Estelle.Jag ser ut igenom fönstret och försöker att mota bort mina jävla idiotiska tankar som maler i huvudet på mig.
"Sätt du på något." Säger plötsligt Cole och jag ser genast på honom. Han nickar ner mot telefonen och jag greppar tag i den. Jag känner inte igen musiken som spelas nu så det måste vara något nytt.
"Har du en ny lista?" Frågar jag när jag låser upp telefonen och han skakar på huvudet.
"Det är Ellas."
"Jaha.." Jag ser ner på mobilen och spärrar chockat upp mina ögon. Vad i helvete! Han har ändrat bakrund till en bild på henne. En selfie där hon pussar emot kameran. Jag blir genast förbannad och ser på honom.
"Vad fan är det här?" Utbrister jag ilsket och han ser förvånat på mig. Jag håller upp mobilen mot honom och han spärrar upp ögonen."Vafan Cole?" Flämtar jag och han greppar genast tag i den.
"Vad i helvete?!" Utbrister han och jag biter ihop mina käkar.
"Stanna bilen." Säger jag kort och han kör in till kanten. Jag sliter genast av mig bältet och han greppar tag i mig.
"Vad gör du?" Frågar han och jag drar i armen.
"Jag tänker fan inte.."
"Estelle för fan." Han drar i mig och jag möter ilsket hans blick.
"Jag tänker inte ta det här Cole, fan heller!"
"Ta vadå? Vad fan menar du?"
"Vad fan menar jag? Först får jag inte åka med dig på festen. Sen sitter hon i ditt knä, och idag.. Nu..""Vadå sitter i mitt knä? Vad fan snackar du om? Och det där är fan.." Jag drar mig loss ifrån honom, öppnar bildörren och kliver snabbt ut ur bilen.
"Estelle för helvete!" Han kommer genast efter mig och jag hinner knappt gå fem meter innan han fångar in mig i sin famn.
"Sluta. Vart fan ska du?"
"Hem!"
"Nej." Han håller mig hårt intill sig och drar lätt i mitt hår för att få mig att se på honom.
"Det är inte som det ser ut. Så lägg av. NU!" Han ser intensivt på mig med allvarlig blick och fångar sedan mina läppar i en hård kyss.
"Sätt dig i bilen igen, NU." Säger han sedan kort och jag biter ihop.
"Nu Estelle." Fortsätter han och jag frustar arg till innan jag vänder på klackarna och går tillbaka till bilen. Jag sätter mig demonstrativt i sätet och drar surt igen dörren bakom mig.Han sätter sig bredvid mig och jag lägger arg armarna i kors över bröstet.
"Förbannade jävla..." Han muttrar innan han pillar med mobilen och lägger den sedan ifrån sig. Han startar sedan bilen och kör ut på vägen igen. Jag stirrar tyst ut igenom fönstret hela vägen hem och när han parkerar utanför sitt hus skyndar jag mig ut ur bilen. Jag börjar sedan att gå hemåt och han greppar plötsligt tag i mig igen.
"Hallå?" Jag vänder mig om för att möta hans blick och han ser lugnt på mig.
"Vad gör du?"
"Jag tänker gå hem. Jag tänker fan..." Jag flämtar förvånat till när han drar in mig i famnen och kysser mig hårt på munnen.
"Du ska sova hos mig. Så sluta." Han kysser mig igen och drar sedan med mig in i huset."Hallå!" Ropar han när vi kommer in, och hans pappa ropar hej ifrån köket.
"Vi är hemma nu.... Kom." Han drar med mig upp för trapporna och när vi kommer in i hans rum stänger han dörren bakom oss. Han vänder sig sedan om och sträcker sig efter mig.
"Varför satt hon i ditt knä igår? Varför har du en bild på henne och..." Han fångar mina läppar igen och kysser mig hårt på munnen. Jag försöker att ta mig loss ifrån honom men han håller hårt i mig och backar mig bakåt mot sängen.
"Cole!" Han knuffar ner mig i sängen innan han lägger sig över mig och smeker in händerna under mitt linne.
"Hon har inte suttit i mitt knä. Och det är hon som ändrat bilden på min telefon, antagligen för att jävlas." Viskar han och drar i mitt linne.
"Hon lånade den när hon skulle sätta på musik på väg till pizzerian.. Jag har ingenting med henne att göra prick, ingenting..."Jag andas ut när hans hand kramar om mitt bröst och han fångar sedan mina läppar med sina igen. Han kysser mig mjukt och jag slappnar tillslut av i kroppen.
