. Hon hummar nöjt mot mina läppar och drar i mina boxershorts. Så jag stannar upp för att hjälpa henne att dra av dem och lägger mig sedan tillrätta över henne igen. Hennes händer smeker mig i håret i nacken, och jag gnider kuken över hennes kön. Hon flämtar mot min mun och jag fortsätter att gnida mig. Fuck!
Jag vill fan sätta på henne. Min kuk skriker efter att få sätta på henne och jag vet fan knappt vart jag ska ta vägen.
"Är du kåt?" Frågar hon då jag flämtar som fan och jag nickar bara åt henne. Hon ler mot mina läppar innan hon lirkar ner sin hand och börjar att smeka mig.

"Du är rätt.. Hård." Hon andas ut det och jag stönar.
"Ja.. Fuck!" Jag spänner mina käkar och stönar när hon börjar att runka av mig.
"Lägg dig på rygg." Viskar hon efter en stund och vi flyttar på oss i sängen. Jag hinner knappt lägga mig ner innan hon greppar tag i mig igen, och när hon börjar att suga på mig stönar jag högt. Jag smeker in mina händer i hennes hår och drar lätt i det när hon fortsätter att ge mig precis det som jag behöver.

"Fan vad skönt..." Jag flämtar hest och hela kroppen spänner sig när orgasmen närmar sig. Hon fortsätter att smeka mig samtidigt som hon suger, och tillslut så kommer jag i hennes mun. Hon sväljer min sats och jag kan fan inte sluta att le av belåtenhet..

EstelleWhere stories live. Discover now