Kapitel 52.

305 13 1
                                    


Cole.

Jag kan inte låta bli att lirka in min hand innanför hennes kläder och det får henne att le emot mina läppar.
"Vänta." Viskar hon och när hon försöker att resa på sig så håller jag hårdare i henne.
"Ska jag ta av mig eller inte?" Frågar hon och jag släpper henne direkt. Hon skrattar åt mig och jag ler generat. Jag är fan besatt utav henne, ännu mera besatt än förut och det är sjukt.
"Kan du låsa din dörr?" Frågar hon och jag kliver genast upp ur sängen. Jag plockar sedan fram nyckeln till dörren och låser den.
"Så." Jag ställer mig på mattan för att se på henne, och hon ställer sig upp på golvet. Hon drar sedan av sig sitt linne och jag dyker genast på henne. Hon skrattar åt mig och jag får snabbt av henne bh-n.
"Cole!"
"Mmmm..." Jag suger tag i hennes bröst och hon lägger händerna i mitt hår.
"Jag skulle väl klä av mig, eller?" Utbrister hon och jag släpper henne motvilligt. Hon ser på mig med rosiga kinder och jag ler.
"Eller så gör jag det." Svarar jag och drar ner hennes kjol över höfterna. Hon flämtar förvånat och jag lyfter upp henne för att sedan kasta ner henne på sängen. Hon tjuter när hon landar och jag skrattar lyckligt. Jag drar sedan av henne kjolen helt och slukar henne med blicken. Hon ligger i enbart stringtrosor nu och bara synen får min kuk att värka av längtan efter att få ta henne.

"Fuck vad du är... Helvete.." Jag kryper upp över henne och börjar genast att gå lös på hennes överkropp. Tills hon plötligt lägger handen under min haka och möter min blick.
"Du då?" Viskar hon och jag ser frågande på henne.
"Klä av dig." Jag ler åt henne innan jag kliver ur sängen och drar snabbt av mig både shortsen och T-shirten. Jag kryper sedan upp över henne igen och vi börjar att kyssas. Hon börjar att röra vid mig och hennes händer tar sig tillslut ner till min röv för att greppa tag i mina skinkor. Jag ler och kysser henne igen. Vi fortsätter sedan att smeka varandra och kyssas som tokar. Jag får aldrig nog, jag får ta me fan aldrig nog..

