Estelle.För att bara ha känt mig i typ två månader så känner han mig jävligt bra. Och det, det gör mig förbannad..
Han ligger tyst på bädden och solar, och ignorerar mig. Jag hatar när man ignorerar mig.
"Ska vi gå in?" Frågar jag kort.
"Varför? Det är ju skönt i solen." Svarar han men ser inte på mig. Jag biter argt ihop mina käkar och blänger på honom.
"Jag behöver duscha."
"Jaha, gå du in och gör det. Jag väntar här." Hans svar får mig att koka och han ser fortfarande inte på mig. För helvete!
"Jag kan göra det sen." Jag lägger mig irriterat ner på min egen bädd, på sidan med ansiktet vänt mot honom. Jag ser tyst på honom och granskar hans ansikte. Han är het, så jävla het och jag älskar honom som fan."Jag hatar dig." Viskar jag och till min irritation så ler han.
"Jag vet det." Svarar han bara och vänder sig sedan emot mig. Han öppnar ögonen och möter min blick.
"Ändå bjöd du hit mig." Jag biter ihop igen och försöker att se sur ut.
"Ja, jag ville slå dig." Kontrar jag med, och han höjer roat på ena ögonbrynet.
"Gör det då, slå mig prick." Viskar han och mitt hjärta slår ett extra slag. Han ser så underbart jävla söt ut och jag vill bara..
"Eller du kanske ska dränka mig i poolen." Han ser bort mot poolen och jag kisar mot honom.
"Ja, det kanske jag borde. Kom." Jag reser mig upp och han ser frågande på mig."Kom då."
"Nej, jag ligger bra här." Han sträcker på sig och jag blänger på honom.
"Vadå? Tror du seriöst att jag vill att du ska dränka mig i poolen?"
"Ja." Jag gör allt för att inte börja att skratta men det är jävligt svårt.
"Kom." Jag greppar tag i hans arm och drar sedan i honom. Han sätter sig upp och ser hela tiden på mig. Helvete vad jag älskar den här killen... Fan ta honom.
"Kom hit." Jag drar upp honom på fötter för att sedan dra med honom bort till poolen. Vi klättrar ner i den och han ställer sig framför mig.Jag ser på lejonet på hans bröstkorg, lägger handen på den och smeker honom upp till halsen.
"Ska du strypa mig nu?" Viskar han och jag ler motvilligt.
"Mmm.." Jag lägger handen om hans hals och klämmer till.
"Du är störd." Viskar han och skakar roat på huvudet. Han ser sedan ner på mig och jag möter hans blick.
"Och du är en idiot.." Jag lägger mina armar över hans axlar, benen omkring hans höfter och klänger mig sedan som vanligt fast på honom.
"Ja, jag vet." Han lägger armarna omkring mig i en kram och jag sluter mina ögon. Du är min idiot.. Min.Jag ger honom en puss på halsen och hans armar hårdnar omkring mig.
"Jag älskar dig." Viskar han hest och jag pussar på honom igen.
"Jag vet." Svarar jag sedan lågt och burrar in mitt huvud mot hans hals.
"Du älskar mig." Fortsätter han och det får mig att le.
"Mm.. Men jag ska ändå dränka dig." Svarar jag och han skrattar till. Ljudet får det att pirra inombords och jag kysser honom på halsen.
"Estelle..." Hans hand kupar min skinka och jag klämmer hårdare med mina ben.
"Snälla säg att du fortfarande är min, snälla Estelle." Han smeker mig upp över ryggen och jag suger tag i hans hals.
"Du är min." Viskar jag istället och känner hur han andas ut."Förlåt mig." Han kramar om mig hårt och smeker upp handen i mitt hår.
"För fan förlåt..." Han burrar in huvudet mot min halsgrop och när han snyftar till värker det till inom mig. Han gråter.
"Förlåt mig Estelle." Gud... Jag lägger handen om hans nacke, vinklar hans huvud mot mitt och fångar hans läppar med mina. Han snyftar lågt mot min mun och jag lirkar in min tunga för att genast möta hans. Kyssen är så mjuk och kärleksfull. Så känslosam att det värker i hjärtat på mig.
"Nästa gång du ljuger för mig så stryper jag dig fan på riktigt." Viskar jag och lägger handen om hans hals. Han snyftar till och kysser mig ännu hårdare.
"Jag ska aldrig mer ljuga för dig, aldrig någonsin.."Vi står sedan så en lång stund och bara kelar i poolen. Vi säger ingenting utan kysser bara varandra och kramas. Han lugnar ner sig och jag håller hårt i honom. Min Cole...