"Jag älskar dig. Du vet att jag älskar dig mest av allt i hela jävla värden." Viskar han innan han kysser mig igen och jag darrar. Hans händer vandrar över min kropp och han börjar plötligt att dra av mig mina kläder. Plagg efter plagg åker av och tillslut så ligger jag helt naken under honom. Mina tankar snurrar i huvudet på mig men jag kan inte fokusera. För han börjar att kyssa mig ner över kroppen och suger tillslut tag emellan mina ben. Åh... Jag sluter mina ögon och särar ännu bredare på benen."Mmm..." Han fortsätter att suga och slicka mig en lång stund, innan han kliver upp ur sängen. Jag öppnar ögonen för att se på honom och han ser hela tiden ner på mig när han klär av sig.
"Du är så jävla het." Mumlar han när han kliver ur sina boxershorts och jag biter mig i läppen. Hans kuk är stenhård och han kryper genast upp över mig igen. Han fångar min mun med sina läppar och jag hinner knappt att reagera innan han tränger in i mig.
"Ah.." Jag stönar till och han börjar genast att röra sig inuti mig.
"Min prick." Han suger tag i min tunga och jag stönar mot hans mun. Han fortsätter hela tiden att röra sig inuti mig och greppar plötsligt tag i min ena hand. Han flätar samman våra fingrar och pressar sedan ner dem i madrassen."Jag älskar dig Estelle." Viskar han hest och fortsätter att kyssa mig.
"Jag älskar dig..." Han ökar takten på sina höfter och håller hårt i min hand. Jag gnäller under honom och drar upp mina ben. Det känns så jävla skönt när han rör sig såhär och jag lirkar ner min fria hand emellan oss för att smeka mig själv. Jag kommer efter bara någon minut och han slukar mina stön med sina läppar. Han drar sig sedan ur mig och kommer på min mage.
"Mmm..." Han fortsätter att kyssa mig och lägger sig sedan helt över mig. Jag andas ut mot hans mun och han bara fortsätter att kyssa mig. Han vägrar att sluta och jag lägger mina arm omkring honom. Vi fortsätter sedan att kyssas hur länge som helst, innan han släpper mig och möter min blick.Jag ser bara tyst på honom och han släpper min hand för att smeka min kind.
"Hon jävlas bara med dig." Viskar han plötsligt och jag sväljer.
"Men.."
"Nej, hon jävlas med dig för att hon vill ligga med mig. Men det kommer hon inte att få, aldrig mer." Han lutar sig mot mig för att ge mig en mjuk kyss, och jag lägger handen om hans kind.
"Förlåt, men jag..."
"Du behöver inte säga förlåt Estelle, jag förstår." Avbryter han och kysser mig igen. Han flyttar sedan på sig och drar upp mig till sittandes.
"Hon satt inte i mitt knä igår." Säger han och jag ser tyst på honom en lång stund innan jag viskar,
"Jag såg det, Sara la ut det på sin story."
"Jaha, men det var inte jag. Det var en annan snubbe som är jävligt lik mig."Han smeker mig över låret och möter min blick.
"Vänta..." Han kliver upp ur sängen för att hämta sin mobil i fickan på sina byxor, och kommer sedan tillbaka till mig.
"Kolla här." Han sträcker fram den till mig och jag stirrar på fotot av Cole och den andra snubben. Shit...
"Eller hur är vi lika, det var fan sjukt." Jag ler snett åt fotot och sträcker sedan tillbaka mobilen till honom. Han lägger bort den på nattduksbordet och knuffar sedan ner mig på rygg igen. Jag skrattar förvånat till och han lägger sig över mig.
"Sära... Ge mig.." Han glider in i mig igen och jag stönar till."Besatt." Flämtar jag upphetsat och han ler när han kysser mig ner över halsen.
"Är det så konstigt?" Viskar han och nafsar mig i halsen.
"Är det konstigt att jag är besatt utav en underbar jävla brud som du?"
"Nu smörar du." Flämtar jag och han skrattar. Han fångar sedan mina läppar med sina och våra tungor möts i en lång, het kyss. Han ökar takten på sina höfter, och jag lägger benen omkring dem.
"Ah..." Han stönar nöjt och klämmer tag i mitt lår. Han smeker mig sedan nedåt och klämmer på min skinka.
"Vet du vad?" Viskar han upphetsat och jag skakar bara på huvudet.
"Du ska ligga såhär hela kvällen, naken under mig med benen brett isär." Flämtar han och det får mig att le.
"Jaså? Det ska jag?" Frågar jag andfått och han ökar takten ytterligare.
"Ja, det ska du... För jag ska fan knulla dig hela jävla kvällen..."
YOU ARE READING
Estelle
Teen FictionVad fan gör hon med mig? Den frågan snurrar hela tiden runt i mitt huvud. Känslorna hon väcker går inte att förklara eller förstå. Det är som om jag har blivit förhäxad av flickan med det röda håret och de gröna ögonen. Och så har det varit sedan ja...