Cole.Hon har somnat igen. Hon sover i min famn och jag har fortsatt att suga henne på halsen. Jag har märkt henne, hela hennes jävla hals är full utav små sugmärken och hon kommer verkligen att slå ihjäl mig när hon vaknar och ser dem. Hon kommer att strypa mig...
Jag får upp bilden med tången och naglarna framför mig och grimaserar illa innan jag flinar. Hon har en jävligt livlig fantasi, det är en sak som är säker!Jag smeker in handen i hennes hår och pussar henne ännu en gång på hakan. Hon rör trött på sig och öppnar tillslut sina ögon.
"Hej prick. Sovit gott?" Viskar jag och hon blinkar.
"Somnade jag?"
"Mmm..." Jag smeker henne i håret och hon vrider lite på sig.
"Vad är klockan?"
"Elva."
"Åh..." Hon andas ut och hennes mage kurrar.
"Hungrig?" Frågar jag leende och hon nickar.
"Jag har inte ätit sedan du åkte igår." Viskar hon hest.
"Varför inte då? Det är ju typ as länge sedan." Säger jag och hon nickar.
"Jag kunde inte."
"Varför då?" Frågar jag och smeker henne över magen. Hon ser länge tyst på mig innan hon viskar,
"Jag var inte hungrig."
"Jaså.. Okej. Ska vi gå upp och äta då?" Frågar jag lugnt och hon nickar.Jag flyttar på mig innan jag kliver ur sängen och ler åt henne när hon sätter sig upp på sängkanten. Hon ser fan för jävlig ut. Jävlar...
"Vad?" Frågar hon och jag rycker på axlarna.
"Du är... Prickig." Säger jag leende och hon suckar.
"Nehe, säger du det." Svarar hon ironiskt och jag skrattar.
"Ehmm... Ja. Prickigare än vanligt." Viskar jag och hon spärrar upp ögonen innan hon reser sig och rusar fram till spegeln.
"Cole!" Utbrister hon förskräckt och jag skrattar högt.
"Det var inte jag." Svarar jag oskyldigt och backar ett steg när hon kommer rusande emot mig med näven i vädret. Hon är knallröd om sina kinder och jag kan inte sluta att skratta åt henne."Ditt.. As!" Hon slår till mig på bröstet och jag greppar skrattande tag i hennes handled.
"Vadå? Du passar ju i dem. De klär dig." Säger jag och hon skrattar till innan hon slår till mig igen. Jag lägger genast armarna omkring henne och pressar henne mot min kropp
"Lugn, de försvinner snart." Viskar jag och pussar henne på kinden.
"Ja, men jag kan inte visa mig sådan. De kommer ju att tro.."
"Det tror de redan, tro mig." Säger jag och hon ser storögt på mig.
"Du tror inte att de tror att vi ligger med varandra när jag sover här?" Frågar jag och hon sväljer.
"Nej." Svarar hon och jag flinar.
"Är du seriös? Två tonåringar som umgås varje dag, sover ihop ganska ofta och..."
"Jag har aldrig legat med någon och det vet min mamma om!" Utbrister hon och jag stirrar chockat på henne.
"Va?" Jag ser storögt på henne och hon skakar på huvudet.
"Är du seriös? Är du oskuld?" Frågar jag förvånat och hjärtat börjar genast att rusa. Är hon?!"Ja." Muttrar hon och jag kan inte hålla tillbaka ett stort jävla flin.
"Lägg av!" Hon knuffar på mig men jag håller bara hårdare i henne.
"Har du seriöst aldrig knullat?" Frågar jag och hon blir ännu mera knallröd i ansiktet.
"Kan du sluta att säga så? Du generar mig!" Frustar hon och jag släpper henne.
"Men seriöst, Estelle? Har du aldrig..."
"Nej, jag har aldrig knullat. Och jag har aldrig gjort något annat heller.. Eller ja.. Jag har bara typ... hånglat." Säger hon och jag andas ut.
"Du har bara typ hånglat..." Flämtar jag och stirrar på henne. Hon är fan oskuld.. Oskuld!
