Estelle.Åh gud.. Han... Han Åhh!
Han suger på mig, slickar och suger igen. Jag har aldrig ens kunnat föreställa mig känslan av det här eller njutningen som han ger mig nu. Ärligt talat så är jag inget fan utav att 'leka' med mig själv heller, så jag har inte direkt någon stor vana.
"Du smakar fantastiskt." Mumlar han och jag sluter mina ögon. Han fortsätter att smaka på mig och när hans tunga träffar ett visst ställe så rycker jag till.
"Åh.."
"Aha...." Han suger på samma ställe, innan han slickar igen och jag greppar tag i hans axlar med mina händer.
"Vad gör du?" Flämtar jag och han ler.
"Leker med din klitoris." Svarar han och suger ett hårt tag i mig. Jag gnäller och han släpper mig för att genast börja att smeka mig med handen. Åh...
Det är skönt, väldigt skönt och jag vill ha mer.
"Är det skönt prick?" Frågar han och jag nickar. Jag spänner sedan min kropp och han börjar att kyssa mig emellan benen igen. Jag håller honom hårt i axlarna och känner hur en orgasm är på väg att byggas upp.Han byter ut sin mun emot sina fingrar igen och jag börjar att flämta.
"Är du på väg?" Frågar han och låter förvånad på rösten.
"Ja.." Flämtar jag och särar ännu mera på mina ben. Han fortsätter att smeka mig och när ett finger plötsligt glider in i mig så stelnar jag till.
"Slappna av älskling." Mumlar han och börjar att kyssa mig igen. Han för sedan fingret långsamt in och ut innan han pressar in ett till.
Jag sväljer nervöst men slappnar tillslut av och börjar att koncentrera mig på den sköna känslan igen. Han fortsätter på samma sätt och jag känner hur orgasmen är på väg igen.
"Jag kommer." Flämtar jag precis innan det drar ihop sig inombords och jag börjat att stöna. Han fortsätter bara i samma takt och jag håller hårt i honom. När jag sedan slappnar av drar han ut sina fingrar och lägger sig genast över mig. Våra läppar möts i en hård kyss och jag känner smaken av mig själv på hans läppar. Oh...Han ler nöjt när han kysser mig och det får mig att skratta.
"Det var fan inte illa.. Jag fick dig fan att komma på första försöket." Viskar han och kysser mig över kroppen.
"Ah..." Han drar i mitt ena lår och smeker sedan ner handen emellan oss.
"Mmmm.." Våra tungor möts i samma stund som hans hand smeker mig igen, och jag lägger armarna omkring honom. Jag är sugen på mer och jag är sugen på att få röra vid honom. Till min förvåning så är jag inte rädd eller orolig nu, jag är bara... Kåt. Det är ju Cole, min Cole...
"Jag vill röra vid dig." Viskar jag hest och han släpper mig för att sedan se förvånat på mig.
"Ta av dig." Fortsätter jag och drar i hans boxershorts. Han ser genast blyg ut och det får mig att skratta till.
"Är du blyg Cole? Du som skulle sätta på mig och allt. Vågar du inte visa dig naken för mig?" Skämtar jag och han ler.
"Jo, alltså..." Han rodnar och är förbannat söt."Kom igen nu. Jag vill se!" Jag drar i boxershortsen igen och han flämtar lågt innan han flyttar på sig. Han tar sedan av sig dem och jag stirrar på honom. Åh...
Han är hård och jag vill genast röra vid honom. Så jag sträcker mig efter honom och greppar tag i honom.
"Fuck!" Han stönar till och jag börjar att röra min hand upp och ner.
"Fan Estelle..." Han flyttar på sig så att han hamnar på sidan av mig, och jag vrider på mig i sängen. Han hamnar tillslut på rygg och jag sitter bredvid och smeker honom.
"Är det skönt?" Frågar jag och han nickar tyst. Han sluter sedan sina ögon och biter ihop. Det här är så sjukt....
Jag kan inte fatta att jag gör det här, jag kan verkligen inte fatta det. Hade jag berättat det här för mig själv för två månader sedan att så hade jag fan aldrig trott på det. Det hade jag inte. Men det är sant och nu... Nu ligger han här och han älskar mig..Jag sväljer nervöst innan jag lutar mig över honom för att ta hans kuk i min mun. Han rycker genast till och jag börjar att suga på honom.
"Helvete!" Han spänner sig under mig och då han verkar gilla det så fortsätter jag. Hans hand tar sig upp i mitt hår och han smeker mig bak i nacken. Han flämtar upphetsat när jag suger på honom och han rör lätt på sina höfter.
"Jag kommer snart älskling." Viskar han och jag fortsätter tills han plötsligt knuffat lite på mig och jag släpper honom i samma sekund som han börjar att spruta. Så jag får det rakt i ansiktet och flämtar chockat till. Han stönar sig egenom orgasmen och börjar sedan att skratta.
"Fan, förlåt." Flämtar han och jag skakar roat på huvudet. Jag torkar sedan bort det som hamnade på mig och möter hans blick."Fan Estelle... Fan." Han ser upp i taket och jag släpper honom helt för att krypa upp ur sängen.
"Kan vi duscha?" Frågar jag och han ser genast på mig.
"Ja.. Ja. Klart som fan att vi kan." Svarar han och ler stort. Han reser sig sedan upp och ser ner på sin mage. Han grimaserar åt sperman som är kletad där och jag ler.
"Kom." Han drar med mig ut till badrummet och vi skyndar oss in under duschen. Hans armar lindar genast in mig och vi börjar att kyssas.
"Jag älskar dig." Flämta han mot mina läppar och jag pressar in min tunga i hans mun. Han möter genast den, och knuffar in mig mot väggen. Jag greppar tag i hans kuk då den är hård igen, och börjar genast att smeka honom. Jag tycker om att röra vid den, den känns så skön att hålla i.Hans hand tar sig ner emellan mina ben och vi står tillslut och kysser varandra som galningar, samtidigt som vi smeker varandra. Vi andas andfått båda två och tillslut så kommer han igen. Han stönar av njutning och jag släpper honom när han är klar.
"Kan du?" Viskar han och jag skakar på huvudet, för jag tror inte att jag kan komma såhär.
"Vi duschar klart sen fortsätter vi i sängen." Viskar han hest och börjar sedan att tvätta av mig. Efteråt så tar han in mig i sovrummet igen och jag hamnar på rygg i sängen.
"Nu tänker jag ta igen all jävla tid som du har låtit mig vänta Estelle." Viskar han innan han suger tag i mitt bröst, och under de kommande timmarna så får han mig jävlarimig att skrika...
YOU ARE READING
Estelle
Teen FictionVad fan gör hon med mig? Den frågan snurrar hela tiden runt i mitt huvud. Känslorna hon väcker går inte att förklara eller förstå. Det är som om jag har blivit förhäxad av flickan med det röda håret och de gröna ögonen. Och så har det varit sedan ja...