Jag får tårar i mina ögon då känslorna är så starka inombords, och jag behöver honom.
"Kan vi snälla gå in." Viskar jag och pussar på honom. Jag vill ha honom för mig själv. Jag vill ha honom inuti mig..
"Okej." Svarar han hest och släpper mig. Vi kliver sedan upp ur poolen och hämtar våra handdukar.
"Kom." Vi går bort till min altan och in i mitt rum. Jag stänger genast dörren bakom oss, låser den och drar ner persiennerna. Han ser hela tiden tyst på mig när jag fortsätter bort till sovrumsdörren för att stänga och låsa den också. Jag vänder mig sedan om emot honom och möter hans blick.Han ser intensivt på mig och jag lyfter armarna för att knyta upp banden i nacken på bikinin. Jag drar sedan av mig den helt och kliver sedan ur bikinitrosorna. Jag står helt naken framför honom nu, och han stirrar storögt på mig när jag backar bak emot sängen. Jag tar mig upp i den, lägger mig på rygg med huvudet på kudden och särar på mina ben. Han säger fortfarande ingenting och jag börjar att smeka mig själv över kroppen. Han andas tillslut ut och går sedan långsamt fram till sängen.
"Ta av dig." Viskar jag hest och nickar mot badshortsen. Han kliver genast ur dem och jag fastnar med blicken på hans kuk. Han är stenhård.Jag lägger ner huvudet på kudden, sluter mina ögon och smeker mig själv emellan benen. Jag känner hur han kryper tyst upp i sängen och när hans hand placeras på mitt lår ler jag nöjt. Han smeker sig uppåt och hans läppar följer efter. Åh... Jag slutar att smeka mig själv och precis som jag hade hoppats så suger han tag i mig. Jag andas ut i en upphetsad flämtning och lägger min ena hand på hans axel. Jag smeker den sedan upp i hans hår och gnäller till när hans fingrar glider in i mig.
Jag är våt. Jävligt våt och kåt som fan. Det räcker att han kysser mig och rör vid mig för att jag ska bli det, och det vet han om. Han fortsätter att smeka mig en lång stund och han kysser mig hela tiden emellan benen. Jag börjar att flämta mer och mer, och tillslut så kommer jag runt hans fingrar. Han pressar dem uppåt, trycker på min g-punkt och det får mig att stöna högt. Hela jag rycker under honom och han bara fortsätter och fortsätter tills jag slappnar av helt i kroppen igen. Han släpper mig då, och börjar sedan att kyssa sig uppåt över min kropp. Jag lägger armarna omkring honom och han fångar mina läppar i samma stund som han glider in i mig. Han stönar av njutning och drar i mig så att han håller om mig med båda sina armar. Vi kysser varandra mjukt och han rör sig långsamt.
"Jag älskar dig." Viskar han emellan kyssarna och det värker i hjärtat på mig.
"Jag älskar dig så jävla mycket." Han ökar takten på sina höfter och jag lägger benen omkring dem. Hans tunga möter min i en hårt tungkyss och jag gnäller mot hans mun. Han fortsätter att röra sig snabbt och det tar inte många minuter innan han börjar att flämta och kommer inuti mig. Jag känner hur han sväller, känner hur det rycker i honom och jag älskar det. Han tömmer sig helt inuti mig men slutar inte att röra sig. Han fortsätter och akten blir genast hårdare.Jag nafsar honom i läppen, han sliter och drar i mig och jag river honom över ryggen. En hets drar över oss båda och han reser sig tillslut upp på armarna för att sedan börja att pumpa mig hårt. Jag gnäller under honom, lägger handen över hans hjärta och han ler. Han ser hela tiden ner på mig och jag ser upp på honom. Hans händer greppar plötsligt ett hårt tag i mina höfter och han fortsätter att pumpa. Jag börjar att smeka mig själv, sluter mina ögon och stönar högt. Det är så jävla skönt att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Han faller tillslut ner över mig igen, kysser mig hårt på munnen och jag kommer igen, denna gången samtidigt som honom. Vi stönar båda två, flämtar andfått och börjar sedan att le emot varandras läppar.
"Du är min Estelle, min." Viskar han tillslut och jag skrattar lågt. Jag kysser honom sedan hårt på munnen och svarar,
"Och du är min, Cole... Min.."
YOU ARE READING
Estelle
Teen FictionVad fan gör hon med mig? Den frågan snurrar hela tiden runt i mitt huvud. Känslorna hon väcker går inte att förklara eller förstå. Det är som om jag har blivit förhäxad av flickan med det röda håret och de gröna ögonen. Och så har det varit sedan ja...