Jag kysser henne ner över magen och stannar upp vid hennes troskant. Jag ser sedan upp på henne och hon ser nervöst ner på mig. Jag vill röra vid henne där och jag vill smaka på henne, precis som jag sa. Men jag vet fan inte om hon är redo för det och jag vill inte göra något som hon inte vill.
"Okej." Viskar hon plötsligt och jag spärrar upp ögonen.
"Okej?" Frågar jag hest och hon nickar. Hon biter sig sedan nervöst i läppen och när hon lyfter på sina höfter stirrar jag storögt på henne.
"Ta av dem." Viskar hon och det behöver hon inte säga två gånger. Så jag greppar genast tag i dem och ska precis dra ner dem när farsan knackar på dörren.
"Käk!" Jag andas ut och suckar frustrerat.
"Okej, vi kommer." Svarar jag honom irriterat och möter Estelle blick.
"Det är ödet. Du ska inte få smaka fitta ikväll Cole." Viskar hon och jag ser chockat på henne. Hon börjar sedan att gapskratta och jag frustar roat till, innan jag kryper upp över henne.
"Du, jag ska fan visst få göra det, sen. Efter maten." Säger jag allvarligt och hon fortsätter att skratta. Jag ler jag också och fångar sedan hennes läppar med mina. Jag kysser henne med hela min själ och hon lugnar snabbt ner sig.
"Vi får väl se." Viskar hon sedan med rosenröda kinder och nafsar mig i näsan.
"Nej, det får vi inte. För jag ska." Svarar jag, innan jag kysser henne igen..

~~~

"När kommer bebisen?" Estelle ser leende på Alma och jag dricker ur min cola. Alma är så jävla nervös hela tiden och jag vet att det är på grund utav mig. De vänta på att jag ska tappa det, men det kommer jag inte att göra. För sedan jag snackade med farsan så har jag förlikat mig med det som kommer att ske. Visst jag kanske inte är as glad över det, men jag vill inte förstöra för honom. Dessutom har jag ju min egen brud att vara med nu.
"I början av November." Svarar Alma och jag ser på dem.
"Åh, vad kul." Estelle ler och jag ser roat på henne.
"Kul? Är det kul med bajs, barnskrik och spya?" Frågar jag och farsan ser genast menande på mig.
"Cole, nu är du väldigt.."
"Ärlig? Det är ju sant. Du vet väl vad du har gett dig in på?" Frågar jag och ser på Alma. Hon ler och ser kärleksfullt på farsan. Åh... Jag har fan aldrig tänkt på det. Men jag ser det så jävla tydligt nu, ser hur jävla mycket hon älskar honom. Det syns i hennes blick.
"Ja, det vet jag. Och jag är så glad för det här barnet." Svarar hon lågt och farsan greppar leende tag i hennes hand.
"Det är vi båda två." Säger han och jag frustar till.
"Visst, bara den inte väcker mig. Eller stör mig." Mumlar jag och farsan skrattar.
"Nej, bebisen ska inte vara och störa dig Cole, det lovar jag. Du ska få ha övervåningen för dig själv." Jag ler bara snett åt honom och Estelle fortsätter att fråga ut Alma om bebisen. De pratar om namn, och annat skit som har med ungar att göra.

"Hur går det med mopeden? Funkar den bra?" Frågar farsan och jag nickar.
"Jag hjälpte dem att byta tändstift så nu är den som ny." Svarar jag och han ler.
"Du är duktig med det där." Säger han och jag rycker bara på axlarna. Jag är väl inte direkt någon stjärna men jag kan ju lite i alla fall.

Vi äter upp under allmänt småprat och när vi är klara så hjälper vi till att duka av. Mitt hjärta börjar sedan att slå snabbare i bröstet då jag tänker på vad som kommer att hända nu. För de ska hända, det ska fan hända! Jag ska äntligen få se henne naken och jag ska fan smaka på henne. Jag ska få henne att komma.. Jag ska få henne att längta efter mer..
"Tack igen." Säger Estelle till farsan och han ler mot henne.
"Det var så lite så." Svarar han sedan och jag drar med mig Estelle upp på mitt rum.
"Ska vi se på film?" Frågar hon när jag stängt dörren bakom oss, och jag möter hennes blick.
"Du får göra vad fan du vill. Jag ska inte se på något annat än min nakna flickvän." Svarar jag och hon ler genast generat åt mig då jag går fram till henne och börjar att dra i hennes kläder. Hon säger ingenting utan står tillslut framför mig i enbart stringtrosor.

"Fuck!" Jag lägger händerna om hennes bara skinkor och klämmer ett hårt tag om dem. Jag kysser henne sedan på halsen och drar in hennes underbara doft i mina lungor.
"Du.. Min." Mumlar jag innan jag lyfter upp henne och hon lägger genast benen omkring mig. Jag bär bort henne till sängen och placerar mig sedan över henne i den. Mina kläder åker av och jag möter sedan hennes blick.
"Vart var vi?" Frågar jag leende och hon blir genast rosig om sina kinder.

"Just det..." Jag drar fingret längst med hennes troskant och till min glädje så lyfter hon tyst på sina höfter. Jag sväljer ansträngt när jag greppar tag i trosorna, och drar sedan långsamt ner dem längst med hennes ben. Åh Fuck! Hennes kön blottar sig för mig och det känns som att jag ska explodera. Hon är helt rakad och hon är sexig som fan!
"Helvete Estelle." Kraxar jag fram och hon skrattar nervöst. Jag lirkar av henne trosorna helt och stirrar sedan på henne ifrån huvud till fot.
"Asså helvete... Fan.." Jag lägger handen över hennes mage och smeker henne där. Hon ser hela tiden tyst ner på mig och jag möter hennes blick. Hon ser nervös ut och jag vet att detta är första gången som hon visar sig naken för en kille.

"Tur att du gillar det du ser, det vore inte kul annars." Viskar hon hest och jag skrattar till.
"Vadå? Trodde du inte att jag skulle göra det?" Frågar jag och hon ler.
"Kanske inte. Man vet aldrig." Viskar hon och jag skakar ofarbart på huvudet åt henne.
"Du är sexig så in i helvete. Det har jag alltid vetat." Svarar jag och smeker upp handen för att greppa hennes bröst.
"Dina underbara tuttar... Röven.. och nu... Fuck." Jag smeker handen nedåt, ner över magen och ner emellan hennes ben. Hon flämtar lågt när jag rör vid henne och jag sväljer ansträngt. Jag är så förbannat jävla upphetsad nu att jag fan knappt vet vart jag ska ta vägen.

"Mycket snack och liten verkstad." Säger hon plötligt kaxig och jag ser genast upp på henne. Hon ler generat åt mig och jag skrattar förvånat åt henne.
"Jaså, det säger du?" Frågar jag och smeker henne upp och ner emellan benen.
"Jah...." Flämtar hon och jag greppar tag i hennes lår för att sära ännu mer på dem. Jag ser sedan upp på henne innan jag viskar,
"Jag får väl se till att sätta fart då. Eller hur?" Jag suger sedan tag i henne och hon stönar så att det värker till emellan mina ben...

EstelleOù les histoires vivent. Découvrez maintenant