"Kan du sluta att upprepa allting som jag säger!" Utbrister hon och jag ler åt hennes röda kinder."Men det är ju helt jävla ofattbart!" Säger jag och greppar tag i henne igen. Hon ser genast upp på mig och jag stirrar ner på henne.
"Du är ju för fan... Shit..." Jag ser hänfört på henne och hon blänger på mig.
"Sluta att se på mig som om du tänker.."
"Det tänker jag, det är en sak som är säker." Avbryter jag henne och hon skakar roat på huvudet åt mig.
"Du vet inte ens vad jag skulle säga att du tänker.."
"Nej. Men jag vet att jag antagligen tänkte exakt det." Ler jag och hon skrattar åt mig.
"Du är sjuk i huvudet." Frustar hon och jag flinar åt henne.
"Tack. Jag tar det som en komplimang." Svarar jag och drar henne intill mig. Jag burrar genast ner mitt huvud mot hennes hals och kysser henne där. Hon darrar lätt och till min glädje så lägger hon sina armar omkring min hals."Jag ska fortfarande dränka dig i poolen." Viskar hon och rycker till när jag nafsar på henne.
"Gör du det, bara jag får se dina prickiga tuttar först." Svarar jag och hon frustar till innan hon knuffar bort mig igen. Jag skrattar åt henne och hon blänger ilsket på mig.
"Du..."
"Ja prick.. Vad du vill." Avbryter jag och hon flinar åt mig.
"Nu är du fan bara.."
"Ja..." Jag sträcker mig efter henne igen och hon skrattar innan hon knuffar på mig igen.
"Sluta!" Fnittrar hon och ljudet får hela min mage att dra ihop sig.
"Med vadå? Jag har ju inte gjort något." Svarar jag roat och hon fullkomligt glöder av genans. Jag skrattar som fan åt henne och hon sliter sig loss.
"Du är söt när du är så generad Estelle." Säger jag och hon kastar plötsligt sin borste på mig.
"Aj som fan!" Utbrister jag då jag får den rakt på handen och hon blänger på mig.
"Där fick du!" Skrattar hon och jag ler stort.
"Du är ju fan...""Hallå? Vad gör ni?" Båda två stannar upp av Elias röst och jag flinar innan jag öppnar dörren till hennes rum.
"Hon slår mig." Säger jag och han stirrar oss.
"Ehmm.. Okej." Han fastnar med blicken på Estelles hals och jag flinar. Han ler roat han också innan han skakar på huvudet och går in på sitt rum.
"Ni är ju fan inte kloka." Muttrar han och stänger dörren bakom sig.
"Stäng dörren!" Utbrister Estelle generat och jag drar genast igen den.
"Nu ångrar du att du lät mig sova här, eller hur?" Säger jag leende och hon lägger armarna i kors över bröstet.
"Du! Jag ångrar att jag ens stannade för att hälsa på dig i skogen!" Svarar hon och jag skrattar högt.
"Nej, det gör du inte.. Det gör du inte Estelle." Viskar jag och sträcker mig efter henne. Hon ser avvaktande på mig när jag drar henne intill mig och lägger armarna omkring henne.
"Du älskar att vara med mig prick, du älskar att ha mig som vän. Ditt liv har berikats sedan jag kom in i det, erkänn." Flinar jag och hon kan inte låta bli att dra på mungiporna."Kanske det." Mumlar hon och jag pussar henne lätt på kinden. Jag släpper henne sedan igen och möter hennes blick.
"Frukost var det va?" Viskar jag och hon ler.
"Mm... Jag ska bara sminka mig först."
"Sminka dig?"
"Mmm.. Jag måste ju dölja mordmotivet innan jag dränker dig i poolen...."
DU LIEST GERADE
Estelle
JugendliteraturVad fan gör hon med mig? Den frågan snurrar hela tiden runt i mitt huvud. Känslorna hon väcker går inte att förklara eller förstå. Det är som om jag har blivit förhäxad av flickan med det röda håret och de gröna ögonen. Och så har det varit sedan ja...